On-line tila

Haloo, onks ketään p

Oisko mahdotonta korjata tätä "uudistusta" niin, että voisimme nähdä kuka on On-line-tilassa ja kuka ei? Entinen systeemi oli paljon selkeämpi.

4

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgtttttttttt

ideaa ois kerrakseen laittaa se vanaha takasi pelittään nii ei tartte pelleillä kun ei toimi, suoli24 ylläpitäjillekki ois helepompaa ku vois nostaa vaa jalat pöyälle ja kahtua ku homma pelittää

• iil2

Olis tosi hyvä jos vanha palta tulisi takaisin sillä se oli hyvä verratuna tähän nykyiseen mikä on typerä

• nimimerkki74

samaa mieltä, online takaisin. onko muilla tässä uudessa haku jutussa, kun laittelet ikä sun muut ok ja hae tulee se lista neitosten profileita siihen oikealle ja siel on sit se lisää profileita juttu kun selaa alas päin 9567 jne, mut kun menen selaamaan niin aina on samat ilmoitukset samassa järjestyksessa vaikka on valittuna viimeksi kirjautuneet siitä, eli kukaan jaksa selaa aina noita 9000kpl läpi joka kerta. eli laittakaa kuten ennen että voi valita online hakuun ja sitten tämän tilalle missä on lisää profleita 9789 niin selkeest vaan sivu 1,2,3,4 jne vois hyppää vaikka sivulle 10 suoraan, nyt ne on näköjään aina samassa järjestyksessä ja en usko että päivästä toiseen samat neidot sattuu kirjautumaan samaan aikaan

• Aamukamman14piikkiä

Kyllä taitaa olla liikaa vaadittu, että saisivat edes treffi-palstan jollain lailla toimimaaan, puhumattakaan online-, yms. ominaisuuksien palauttamisesta.
      Olisko syytä ulkoistaa tehtävät alan asiantuntijoille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe