Tiepalvelu kiroaa Multitronicit

Audi ei toimi

Nyt kovien pakkasten aikaan kun tiepalvelu on muutenkin kovilla, Audin tielle jättävät Multitronic-automaattivaihteistot vievät aivan liian suuren osan tiepalvelun kapasiteetista.

Myös muiden merkkien kuskit kiroavat Audit koska ne ovat nyt ihan oikeiden autoilijoiden tien tukkeena.

27

2474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI VAG IKINÄ

      Tein saman havainnon tänä aamuna. Katujen reunat täynnä hyytyneitä Audeja. Ihmettelen miten joku viitsii ostaa ja omistaa noin surkeita autoja.
      Suurin osa Audeista onkin pienten persaukisten firmojen pienipalkkaisten konsulttien liksan jatkeena.

    • Totta,

      eikä audista ole edes munanjatkeeksi

      • Kdkdkdk

        Mulla on uudehko A6 ja olen pitänyt sitä hyvänä autona. Tänä aamuna oli vaihdelaatikko niin jäässä,että luulin etten pääse pihalta pois.


      • Ei Audista
        Kdkdkdk kirjoitti:

        Mulla on uudehko A6 ja olen pitänyt sitä hyvänä autona. Tänä aamuna oli vaihdelaatikko niin jäässä,että luulin etten pääse pihalta pois.

        Autoksi ole


      • Heh heh...
        Ei Audista kirjoitti:

        Autoksi ole

        Eikä sinusta ole trolliksi. Provosi ovat erittäin surkeita.


      • kokemusta on
        Heh heh... kirjoitti:

        Eikä sinusta ole trolliksi. Provosi ovat erittäin surkeita.

        Ei tiepalvelusta mitään apua saa, eivät koskaan ole silloin paikalla kun tarvittaisiin ja osia heiltä löydy muihin kun vanhoihin ooppeleihin ja foortteihin.


      • oodi ongelma
        kokemusta on kirjoitti:

        Ei tiepalvelusta mitään apua saa, eivät koskaan ole silloin paikalla kun tarvittaisiin ja osia heiltä löydy muihin kun vanhoihin ooppeleihin ja foortteihin.

        Etkö tiennyt, että auditkin muuttuvat vanhana opeleiksi, jotkut jo ihan uutena.


      • exTsi
        oodi ongelma kirjoitti:

        Etkö tiennyt, että auditkin muuttuvat vanhana opeleiksi, jotkut jo ihan uutena.

        Eläpä nyt kuule sekoita näitä nykyisiä Ooppeleita, jotka on kaikin puolin hyviä ja kestäviä autoja näihin VAG:n vikapesiin.


      • opeli1
        exTsi kirjoitti:

        Eläpä nyt kuule sekoita näitä nykyisiä Ooppeleita, jotka on kaikin puolin hyviä ja kestäviä autoja näihin VAG:n vikapesiin.

        Kuuppeleilla ajavat Mummot ja Papat


      • Arsi5
        kokemusta on kirjoitti:

        Ei tiepalvelusta mitään apua saa, eivät koskaan ole silloin paikalla kun tarvittaisiin ja osia heiltä löydy muihin kun vanhoihin ooppeleihin ja foortteihin.

        Ei Tiepalvelumiesten tehtävä ole ajella sinun autosi perässä, kun se menee rikki.
        Kai sinä nyt osaat edes autosi huoltaa tai edes viedä huoltoon ennenkuin lähdet pitemmälle matkalle.


    • vm.91

      Nykyisiä "hienouksia". Ei kannata. Minun auton 20 vuotta vanha jenkkiautomaatti pelittää niinkuin ei mitään, vaikka pakasta oli lähemmäs -30. Tässä se nähdään, uusi ei kestä!

      • Jenkki on JEES!

        Jenkki on JEES!


    • Nolo Sika

      JA TAAS

      Miksi käytette noita "hienoja nykyaikaisia nimiä" jotka ei sano tavalliselle tallajalle mitään

      Automaatit voidaan jakaa neljään ryhmään

      A Variaattori nykyjään tietokoneohjattuna ja metallihihnalla

      B Perinterinen öljynlämmitinaski

      C Kaksoiskytkentävaihteisto

      D Vaihderobotti

      Osaakos aloittaja edes sanoa mikä näistä neljästä on Audissa, tai tietääkö hän vain noi "trendinimet"

      • Hihna veto

        Kyllä osaamme

        Kysessä on A Variaattori, samaa systeemiä käyttää mm. jotkut MAN:in kuorma-autot, uudehkot Nissanit, sekä lähes kaikki skootterit ja moottorikelkat

        On vain hienompi sanoa hienoja nimiä kuin puhua variaattorista, se kuulostaa niin halvalta


    • Audi=etumatkaa

      Multitronic eli jatkuvavetoinen on paras laatikko, mitä olla voi. Ei ikinä mitään vikaa ole ollut, jo toinen Audi menossa kyseisellä laatikolla. Aloittajan ranskalainen laatuauto on tainnut hyytyä matkalle ja siksi täällä huutelee.. Ei kaikilla ole varaa Audiin, sun pitää vain kestää se.

      • juujuu..

        ..ja lehmät lentää..

        Vaihdappa piirimyyjä hommia, tuotteesi on huono


      • AudiJokaKadunKulmas

        Olisi varaa vaikka kolmeen autoon, mutta en minä sentään niin tyhmä ole. Niinpä ostin hieman persoonallisemman näköisen auton, ja kaikin puolin jopa hienomman.


      • Noloja Olette
        AudiJokaKadunKulmas kirjoitti:

        Olisi varaa vaikka kolmeen autoon, mutta en minä sentään niin tyhmä ole. Niinpä ostin hieman persoonallisemman näköisen auton, ja kaikin puolin jopa hienomman.

        Niin ja sitä vielä, että tosiaan mitä hienoa on pitää jotain Audia kun melkein jokaiselta sellainen löytyy? Ei se ole mitenkään "harvinaisuus" tai "persoonallinen".


      • AudiJokaKadunKulmas
        AudiJokaKadunKulmas kirjoitti:

        Olisi varaa vaikka kolmeen autoon, mutta en minä sentään niin tyhmä ole. Niinpä ostin hieman persoonallisemman näköisen auton, ja kaikin puolin jopa hienomman.

        Olisi varaa vaikka kolmeen audiin, ei autoon. sori kirjotusvirhe.


      • Pekka.
        AudiJokaKadunKulmas kirjoitti:

        Olisi varaa vaikka kolmeen autoon, mutta en minä sentään niin tyhmä ole. Niinpä ostin hieman persoonallisemman näköisen auton, ja kaikin puolin jopa hienomman.

        Ei niitä viimeisiä rahojaan kannata tosiaan autoon laittaa. Itsellä on talviajossa A6, hyvä ja turvallinen auto eikä tarvi sen "persoonallisempi" olla.

        Kesäauto on sitten hieman eksoottisempi kulkupeli, mutta ei siitä ei taas talviautoksi ole..


    • happamia

      Jos olet köyhä, niin ole hiljaa äläkä valita.

    • auditonauto

      Minä huomasin viime lauantaina välillä Mäntsälä- Lahti kaksi Audia hyytyneenä motarille. Kumpikaan ei ollut tien tukkeena, olivat pientareella.

    • mönkijämyyjä

      Jäätää mutten muidenkin askeja: vaihdoin audini (1.8T A4 234000km ajetun xc60 volvoon 24000km ) trendikkääseen pikkumaasturiin mutta sampermentti tämän vaihteisto on vielä pakkasella kankea ei meinaa vaihtaa ei sitten millään joten nöyränä möngitään pienellä vaihteella huotoon ensi viikolla kun aikoja ei ollut.

      Koe ajoin myös avensiksen 2.0 litran farkun automaatilla mutta senhän oli vielä kahdeksankymmentä luvulta ,luotettava mutta kuin ralliratti ladassa eei kyyti parane mutta voi sanoo.

    • olli

      kyllä kohta on parikymmentävuotta vanhat autot kysyttyjä,ei oo multeja eikä troniceja,sun muita hyytymis juttuja.

      • mese9

        Juuri näin. Jähes kaikki 124 Mersut on ajossa, ei myynnissä!


    • On totta, että parhaat automaattivaihteistot löytyvät vanhemmista amerikan autoista. Niitä ei saa rikki vaikka yrittäisikin. Yksi vinkki kannattaisi kuitenkin muistaa. Tämä siis niille, joilla on nykyaikaisempikin automaattivaihteisto autossa. Ennen liikkeellelähtöä, etenkin pakkasella, anna auton käydä pari minuuttia tyhjäkäynnillä. Näin öljy lämpenee laatikossa valmiiksi, eikä ajonalkamisen jälkeisiä yllättäviä pysähtymisiä ilmaannu. En sano tätä mutu tietona, vaan autokorjaamoyrittäjänä.

      • TF727

        Toinen vinkki joka kannattaa muistaa: Vaihtakaa/vaihdattakaa öljyt niihin laatikoihin, olipa se minkä tyyppinen tahansa. Ja sanoipa automyyjä tai merkkihuolto mitä tahansa, ikuisia öljyjä ei ole olemassakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe