Miten saan palautettua kovalevyni alkuperäisen koon? 250 Gb kovalevyn koko näyttää olevan 137 Gb. Kovalevyn pyyhintä ei tuonut alkuperäistä kokoa. olen ilmeisesti tehnyt jollain osiointi/muu ohejlma asetusta, jolla kovalevyn kooksi on tullut 137 Gb??
Kovalevystä kadonnut koko
4
197
Vastaukset
Muistaakseni ainakaan alkuperäinen Windows XP ilman Service Packeja ei tunnistanut 137 gigatavua enempää osiosta, joten itse suuntaisin syyttävän katseeni kohti vanhentuneita systeemejä.
Katso vaikka Ubuntun Live -CD:llä, mihin kokoon se kiintolevy oikeasti onkaan osioitu.- joppe96
Olen käyttänyt win 7 professional 64-bit , opensuse 12.2 64-bit, viimeisintä ubuntua. asennuksen yhteydessä kovalevyn kooksi tulee 130 GB, ei 250 Gb. BIOS asetuksissa on laitettu niin, että BIOS etsii laitteet. kovalevy on 250 GB sata levy kotelojäähdytyksellä.joppe9
- fsffsdfsd
Onko levyllä palautusosiota joka selittäisi "hukkatilan"?
Suorita komento "diskmgmt.msc" ja katso mitä se näyttää- joppe9
Palautusosiota ei näy, pitäisikö? näkyy vain noin 127 Gb koko. Biosissa on IDE valinta, vaikka kyseessä on s ata kovalevy. miten kovalevyn bad sektorit vaikuttavat? sekä win 7 että eri linux distrot näyttävät samaa kovalevyn kokoa osioita luotaessa. windowsin asennus lähtee erittäin hitaasti, hakee ja hakee.... kovalevylle ei ole tarjolla uusia ajureita.
kovalevy on pyyhkitty kaksi kertaa dban ohjelmalla. lopuksi ilmestyy näyttöö paikallisen (Joensuu) blancon mainos. ihmettelen tätä suuresti. onko kovalevylle asettunut jokin haittaohjelma, joka ei anna minun tkäyttää koko levyn tilavuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446