Olen alkanut työstämään Triumph Spitfire 1500 vm 75:a purkamalla se osiin, enkä ainakaan tässä vaiheessa vielä halua menettää mahdollisuutta saada sitä museokatsastettua. Olen koittanut monesta paikasta löytää tietoa minkä värinen auton runko pitäisi olla, mutta enpä ole onnistunut. Rungosta löytyy massan alta musta maali, mutta sen alta löytyy vielä korin väri vaihdelaatikosta eteenpäin, vain tämä osahan rungosta onkin helposti nähtävillä. Eli mikähän väri oli tehdasuutena? Kaikki muut vinkit entisöintiin, varaosiin, kokemuksiin jne tervetulleita.
Spitfiren rungon väri + muutakin entisöinnistä
5
476
Vastaukset
- PJR
Katsele tuolta kontakti, saat asiantuntevaa tietoa.
Eikä liittyminenkään muuten huono idea olisi. - PJR
täältä löytyy
www.triumphcar.fi - spit1500
Olen joitakin vuosia ajellut spitfire 1500:lla ja välillä ehostanut. Pyöräripustukset, jarrut ja sisusta on uutta. Park Lane Classics sisäverhoilu oli oikein hyvä, alkuperäisen näköinen, mutta laatu parempi ja joitakin hyviä niksejä asennusohjeissa. Otin sieltä istuinpehmusteet, päälliset, ovipahvit, takaseinän ja kaikki ohjaamon vinyylipalat valmiiksi leikattuina, mielestäni edulliset, ettei jopa halpoja. Lattiamatot tilasin Brittiosasta, ihan hyvät nekin, vaikkakin ommeltuja eikä muotoon prässättyjä. Tekniikan osat olen hankkinut Brittiosasta ja ihan tyytyväinen sen liikkeen hintoihin ja valikoimaan.
- Pitkät piuhat?
Oisko hieman vanha ketju ja mistä olet löytänytkin moisen?
Saattaapi olla ettei kyselijä ole edes enää kekuudessamme,vaihtanut jo projektiaan pariinkin kertaan tai lopettanut koko touhun.- spit1500
Enpä huomannut kattoa päivämääriä. Mutta Triumphin ehostus ei ole ihan hetken juttu, valmista siitä saa tuskin koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822658- 1952197
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772006Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1241839- 1671814
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311685Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721317Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791295Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721250Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201