Tantra hieroja tekee kotikäyntejä, olet nainen tai mies.
p.046-842 8980
myös la-su. luotettava mieshieroja.
(en vastaa tuntemattomiin numeroihin)
Tantra hierontaa
8
1491
Vastaukset
- päivään nautintoja
Tantra hieronta tehdään pitkin rauhallisin vedoin, rentouttaen ja lisäten verenkiertoa vartalossa. Tantra hieronta on kokovartalo hierontaa, jossa asiakas on joko alasti tai alusvaatteet päällä. Hieronnassa käytetään runsaasti oljyä.
Tantra hieronnan kesto vaihtelee omien halujen mukaan 45 min aina 1.5.- Lisä infoa
Hierotko itse vähemmissä vaatteissa tai sisältyykö selänpesu suihkussa hoitoon. Olen 40v mies ja kovasti kiinnostunut
- päivään nautintoja
Hoitoasussa hierontaa yleensä teen, suiku ei kuulu palveluun lainkaan.
- KIINNostaa
Heippa!!
Minä hintaista ja missä suunnalla teet sitä?? - päivään nautintoja
Hei
Itä - Suomi myös kotikäyntejä, la-su sopimuksen mukaan.
tantra hierontaa hinnat. 90 min 140 € kaiken kaikkiaan varaan aikaa puolitoista tuntia, jotta voit palautua hitaasti rentouttavasta hemmotteluhetkestä. - ...
Aika arvokasta sivelyä, entä onko happy end kruununa?
- tantra hierontaa...
No varmaan voit itse valita paikan, mikä tuntuu ja toimii sinulle paremmin onnea vaan.
- Epäröivä
Onko kellään miehellä kokemusta tästä hierojasta? Suositteletko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833