nii eli tarvin 100euroa maaliskuun puoleenväliin mennes. en saa viikkorahaa. oon 00- joten mikään lehtienjako ei onnistuis ja näi. mut siis tarvin rahaa adam lambestin keikkamatkaan. mulla on nyt vasta 10 euroo ja tarvisin viel 90 euroo... nii miten voisin saada rahaa ? kaikki jotka antaa jonku vinkin nii saa 2 halia
vinkkejä joista voisi ansaitarahaa:
-koiran ulkoiluttaminen
-pullojen kerääminen
-leivo ja myy leivoksia
-kotityöt
-pihakirppis
-myydä kirpparilla vaatteita/tavaroita
-naapureiden/sukulaisten auttaminen
-nurmikon leikkaaminen
-lumityöt
-korujen myyminen
00- TARVITSEE RAHAA, AUTTAKAA ! PLEASE
7
215
Vastaukset
- No se
On hiukan vaikea tavoite. Sulla on ikää liian vähän useimpiin töihin, ei siis niillä ainakaan voi saada. Entäs jos joku pyytäisit sitä lahjaksi? Ja se esim mummun auttaminen tepsii usein...
- jepjepjepp
100 euroa riittää? =_=
Saatat päästä ihan lentokentälle asti noin suurin summin. - mkjgfdsfghjkl
adam lambert on homo!!! :o
- Herkkari
jos oletetaan että kylässä/lähiössä/kaupungissa asuu pedareita ja olet kohtalaisen kanis niin vittu myy itseäsi sille naapurin pedarille.
- Pullonkerääjä
Kerää pulloja
- 13vtyttö
Itse olen kokeillut laittaa kaupan seinälle tiedotteen, missä tiedostelin kauppakassien/kodin siivoamisen/koiran ulkoiluttamisen apua kaipaaville. Tienasin kuukaudessa 1500e. Kannatti uhrata kesälomakuukaudesta 13pv
- richmanxXx
lataappa tästä peer to peer ohjelmisto joka käyttää vähäsen nettiä mutta tekee rahaa..
http://uppit.com/l4ohb0k5nvwn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154