Nälkäpeli unia

Nälkkis unia

Eli oon kattonu nälkäpeli elokuvan ja lukenu kaikki kirjat(oon sit poika) niitten lukemisesta on aika paljon aikaa ja elokuvastakin on joku viikko mut silti ne on mun unissa. Mun on jonnekki pakko päästä kertoo niistä ni päätin tulla tänne. Eli siis kerron mitä niissä unissa tapahtuu. Ekas unes käy samal taval ku siin kirjas ja elokuvas eli (katniss on mukana unissa) katniss valitaan ja peeta, sit peeta oli saanu ittensä jotenki hengiltä ni arvottiin uudestaan poika ja se olin minä. Meiät vietiin junalla capitoliin (unessa se oli new york) en muista mtn mun koulutuksesta. Sit areenal muistan et se oli nopeeta, kesti jonkun päivän. Osasin ampuu jouskarilla ja käyttää atrainta. Oltiin kattnisin kansaa viimeset ja oltiin kavereita ja sit siin me molemmat voitettiin. Sen jälkee oli neljännes nälkäpeli jossa oli jokaiselta vyöhykkeeltä/kaupungilta yksi voittaja ja joku muu. Mut valittiin ja mun paras tyttö kaveri (olkoon vaikka johanna). Sit sen jälkee oltiin suoraan areenalla. Juoksin runsauden sarvelle ja otin oudon jouskarin ja nuolet. Sit juoksin johonki läheiselle talolle. Kiipesin talon katolle ja näin ku iso kasa intiaaneja ratsasti jostain tyhjästä runsauden sarvelle.(ne intiaanit tuli kai elokuvasta "tanssii susien kanssa"). Sit ammuin niitä jouskarilla jossa oli bo2:sesta tuttu target finder joten se oli helppoa. Sit menin katolta jostain ikkunasta ja samaan aikaan kun mä hyppäsin ikkunasta tuli toiselta puolelta toine tribuutti jonka seivästin nuolella. Sit tein jtn sisällä jota en muista. Sen jälkeen menin takasin katolle ja intiaanit oli lähteny ja tribuutit oli kuollu, paitsi mää ja mun kaveri johanna

7

233

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nälkkis unia

Jatkuu!
      Sit se löysi mun luokse ja me sovittiin et koitetaan elää siellä jonkin aikaa ku mietittän asiaa et kumpi kuolee. Sit sovittiin et mä haen puita nuotioo varten. Metsässä tuli jonkin näköinen hahmo joka käski esittää kuollutta ni voin päästä johannan kanssa pois. Me tahrittiin mut vereen jota tuli jostaan ja saatiin jollain puukolla aikaan iskevä ääni hakkaamalla sitä puuhun joka kuulu jokapuolelle. Sit kuulin kiljasun ja pyörryin. Kun heräsin olin kaverin luona kotona. Se kerto et johanna kuoli mutanteille ja et mun luultiin kuolleen. Sit se sano et kukaan ei saa tietää et oon elossa ja et vain ja ainoastaa sen perhe tietää asiasta, enkä saa mennä perheeni luokse. Mun kasvoja muunneltiin jollain voiteilla ja käytiin ilmoittamassa että olen tullu euroopasta(unessa asuin amerikassa ja eurooppa oli tuhoutunut) sit meijät vietiin kouluun jossa oli mun kaikki irl luokkalaiset. Sit kukaan ei tunnistanu mua. Sit tuli taas nälkä peli aika. arvontaa edeltävänä iltana kaks mun kaveria tunnisti mut ja lupas olla kertomat. Seuraavana päivänä oli ilman mitään meikkejä tai muita oma itseni poikien aitauksessa. Kun tytöt arvottiin mun sisko joutus sinne. Pojista joutus joku tuntematon kun ryntäsin ja ilmottauduin vapaa ehtoiseksi. Kukaan ei jostain syystä tunnistanut minua ja kun effie tai joku muu kysyi nimeäni sanoin sen ja kaikki vaikeni. Kuulin kuinka takanani kuului kattnisin ääni(katnis oli mun unessa 12v kans) sit kuulu kauhee pälpätys ja kuulin joka puolel et olin kaksin kertanen nälkäpeli voittaja ja mut revittiin ohjaajan penkille jossa luki mun nimi ja siin oli kukkia. Halasin katnista tervehdykseksi koska emme olleet nähneet pitkään aikaan. Arvottiin toinen poikan tribuutti ja päätettiin että siskoni päästetään ja arvotaan uusiksi myös tyttö tribuutti. Sitten koulutimme ja neuvoimme tribuutteja kun kuului kuului kuulutus jossa sanottiin että ohjaajat menevät areenalle tappelemaan jolloin uneni loppui ja heräsin.

• Jännää-_-

Ok...

• Shaibaa

Se elokuva oli melko kuraa

• VitunHomoKopsarit98

Nälkäpeli on täyttä paskaa, kopsattu suoraan Battle Royalesta.

• Anonyymi

Battle royale pelit tuli vuosia nälkäpelin jälkee😂

• Anonyymi

"Nälkäpeli on täyttä paskaa, kopsattu suoraan Battle Royalesta." aika hyvin ennustettu Susannelta ku onnistu kopsaamaan asiasta mitä ei vielä ollu eiks enemmänkin Battle Royale oo kopsattu nälkäpelistä

• Anonyymi

OG kaikkien vihaama classi BO2:sta LSAT Target finder, Rapid fire, Supressor, FMJ. DSR trick shotit 720 noscope 5/5 jonnet ei muista, siit o jo 6 vuotta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      305
      1195
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      71
      845
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      783
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      663
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      652
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      41
      646
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      586
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      565
    9. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      535
    10. 45
      527
    11. 32
      511
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      505
    13. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      33
      497
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      78
      463
    15. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    16. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      432
    17. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      427
    18. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      426
    19. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      401
    20. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      26
      384
    Aihe