Sysmän laulut

?????

Mistä niitä Sysmän sävellyskilpailin lauluja voisi kuulla?

19

675

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuytr

Ei misytään, huijausta oli

• mukavaa3

Puppi 26 siellä homot kokontuu ja laulaa

• aivan turhaan

ei löydy tuubistakaan, kaksi vuotta olen jo odotellut

miksi ei biisien tekijät laita niitä itse esille kun kisajärjestäjä ei sitä lupauksista huolimatta tee?

• laulujen lunnaat

Miksi laittaisi? Eihän se kappaleiden tekijöitä hyödytä millään tavalla. Kunnassa vaihtuu väki tätä nykyä sitä vauhtia, että tuskin siellä edes moni tietää mitä kaksi vuotta sitten on tehty.

• sysmänsonni
    • xyxyxy

Siellä niitä kuuli silloin teatteritalolla kun voittajaa juhlittiin. En ihmettele ettei niitä ole julkaistu, niissä vaan ei ole mitään julkaisemista.

• piisit tuupiin

taisi olla liian taiteellinen raati, parhaat jäi ehkä palkitsematta siispä tuupiin kaikki!

• Onhan näitä...
      • Anonyymi00019
        UUSI

Reipas kipale ja sanoitus 10+!

• kuutamolla
      • :))

Aladobix ja Smirgeline ei kestä kuunnella mitään Trubaduurixeja

• ei jaksaisi odottaa

"Siirrämme kappaleet kaikkien kuultavaksi niin pian kuin mahdollista Facebook’iin ja You Tubeen, levyjen prässäystä mietitään sitten jatkossa tarpeen mukaan, toteaa Karhos. "

Nyt tiedämme jotta Sysmässä niin pian kuin mahdollista tarkoittaa vähintään kahta vuotta.

Tosi tekijät olisivat tehneet kaikista kisaan osallistuneista biiseistä yhteisen koosteen ja laittaneet levitykseen paikallisiin kauppoihin, itse olisin jo ostanut useammankin ja lähettänyt maaseudun mallina maailmalle lahjoiksi.

Oliko palkintorahojen jakaminen tärkeämpää kuin Sysmän tuominen biisien avulla julkisuuteen?

• no face

jonkun facepuukkilaisen pitäisi laittaa linkki tähän keskusteluun sinne niiden yksisysmän sivulle

• rakkikoira
      • Sysmän julli

Hyvin potkii!!! Sysmä!!!

• doom

Paskaa.

• suopellosta

Joko biisit on julkaistu?

• Kiireetön Hämäläinen

Elä hötkyile. Karhoshan lupasi jotta niin pian kuin mahdollista, eikä siitä lupauksesta ole kulunut kuin vasta reilut pari vuotta.

• Sysmästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      116
      7133
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5271
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3240
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      38
      2307
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1168
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe