Eli oon kattonu nälkäpeli elokuvan ja lukenu kaikki kirjat(oon sit poika) niitten lukemisesta on aika paljon aikaa ja elokuvastakin on joku viikko mut silti ne on mun unissa. Mun on jonnekki pakko päästä kertoo niistä ni päätin tulla tänne. Eli siis kerron mitä niissä unissa tapahtuu. Ekas unes käy samal taval ku siin kirjas ja elokuvas eli (katniss on mukana unissa) katniss valitaan ja peeta, sit peeta oli saanu ittensä jotenki hengiltä ni arvottiin uudestaan poika ja se olin minä. Meiät vietiin junalla capitoliin (unessa se oli new york) en muista mtn mun koulutuksesta. Sit areenal muistan et se oli nopeeta, kesti jonkun päivän. Osasin ampuu jouskarilla ja käyttää atrainta. Oltiin kattnisin kansaa viimeset ja oltiin kavereita ja sit siin me molemmat voitettiin. Sen jälkee oli neljännes nälkäpeli jossa oli jokaiselta vyöhykkeeltä/kaupungilta yksi voittaja ja joku muu. Mut valittiin ja mun paras tyttö kaveri (olkoon vaikka johanna). Sit sen jälkee oltiin suoraan areenalla. Juoksin runsauden sarvelle ja otin oudon jouskarin ja nuolet. Sit juoksin johonki läheiselle talolle. Kiipesin talon katolle ja näin ku iso kasa intiaaneja ratsasti jostain tyhjästä runsauden sarvelle.(ne intiaanit tuli kai elokuvasta "tanssii susien kanssa"). Sit ammuin niitä jouskarilla jossa oli bo2:sesta tuttu target finder joten se oli helppoa. Sit menin katolta jostain ikkunasta ja samaan aikaan kun mä hyppäsin ikkunasta tuli toiselta puolelta toine tribuutti jonka seivästin nuolella. Sit tein jtn sisällä jota en muista. Sen jälkeen menin takasin katolle ja intiaanit oli lähteny ja tribuutit oli kuollu, paitsi mää ja mun kaveri johanna
Nälkäpeli unia
7
230
Vastaukset
- Nälkkis unia
Jatkuu!
Sit se löysi mun luokse ja me sovittiin et koitetaan elää siellä jonkin aikaa ku mietittän asiaa et kumpi kuolee. Sit sovittiin et mä haen puita nuotioo varten. Metsässä tuli jonkin näköinen hahmo joka käski esittää kuollutta ni voin päästä johannan kanssa pois. Me tahrittiin mut vereen jota tuli jostaan ja saatiin jollain puukolla aikaan iskevä ääni hakkaamalla sitä puuhun joka kuulu jokapuolelle. Sit kuulin kiljasun ja pyörryin. Kun heräsin olin kaverin luona kotona. Se kerto et johanna kuoli mutanteille ja et mun luultiin kuolleen. Sit se sano et kukaan ei saa tietää et oon elossa ja et vain ja ainoastaa sen perhe tietää asiasta, enkä saa mennä perheeni luokse. Mun kasvoja muunneltiin jollain voiteilla ja käytiin ilmoittamassa että olen tullu euroopasta(unessa asuin amerikassa ja eurooppa oli tuhoutunut) sit meijät vietiin kouluun jossa oli mun kaikki irl luokkalaiset. Sit kukaan ei tunnistanu mua. Sit tuli taas nälkä peli aika. arvontaa edeltävänä iltana kaks mun kaveria tunnisti mut ja lupas olla kertomat. Seuraavana päivänä oli ilman mitään meikkejä tai muita oma itseni poikien aitauksessa. Kun tytöt arvottiin mun sisko joutus sinne. Pojista joutus joku tuntematon kun ryntäsin ja ilmottauduin vapaa ehtoiseksi. Kukaan ei jostain syystä tunnistanut minua ja kun effie tai joku muu kysyi nimeäni sanoin sen ja kaikki vaikeni. Kuulin kuinka takanani kuului kattnisin ääni(katnis oli mun unessa 12v kans) sit kuulu kauhee pälpätys ja kuulin joka puolel et olin kaksin kertanen nälkäpeli voittaja ja mut revittiin ohjaajan penkille jossa luki mun nimi ja siin oli kukkia. Halasin katnista tervehdykseksi koska emme olleet nähneet pitkään aikaan. Arvottiin toinen poikan tribuutti ja päätettiin että siskoni päästetään ja arvotaan uusiksi myös tyttö tribuutti. Sitten koulutimme ja neuvoimme tribuutteja kun kuului kuului kuulutus jossa sanottiin että ohjaajat menevät areenalle tappelemaan jolloin uneni loppui ja heräsin. - Jännää-_-
Ok...
- Shaibaa
Se elokuva oli melko kuraa
- VitunHomoKopsarit98
Nälkäpeli on täyttä paskaa, kopsattu suoraan Battle Royalesta.
- Anonyymi
Battle royale pelit tuli vuosia nälkäpelin jälkee😂
- Anonyymi
"Nälkäpeli on täyttä paskaa, kopsattu suoraan Battle Royalesta." aika hyvin ennustettu Susannelta ku onnistu kopsaamaan asiasta mitä ei vielä ollu eiks enemmänkin Battle Royale oo kopsattu nälkäpelistä
- Anonyymi
OG kaikkien vihaama classi BO2:sta LSAT Target finder, Rapid fire, Supressor, FMJ. DSR trick shotit 720 noscope 5/5 jonnet ei muista, siit o jo 6 vuotta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602