Raivoissani kirjoitan tätä, toivottavasti helpottaa. Katselin tässä netissä matkoja Finnmatkoilta Egyptiin, kaikki retket kaupunkikierrosta lukuunottamatta on muuta kun suomenkielisellä opastuksella. Menin Tjäreborgille ja siellä sama juttu, saako nyt hiivatissa mistään enää kotimaan kielellä mitään. Mitä hiivattia ne oppaat tekee siellä kohteessa sitten, kun aina retken kohdalla lukee "englanninkielinen paikallisopas". Mistä minä sitten oikein maksan jos matkan varaan, kai sitä perilläkin opasta ja palvelua tarvitsee kielitaidoton vanha akka, jolla ei nuoruudessa ollut mahdollisuutta kouluja käydä niinkuin tänä paivänä kaikilla on. Nyt olis rahaa reissata.
Retkiä suomenkielellä???
Tampereelleko???+
2
74
Vastaukset
- ottaanuppiinnyt
Joo ja sama juttu Aurinkomatkoilla, ei helvetti. Köyhät retket muutenkin niillä. Pitää ilmeisesti palkata oma tulkki mukaan, olisko vapaaehtoisia?
- ((:
Aurinkomatkoilla kyllä yleensä on suomenkielinen opas, vain osa on kansainvälisiä ja hyvät retket aina ollut kun olen käynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882