tekniika erittäin hyvä vähän kukkii sisältä erittäin siisti lyyssi pääliset kuin uudet ei liikenteesä seisunut 1vuoden
Hinta: sopimuksen mukaan
Yhteystiedot: [email protected]
O: MB 190 vm83
o.tukiainen
1
110
Vastaukset
- marko13
Heippa. Olen ollut ilman kulkuneuvua surkean finanssi tilanteen vuoksi ja se tuntuu pahenevan kun en pysty ilman autoa työtä oikein tekemään. Olisi taivaan lahja saada auto johon on varaa ja mikä mahtavinta vielä sellainen josta haluaa pitää huolta niin kuin vain pystyy. En koskaan ole omistanut mersedestä muuten kuin ajatuksissa. Toivottavasti teillä on halu saada auto kunnon välittävään omistukseen.
046-8800703
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104