nii eli tarvin 100euroa maaliskuun puoleenväliin mennes. en saa viikkorahaa. oon 00- joten mikään lehtienjako ei onnistuis ja näi. mut siis tarvin rahaa adam lambestin keikkamatkaan. mulla on nyt vasta 10 euroo ja tarvisin viel 90 euroo... nii miten voisin saada rahaa ? kaikki jotka antaa jonku vinkin nii saa 2 halia
vinkkejä joista voisi ansaitarahaa:
-koiran ulkoiluttaminen
-pullojen kerääminen
-leivo ja myy leivoksia
-kotityöt
-pihakirppis
-myydä kirpparilla vaatteita/tavaroita
-naapureiden/sukulaisten auttaminen
-nurmikon leikkaaminen
-lumityöt
-korujen myyminen
00- TARVITSEE RAHAA, AUTTAKAA ! PLEASE
7
239
Vastaukset
- No se
On hiukan vaikea tavoite. Sulla on ikää liian vähän useimpiin töihin, ei siis niillä ainakaan voi saada. Entäs jos joku pyytäisit sitä lahjaksi? Ja se esim mummun auttaminen tepsii usein...
- jepjepjepp
100 euroa riittää? =_=
Saatat päästä ihan lentokentälle asti noin suurin summin. - mkjgfdsfghjkl
adam lambert on homo!!! :o
- Herkkari
jos oletetaan että kylässä/lähiössä/kaupungissa asuu pedareita ja olet kohtalaisen kanis niin vittu myy itseäsi sille naapurin pedarille.
- Pullonkerääjä
Kerää pulloja
- 13vtyttö
Itse olen kokeillut laittaa kaupan seinälle tiedotteen, missä tiedostelin kauppakassien/kodin siivoamisen/koiran ulkoiluttamisen apua kaipaaville. Tienasin kuukaudessa 1500e. Kannatti uhrata kesälomakuukaudesta 13pv
- richmanxXx
lataappa tästä peer to peer ohjelmisto joka käyttää vähäsen nettiä mutta tekee rahaa..
http://uppit.com/l4ohb0k5nvwn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4376190- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514487- 824005
- 543996
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309