40+ ja häviävä

kauneus

Pelottaako teitä joitakin 40 naisia vanheneminen, nuoruuden ja kauneuden katoaminen? Itseäni ei lainkaan koska minulla ei sitä kauneuttakaan koskaan edes ollut joten ei ole mitään menetettävää. Uskon, että eniten vanhenemista pelkäävät juuri ne joilla on eniten menetettäväää kuten se nuoruudessa ollut kauneus ja pahinta vielä jos se on ollut ainoa asia elämässä niin sen häviäminen on varmasti rankkaa.

41

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuoruus on jo kadonnut, nyt eletään kultaista keski-ikää. Paras ikä on just nyt.

      Tietysti ne pelkäävät, joiden elämä pyörii oman ulkonäön ympärillä ja on muutenkin ulkonäkökeskeistä. Kuori rypistyy ja rapistuu, so what, ei pelota.

      Taistelen kuitenkin jollain lailla vanhenemista vastaan. Uhkakuva kroonikko-osastolla makaavasta toimintakyvyn menettäneestä vihanneksesta on aika pelottava. Siksipä pidänkin itsestäni hyvää huolta, jotta terveys, fyysinen toimintakyky ja henkinen vireys säilyisivät hyvänä mahdollisimman pitkään.

      • MamaBeauty

        Kyllä vain! Olin nuorena todella kaunis, pitkä ja hoikka seudun missejä. Nyt 47-vuotiaana olen selkeästi nainen joka "nuorena on ollut kaunis" eli minussa näkee vuosien tuoman rappion :-) rehellisesti sanottuna on ollut vaikea hyväksyä ulkonäoin rappetuminen vaikka en nuorena maalaistyttönä edes tajunnut kuinka kaunis olin. Mutta varmaan toisaalta nuo maalaisjuuret on tuoneet elämään myös maalaisjärkeä. Olen valmis hyväksymään ajan patinan naamataulussani ja koitan keksiä tekemistä jossa ulkonäkö ei määrittele ihmisarvoani. Ja onneksi tuli laitettua aikanaan nuo kauniit geenit jakoon :-) isoäitiyttä odotellessa :-)


    • ei puuma.

      En tahdo näyttää mummulta syvinen uurteineen joten elän terveellsitä elämää ja hoidan kasvojani ja kroppaani säännöllsesti.Käytän kasvoihini dermorolleria ja apteekin eucerin sarjaa.Olen nuoren näköinen ja tunnenkin itseni vielä nuoreksi.Kun sitten alkaa naama roikkumaan-menen kohotukseen.Se ei ole vanhuuden pelkoa vaan haluan olla sievä ja haluttu keski-ikäisenäkin.

    • 'Söpöläinen'

      Mitä sinun mielestäsi on kauneus? Omasta mielestäni sopusointua ihmisen kuoren ja sisällön välillä. Sitä, että on kasvanut hyväksymään ja sopeutumaan siihen, mikä on eikä vertaamaan itseään muihin, koska aina joku on paremman näköinen, kauniimpi, viisaampi, rikkaampi ...

      Itse en vaihtaisi osaani parikymppisen kanssa mistään hinnasta. Olen kasvanut minuksi, tiedän ja tunnen itseni, joihinkin juttuihin itsessäni olen tyytyväinen, joihinkin toisiin en, mutta en vertaa itseäni muihin enkä karehdi. Tämän ikäisen täytyy jo tietää, että samalla tavalla on kaikilla muillakin, jokaisessa on hyviä ja huonoja puolia - jopa pimeitä.

      Nuorempana minua nimiteltiin nätiksi, varsinkin vastakkainen sukupuoli, siskoni sanoi "ruusunnupuksi". En ymmärrä silti, miksi vanhenemista pitäisi pelätä ainakaan, jos on pitänyt itsestään hyvää huolta, niin pinnasta kuin sisällöstäkin, joka vaikuttaa myös pintaan.

      Perusohje on ällistyttävän yksinkertainen: ravitsevaa ruokaa, riittävästi unta ja säännöllisesti liikuntaa. Kaikki muu onkin jo extraa, jolla vaikutat omaan olotilaasi positiivisesti ja pysyt iästä huolimatta terveenä - eli kauniina.

    • peloton iita

      Ei todella pelota. Nyt vasta toinen elämä alkaa, hölmöilyt hölmöilty ja voin keskittyä uuteen alkuun. Hyvä työ, iloinen elämän asenne, talous kunnossa, voi toteuttaa haaveitaan, tyytyväinen ulkonäköön jota kuitenkin vielä muokkaan. En tarvitse rasvaimuja enkä kirurgia vain kunnon treenejä.
      Miksi pelkäisin. Nuoruus on haastavaa aikaa ja paljon vaatimuksia, en haluaisi enää sitä takaisin.
      Olen vapaa ja nautin jokaisesta hetkestä. Vastoinkäymisiin osaa jo suhtautua realistisesti ja nekin kuuluvat elämään.
      Elämän tasapaino on parasta mitä voi saavuttaa.

    • navettapiika

      Minä pelkään ja tosissani, yön hiljaisina hetkinä, kun koko talo nukkuu pelkään kurttujen hyökkäävän kimppuuni ja ruttaavan naamani, huh!
      Taitaa olla tosissaan se ainoa hetki, millonka niitä olisi aika miettiä. Päivät menee töissä ja lapsilauman kanssa tohistessa. Yksinhuoltajana ja yrittäjänä ei ole turhia aikoja miettiä urien syvyyksiä, muussa kuin renkaissa. Naamarasvana olen jo pitempään käyttänyt lypsyrasvoja niitä kun ohimennen pyyhkäsee on nuoruus taattu. Naurunryppyjä syntyy pakosta, kun nuorison kanssa elää. Ryppyotsalla ei näitten kanssa pitkälle mennä.
      Olen sinut ikäni kanssa ja nuorisokin hyväksyy sen, ettei mutsi ole teini, vaikka käytöstavat joskus siltä näyttää ja laulu raikaa, onneksi kamurat ovat siihen jo tottuneet. Olisi lapsille vähän liian rankkaa jos molemmat vanhemmat hakisivat kadotettua nuoruutta takaisin.
      Uutta kumppania taitaa olla turha tähän sirkukseen yrittää löytää, mutta aivan kokonaan en ole vielä toivoa menettänyt.

    • Kaunis!

      Olen entinen missi, ja huolehdin ulkonäöstäni.
      Vieläkin kuuluu ammattiini huoliteltu ulkonäkö.
      Kun ikä lisääntyy, maksaa se aina vaan enem-
      män. Mutta toisaalta imartelee minua, kun mie-
      het ympärilläni osoittavat mielenkiintoa minuun.

      • ......

        En ole entinen missi, huolehdin silti ulkonäöstäni. Se ei kuitenkaan ole elämäni tarkoitus. Voin mennä aivan helposti pihan roskikselle tai kauppaankin ;) ilman meikkiä, sporttivaatteissa.Enkä edes halua, että miehet osoittaisivat vain ulkonäköni tähden mielenkiintoa. Eräskin tutkimus juuri osoitti miehen arvostavan naisessa ennenkaikkea älyä. Siihen olen aina panostanut :).

        En ymmärrä miten huoliteltu ulkonäkö maksaa vanhempana enemmän. Tai no, olen nyt 49vuotiaana alkanut käyttää säännöllisesti meikkivoidetta. Purkki maksoi 20e ja siitä riittää ainakin kolmeksi kuukaudeksi. Onhan se yli vitonen kuukaudessa enemmän, muttei sitä huomaa missään.


    • HoT 60vuotias

      Vanhenemista ei kannata pelätä, mutta pitää pitää itsestään huolta.

      Täältä saat neuvoja kuinka säilyä nuorekkaana pitkään jopa yli 70 vuotiaana:

      http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/puumattareksi-osa-1-hiukset.html

      Esim. Christie Brinkley on vielä lähes 60-vuotiaana mielettömän hyvän näköinen. Lähes kaikki miehet ottaisivat mielummin hänet kuin parikymppisen typykän.

    • 60v HoT Blond

      Miehet haluavat kauniita pitkähiuksisia naisia, iästä riippumatta

      Tässä lähes 60-vuotias blondi:

      http://www.youtube.com/watch?v=DeV5QmriN7s

      Kuka tahansa nuorukainenkin olisi onnessaan saadessaan tälläisen Puumattaren vaikka ikäeroa olisikin jopa 40 vuotta!

      • Miessiemen

        "Miehet haluavat kauniita pitkähiuksisia naisia, iästä riippumatta"
        Hah, täyttä pa-skaa! Hiukset on niitä viimeisimpiä kriiterejä miehillä, jos niitäkään.


    • Puumatar-elokuvia

      Puuma-elokuvia on tehty jo pitkään, mutta viimeaikoina ne ovat nousseet valtavaan suosioon. Kaikki, ainakin vanhemmat, muistavat Mrs. Robinson elokuvan ja nuoren Dustin Hoffmanin, mutta sen jälkeen on tullut aivan uusi sukupolvi ja uudet elokuvat.

      Tässä muutama:

      http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/puuma-elokuva-oikeanlaista-kemiaa.html

      http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/puuma-elokuva-ps-i-love-you-so-damn-much.html

      Oletko huomannut että yhä useammat elokuvat kertovat vanhemman naisen ja nuoremman miehen välisestä rakkaussuhteesta?

      • 40+

        Mä en tykkää nuoremmista miehistä vaan enemmän vanhemmista miehistä.


      • Suvaitaan muitakin
        40+ kirjoitti:

        Mä en tykkää nuoremmista miehistä vaan enemmän vanhemmista miehistä.

        Ei se mitään, jokainen tykätköön mistä haluaa : )

        Tärkeintä on että siita huolimata suvaitsee muita jotka tykkäävät eri asoista.


      • Lady 45
        Suvaitaan muitakin kirjoitti:

        Ei se mitään, jokainen tykätköön mistä haluaa : )

        Tärkeintä on että siita huolimata suvaitsee muita jotka tykkäävät eri asoista.

        Miksi pitäisi kaikkea suvaita? Minulla on ainakin asioita joita en suvaitse! Jos ne eivät mitenkään koske minua/minun elämääni, niin en puutu niihin, mutta en silti suvaitse. Jos ne asiat liityvät minuun ja minun elämääni teen kyllä selväksi, että en suvaitse tätä ja pyrin asian muuttamaan!


      • Hah !
        Lady 45 kirjoitti:

        Miksi pitäisi kaikkea suvaita? Minulla on ainakin asioita joita en suvaitse! Jos ne eivät mitenkään koske minua/minun elämääni, niin en puutu niihin, mutta en silti suvaitse. Jos ne asiat liityvät minuun ja minun elämääni teen kyllä selväksi, että en suvaitse tätä ja pyrin asian muuttamaan!

        Sitä sanotaan ahdasmielisyydeksi.


      • Lady 45
        Hah ! kirjoitti:

        Sitä sanotaan ahdasmielisyydeksi.

        Joo, minä HALUAN olla ns. ahdasmielinen tietyissä asioissa! Mitä pahaa siinä on? Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta ei kukaan voi pakoittaa hyväksymään minun mielipiteitäni, eikä minun tarvi hyväksyä kaikkien mielipiteitä. Ihmisellä pitää olla itsenäisyyttä ja omaa luonnetta ja tahtoa eikä taipua kaikkeen, että ei VAAN kukaan ajattelisi ahdasmieliseksi! Minua saa ajatella ahdasmieliseksi!


      • Rajat'on
        Lady 45 kirjoitti:

        Joo, minä HALUAN olla ns. ahdasmielinen tietyissä asioissa! Mitä pahaa siinä on? Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta ei kukaan voi pakoittaa hyväksymään minun mielipiteitäni, eikä minun tarvi hyväksyä kaikkien mielipiteitä. Ihmisellä pitää olla itsenäisyyttä ja omaa luonnetta ja tahtoa eikä taipua kaikkeen, että ei VAAN kukaan ajattelisi ahdasmieliseksi! Minua saa ajatella ahdasmieliseksi!

        Mielipiteenvapaus ja ahdasmielisyys ovat kaksi eri asiaa, ero on kuin yöllä ja päivällä. Mulla on luonnetta (kovasti), oma tahto ja olen itsenäinen eikä mikään niistä estä olemasta suvaitsevainen ja hyväksymään erilaisuutta ja erilaisia ajatuksia.

        Ahdasmielinen on yhtä kuin umpimielinen, ole sinä vaan sellainen, vaikka se ei kovin viisaalta ja fiksulta kuulostakaan, ahtaalta ja rajoittuneelta vain. Mun maailma on avara, laaja ja suopea ja antaa kaikille kukkasille luvan kukkia.


      • ......
        Lady 45 kirjoitti:

        Miksi pitäisi kaikkea suvaita? Minulla on ainakin asioita joita en suvaitse! Jos ne eivät mitenkään koske minua/minun elämääni, niin en puutu niihin, mutta en silti suvaitse. Jos ne asiat liityvät minuun ja minun elämääni teen kyllä selväksi, että en suvaitse tätä ja pyrin asian muuttamaan!

        Erilaisuus on erilaisuutta ja olemassa, suvaitset sitä tai et.


      • Lady 45
        Rajat'on kirjoitti:

        Mielipiteenvapaus ja ahdasmielisyys ovat kaksi eri asiaa, ero on kuin yöllä ja päivällä. Mulla on luonnetta (kovasti), oma tahto ja olen itsenäinen eikä mikään niistä estä olemasta suvaitsevainen ja hyväksymään erilaisuutta ja erilaisia ajatuksia.

        Ahdasmielinen on yhtä kuin umpimielinen, ole sinä vaan sellainen, vaikka se ei kovin viisaalta ja fiksulta kuulostakaan, ahtaalta ja rajoittuneelta vain. Mun maailma on avara, laaja ja suopea ja antaa kaikille kukkasille luvan kukkia.

        Kannattaa aina siinä suvaitsevuudessaan miettiä sitä, että mitä se asia on, kun se on ihan omassa elämässä ja omalla kodalla. Kun se oma poika tuo kotiin poikaystävänsä, oman rakkaansa, niin oletko onnellinen ja äiti/ isä, ihan ilman muuta ja heidän puolestaan iloinen, toivoen kaikkea hyvää? Entä kun sinä olet ollut uskollinen puoliso vuosikymmenet ja sinulle on monet, monet vuodet valehdeltu ja petetty, niin oletko ymmärtäväinen, että sehän on tavallista nykyään, eikä tuo nyt maailmaa kaada... Niin, minä ajattelen jokaisen asian, niin että se tapahtuisi minulle, koskisi minun elämää, ennenkuin suvaitsen asian.


      • Erilainen eläjäin
        Lady 45 kirjoitti:

        Kannattaa aina siinä suvaitsevuudessaan miettiä sitä, että mitä se asia on, kun se on ihan omassa elämässä ja omalla kodalla. Kun se oma poika tuo kotiin poikaystävänsä, oman rakkaansa, niin oletko onnellinen ja äiti/ isä, ihan ilman muuta ja heidän puolestaan iloinen, toivoen kaikkea hyvää? Entä kun sinä olet ollut uskollinen puoliso vuosikymmenet ja sinulle on monet, monet vuodet valehdeltu ja petetty, niin oletko ymmärtäväinen, että sehän on tavallista nykyään, eikä tuo nyt maailmaa kaada... Niin, minä ajattelen jokaisen asian, niin että se tapahtuisi minulle, koskisi minun elämää, ennenkuin suvaitsen asian.

        Mikä minä olen päättämään poikani seksuaalisuudesta ja siitä, mihin se suuntautuu. Mun puolisolla on ihan lupa, jos tahtoo ja halajaa ... En ole ahdas ja rajoittunut, niin kuin sinä, joka vissiin luulet olevasi maailman napa.


      • Lady 45
        Erilainen eläjäin kirjoitti:

        Mikä minä olen päättämään poikani seksuaalisuudesta ja siitä, mihin se suuntautuu. Mun puolisolla on ihan lupa, jos tahtoo ja halajaa ... En ole ahdas ja rajoittunut, niin kuin sinä, joka vissiin luulet olevasi maailman napa.

        Minä en voi, enkä halua PÄÄTTÄÄ kenenkään puolesta, mutta silti minun ei tarvitse kaikkea HYVÄKSYÄ mitä he itse päättävät ja tekevät. Minä en omista ketään. En lapsiani enkä puolisoani, mutta ei minun tarvitse kaikkea asioita suvaita mitä he tekevät, jos minusta todella siltä tuntuu, etten voi, niin en voi!


      • kevythäkki
        ...... kirjoitti:

        Erilaisuus on erilaisuutta ja olemassa, suvaitset sitä tai et.

        MINÄ en voi ja MINUSTA tuntuu ja MINÄ en suvaitse ja MINÄ en hyväksy ja siihen MINULLA on oikeus! Johan tuli selväksi asian ydin.


      • Hah !
        kevythäkki kirjoitti:

        MINÄ en voi ja MINUSTA tuntuu ja MINÄ en suvaitse ja MINÄ en hyväksy ja siihen MINULLA on oikeus! Johan tuli selväksi asian ydin.

        Ei näköjänsä tullut. Olet käsittänyt väärin, puurot ja vellit on ns. sekaisin.


      • ElämäOn1234
        Lady 45 kirjoitti:

        Joo, minä HALUAN olla ns. ahdasmielinen tietyissä asioissa! Mitä pahaa siinä on? Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta ei kukaan voi pakoittaa hyväksymään minun mielipiteitäni, eikä minun tarvi hyväksyä kaikkien mielipiteitä. Ihmisellä pitää olla itsenäisyyttä ja omaa luonnetta ja tahtoa eikä taipua kaikkeen, että ei VAAN kukaan ajattelisi ahdasmieliseksi! Minua saa ajatella ahdasmieliseksi!

        Oletko varmasti oikealla palstalla? Usein ikä ja elämänkokemus pehmentävät itse kunkin ahdasmielisyyttä.


    • Huhtikuussa tulee 20 vuotta siitä kun ajattelin että ei vielä mitään hätii oo...täytin silloin 40vee.
      Ei tuota hätii oo nytkään vaikka kuuskymppii tulee täyteen koht`.....

    • sukuunsatullut

      Ei huolestuta eikä harmita.
      Pidän itseni normaalipainoisena ja lihaskuntoni hyvänä. Elämä on mukavaa aviovaimona ja kolmen vielä alaikäisen lapsen äitinä. Töissä on kivaa. Vapaa-ajalla riittää puuhaa. Naama rypistyy hieman lisää, mutta muualla kehossa vanheneminen ei toivottavasti tunnu vielä pitkään aikaan. Olen vetreä. Sukuni naiset ovat olleet mielestäni kauniita myös vanhoina. Kauniina kaiken ikää:) Ilmerypyt ovat osa persoonaani:)

    • -------

      Kauneus ei häviä, vain nuoruus :).

    • TKC

      Tää menee vähän ohi, mutta mun 50 vee gimmakaveri näyttää nuorelta, kun sillä on lapsekkaan pyöreät kasvot, ja varsinkin jos hän hymyilee selvin päin, ei voi todeta kuin "Nätti tyttö"!

      Eli ne me, joilla oli baby facet melkein kolmeenkybään asti, olemme nyt nuorekkaita., lapsekkaita, vähämielisiä..?

    • pelimiessssh

      Mua ei ole kiinnostanut oman ikäset naiset sen jlk kun täytin 35 vuotta. 25 vuotias saa olla max naisen ikä tai ei ota eteen. Mummot ja tädit ei kiinnosta. naisen elämä on ulkonäöllisesti ohi 30 vuoden jälkeen. Mies on parhainmillaan vielä vaikka 80 vuotiaana.

      • Onttous kumisee

        Kuulostat niiin typerältä, että niitä pelejä ei ole montaa, joihin pystyt.


      • ei helppoa

        Voi, voi otan osaa. Sulla ei ole helppoa.


      • Anonyymi

        Voi jeesus mikä daiju. Jäi kyllä kokonaan ilman kun järkeä jaettiin


    • näin on

      No eihän se vielä 40:sellä häviä,...lisääntyy vaan:D

    • pajamuori

      Samaa mieltä! Tajusin jo nuorena että kauneus on katoavaista eikä loppujen lopuksi tuo onnellisuutta tai mitään muutakaan hyvin tärkeää. Vaikka kauniita ihmisiä on mukava katsella kauneus voi tuoda myös haittoja. On parempi olla tavallisemman näköinen ja pärjätä pätevyydellä ja mukavuudella vaikka voihan kauniskin tietysti olla pätevä ja mukava. Kauniisiin kohdistuu kateutta jos vielä on pätevä ja mukavakin, löytyy varmasti kateellisia.

    • ex nätti

      Ei pelota nuoruuden ja kauneuden katoaminen (jo kadonnut) mutta eniten pelottaa (lopunkin) terveyden menetys (osin menetetty) ja miten vaikeaa on saada itseään kuntoutettua. Kivut ja säryt pelottavat, niiden pahentuminen. Ei voisi vähempää pelottaa ns. kauneuden menetys. Tosin siitäkään ei paljoa jäljellä mutta ei haittaa pätkääkään. On se joskus mukava muistella sitä aikaa kun oli vielä nuori ja nätti. Kauneus on katoavaista rumuus senkun lisääntyy - melkein kaikilla. Elämä on.

    • Ikääntyvä

      Lähestyn tuota 40 vasta. Olen vain iloinen, että voin olla luonnollisen, mutta huolitellun näköinen ja ikääntymiseni on hissukseen alkanut tuoda erilaista näyttävyyttä. Olin niin pitkään hyvin nuorena pidetty, että olen vain onnellin ikääntymisenkin näkymisenä.

    • Nainen 48

      Minä ainakin näytän hemaisevalta, koska pidän huolen omasta terveydestä, kunnosta ja mielestä. Se kuulemma huomataan tai ainakin miehet minulle on suoraan sanoneet, että näytän hyvälle ja virkeälle.

      Jaksan käydä salilla 3 kertaa/viikko. Kävelen töihin, kauppaan ym.

      Paljon se on itsestä kiinni miltä näyttää.

      • mies45 harder

        Mies 45.
        Urheilee ja kroppa on kuin 25-vuotiaalla. Kasvot pitäisi jo vaihtaa:)


    • Hah !

      Vähän samma kuin mun lemppari'vitsi' koko hela elämäni: voi kun olis vaihtopäitä.

    • Mitä sitten

      Mitä siitä vaikka kauneus vähän vähenee, tärkeämpää on kuitenkin seksikkyys :) ja se vaan lisääntyy :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3563
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      293
      3438
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      28
      2251
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      2064
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      2002
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1741
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      45
      1541
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1470
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1343
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1223
    Aihe