Puu ja lehti

Minä

Onko Puu ja lehti lukemisen arvoinen?

6

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirabelis the elvenmaiden

      Puu ja lehti on todellakin lukemisen
      arvoinen! Lue! XD

    • Olopoli

      Minä ainakin pidin siitä, ja Mythopeiaa suorastaan rakastan... aivan ihana runo. Todellakin lukemisen arvoinen pikku kirja!

      • Iltatähti-91(ex.Arwen91)

        Ostin tai oikeastaan sain kyseisen kirjan, vaikka kaikeksi häpeäkseni en ole ehtinyt sitä lukea yrittäessäni lukea Tarua Sormusten Herraa kuudessa päivässä liittineen, mikä on tähänastinen ennätykseni.Itseasiassa onko jollakin parempaa?


    • Hihhuli

      Itselläni kyseinen kirja makoilee vieläkin hyllyssä lukemattomana, sain sen jouluna. Ei vain ole nyt ollut aikaa lukea sitä, kun muunmuassa silloin oli robin hobbin narrin matka kesken sekä sofian maailma. Ja sitten se unohtui. Voisinkin sen nyt kaivaa sen oikeastaan esiin...

    • Lalaith

      ...siitä, mitä haluat. Tree and Leaf on oma suosikkini kaikista Tolkienin teksteistä heti TSH:n jälkeen, mutta se ei ole kovinkaan samanlainen kuin varsinaiset "tarut". Suomennosta en ole lukenut, onko se hyvä? Onko jouku kääntänyt esim juuri Mythopoeian ihan kunnolla runoksi vai onko se proosakäännös? Jos runo niin kuinka toimii? Minulla on ollut pitkään suunnitelmissa kehystää se seinälle, kiteyttää niin hienosti koko pointin Tolkienin tuotannosta :)

      • Meliel

        joku kertoa tästä kirjasta enemmän?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe