kaivinkoneet.com

naurettavaa1

kattokaas sieltä.aivan mielenvikast läpändeeraa. etenkin nimimerkki lännenmies voi jeesus.

12

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekr 150ew

      niinpä myös nimimerkki ew150. kaveri kuvittelee olevansa kovakin urakoitsija jollain 15-20vuotta vanhalla åkermanilla.otan osaa, varmaan toimeentulo piukassa

    • kerro jotain

      Onko teillä keskusteluun jotain annettavaa?

    • komatsu1
      • Tosi on!!!!!!!!!

        Joo joku vajakkihan se tuo komatzu on. Mukamas rammerilla takoo päivät pitkät ja silti kyselee myytävät palstalla vanhan roxonin perään?? Taitaa täällä itkeskellä kun löivät sen hintakeskustelun lukkoon. Täysi typerys...

        Mitä nyt itse olen kyseisellä palstalla käynyt, niin ihan asiallisia keskusteluja nuo lännenmies ja ew150 on käyneet. Toisin kuin komatzu.


    • persveivari

      paaskan puhujia kaikki. täällä sitä vaa seläntakana puhutaan. pitäs ottaa nyrkkitappelu kaivinkoneet palstan ja suoli palstan välillä nii loppuis tämä kitinä

    • doosan 300

      tulekaapa sorjosen montulle nii katotaan kelle se kuoppa kaivetaa

    • äärimmäisin totuus

      varmaa on vain se, että kaivinkoneella kaivuu ei todellakaan mitään salatiedettä ole. kuka tahansa motorisesti normaali oppii viimeistään viikossa käyttämään laitetta yhtä ammattitaitoisesti kuin joku suvun kaivinkoneet perinyt maajussikin. Nämä taasen, mielestään ko. hommaan 'valitut' armoitetut, ovat juuri niitä pahimpia foorumeitten parkujia, jotka koittaa lyödä kaikkien uusien helpot kysymykset lyttyyn ja päteä tosiasiassa olemattomalla tietämyksellään.

      • esko96

        eehän se ookku kahta vippuu väntää ei siin meekku päävä


      • Konemiäs

        Olet täysin oikeassa. Joku joka on motorisoituja vehkeitä vähänkin käyttänyt oppii kaivinkoneen liikkeet parissä päivässä. Tiltin pyörittely päivässä. Olen tämän nähnyt ja todistanut. Okei nyt osataan kaivaa koneella, hienoa!!

        Sitten olisi opittava maa-aineslajit. mitä käytetään missäkin. Hahmottamaan kuormamäärät mitä lähtee ja mitä tilalle. Kuvia on osattava tulkita edes vättävästi. Opittava tuntemaan pehmeiköt, täkkäämään louhintapaikat ym ym ym...

        Siihen menee vuosia, onko kukaan täysin oppinut.. tuskin. Itelle ainakin tulee silloin tällöin uusia juttuja ja ideoita miten pitäis tehdä, vaikka 15vuotta on noita kahta keppiä veivannut.

        Silti en ymmärrä kahta ääripäätä: Uutta konemiestä, joka tietää hinnat, työtavat, kaluston ja on maailman paras konekuski.... enkä niitä vanhoja konkareita, jotka disauttaa kaikkia uusia tulijoita.


    • niinhän se on

      esko vaan tiedätkö mihin suuntaan väännät siitä se ero löytyy

    • joopa joo

      Lainatakseni hyvän ystäväni sanoja, sanon että kaivinkoneella ajo on saa...an helppoa. Mutta entäs sitten kun pitäs alkaa töitä tekemään...

    • Raskaskone asentaja

      Ai että kun naurattaa.... kaivurimiehet täällä kohottavat itsetuntoa...
      Luulevat että konemiehet on jotain ammattilaisia.
      Koneen ajoon ei tarvita ees peruskoulun loppuun käymistä...
      Eikä urakoitsijana toimimiseenkaan... hah

      Poloiset tekee 40-60 euroo tunti kalliilla koneilla hommia, ja meikäläinen
      käy popittamassa niitten koneita 80-100€ / tunti... ja ei tartte omistaa
      kuin asentajan hanskat ja pari työkalua..

      Kahvipöydässä sit naureskellaan kun urakoitsija ressukat maksaa ittensä
      kipeeks.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe