Nälkäpeli unia

Nälkkis unia

Eli oon kattonu nälkäpeli elokuvan ja lukenu kaikki kirjat(oon sit poika) niitten lukemisesta on aika paljon aikaa ja elokuvastakin on joku viikko mut silti ne on mun unissa. Mun on jonnekki pakko päästä kertoo niistä ni päätin tulla tänne. Eli siis kerron mitä niissä unissa tapahtuu. Ekas unes käy samal taval ku siin kirjas ja elokuvas eli (katniss on mukana unissa) katniss valitaan ja peeta, sit peeta oli saanu ittensä jotenki hengiltä ni arvottiin uudestaan poika ja se olin minä. Meiät vietiin junalla capitoliin (unessa se oli new york) en muista mtn mun koulutuksesta. Sit areenal muistan et se oli nopeeta, kesti jonkun päivän. Osasin ampuu jouskarilla ja käyttää atrainta. Oltiin kattnisin kansaa viimeset ja oltiin kavereita ja sit siin me molemmat voitettiin. Sen jälkee oli neljännes nälkäpeli jossa oli jokaiselta vyöhykkeeltä/kaupungilta yksi voittaja ja joku muu. Mut valittiin ja mun paras tyttö kaveri (olkoon vaikka johanna). Sit sen jälkee oltiin suoraan areenalla. Juoksin runsauden sarvelle ja otin oudon jouskarin ja nuolet. Sit juoksin johonki läheiselle talolle. Kiipesin talon katolle ja näin ku iso kasa intiaaneja ratsasti jostain tyhjästä runsauden sarvelle.(ne intiaanit tuli kai elokuvasta "tanssii susien kanssa"). Sit ammuin niitä jouskarilla jossa oli bo2:sesta tuttu target finder joten se oli helppoa. Sit menin katolta jostain ikkunasta ja samaan aikaan kun mä hyppäsin ikkunasta tuli toiselta puolelta toine tribuutti jonka seivästin nuolella. Sit tein jtn sisällä jota en muista. Sen jälkeen menin takasin katolle ja intiaanit oli lähteny ja tribuutit oli kuollu, paitsi mää ja mun kaveri johanna

6

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nälkkis unia

      Jatkuu!
      Sit se löysi mun luokse ja me sovittiin et koitetaan elää siellä jonkin aikaa ku mietittän asiaa et kumpi kuolee. Sit sovittiin et mä haen puita nuotioo varten. Metsässä tuli jonkin näköinen hahmo joka käski esittää kuollutta ni voin päästä johannan kanssa pois. Me tahrittiin mut vereen jota tuli jostaan ja saatiin jollain puukolla aikaan iskevä ääni hakkaamalla sitä puuhun joka kuulu jokapuolelle. Sit kuulin kiljasun ja pyörryin. Kun heräsin olin kaverin luona kotona. Se kerto et johanna kuoli mutanteille ja et mun luultiin kuolleen. Sit se sano et kukaan ei saa tietää et oon elossa ja et vain ja ainoastaa sen perhe tietää asiasta, enkä saa mennä perheeni luokse. Mun kasvoja muunneltiin jollain voiteilla ja käytiin ilmoittamassa että olen tullu euroopasta(unessa asuin amerikassa ja eurooppa oli tuhoutunut) sit meijät vietiin kouluun jossa oli mun kaikki irl luokkalaiset. Sit kukaan ei tunnistanu mua. Sit tuli taas nälkä peli aika. arvontaa edeltävänä iltana kaks mun kaveria tunnisti mut ja lupas olla kertomat. Seuraavana päivänä oli ilman mitään meikkejä tai muita oma itseni poikien aitauksessa. Kun tytöt arvottiin mun sisko joutus sinne. Pojista joutus joku tuntematon kun ryntäsin ja ilmottauduin vapaa ehtoiseksi. Kukaan ei jostain syystä tunnistanut minua ja kun effie tai joku muu kysyi nimeäni sanoin sen ja kaikki vaikeni. Kuulin kuinka takanani kuului kattnisin ääni(katnis oli mun unessa 12v kans) sit kuulu kauhee pälpätys ja kuulin joka puolel et olin kaksin kertanen nälkäpeli voittaja ja mut revittiin ohjaajan penkille jossa luki mun nimi ja siin oli kukkia. Halasin katnista tervehdykseksi koska emme olleet nähneet pitkään aikaan. Arvottiin toinen poikan tribuutti ja päätettiin että siskoni päästetään ja arvotaan uusiksi myös tyttö tribuutti. Sitten koulutimme ja neuvoimme tribuutteja kun kuului kuului kuulutus jossa sanottiin että ohjaajat menevät areenalle tappelemaan jolloin uneni loppui ja heräsin.

    • Jännää-_-

      Ok...

    • Shaibaa

      Se elokuva oli melko kuraa

    • VitunHomoKopsarit98

      Nälkäpeli on täyttä paskaa, kopsattu suoraan Battle Royalesta.

      • Anonyymi

        Battle royale pelit tuli vuosia nälkäpelin jälkee😂


    • Anonyymi

      OG kaikkien vihaama classi BO2:sta LSAT Target finder, Rapid fire, Supressor, FMJ. DSR trick shotit 720 noscope 5/5 jonnet ei muista, siit o jo 6 vuotta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe