Treffit ei edelleenkään toimi!

Tyytymätön49

En ole päässyt treffisivustolle pian kahteen viikkoon ja en taida olla ainoa. Aina kun laitan viestiä ylläpitoon saan vastauksen että nyt pitäisi olla kunnossa. Ei ole eikä näytä tulevan. Miksi ylläpito ei tiedota ongelmasta ja kykene sitä ratkaisemaan? Ongelma on kestänyt jo tosi kauan, uudistuksesta lähtien ja ilmeisesti ylläpito ei sitä kykene ratkaisemaan.

6

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin samaa mieltä--kyllä sähköpostiini tulee viestiä että ongelma on korjattu..mut eipä pääse..viestit jääny jo kahelta vklta lukematta..törkeetä mut enmpä meinää tätä formaattia enää kannattaa..treffiplus tuli maksettua ja se selkeesti vain huijausta..hyvästi suomi24..löytyy niitä muitakin TOIMIVIA formaatteja..oksettaa tää tapaus..yäk!

• No joillekin tulee edes viesti postiin itse kun ei pääse edes lähettämään viestiä eikä mikään toimi oikeen jees suomi24,niin kävi viime kerrallakin kun teitte muutoksia.Pitäsköhän ensin katsoo et toimii ja muuttaa vasta sitten

• taidanvaihtaamaisemi

Sama täällä, ongelma piti muka olla jo korjatta mutta eipä toimii.Olen niin kypsä ::(

• lataa ja lataa..

Mä pääsen viesteihin, mutta kun avaa sen viesti-ikkunan niin se alkaa lataan jatkuvasti vaikka kuinka monia niitä samoja kommentteja tai yhtäkin kommettia koko ikkunan täyteen..??

• epätieoinen

Hei!

Onko muilla kokemusta suomi24:n postin ongelmista? Meneekö viestit varmasti perille? Olen lähetellyt viestejä ja vastaanottaja väittää, että ei ole niitä saanut. Posti ei kuitenkaan ole koskaan herjannut,vaan näyttää siltä, että viesti lähti.

• Heii! Mulla sama homma..tympii todella...jos saisi ilmoituksen edes pois sieltä koska on vääriä tietojakin...kysellään vaan operaatoria yms. monta viestiä olen laittanut 24:n postiin..eipä ole korjaantunut...miksi vaihtaa hyvä entinen palsta tähän joka ei toimi...

En ymmärrä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe