Raivoissani kirjoitan tätä, toivottavasti helpottaa. Katselin tässä netissä matkoja Finnmatkoilta Egyptiin, kaikki retket kaupunkikierrosta lukuunottamatta on muuta kun suomenkielisellä opastuksella. Menin Tjäreborgille ja siellä sama juttu, saako nyt hiivatissa mistään enää kotimaan kielellä mitään. Mitä hiivattia ne oppaat tekee siellä kohteessa sitten, kun aina retken kohdalla lukee "englanninkielinen paikallisopas". Mistä minä sitten oikein maksan jos matkan varaan, kai sitä perilläkin opasta ja palvelua tarvitsee kielitaidoton vanha akka, jolla ei nuoruudessa ollut mahdollisuutta kouluja käydä niinkuin tänä paivänä kaikilla on. Nyt olis rahaa reissata.
Retkiä suomenkielellä???
Tampereelleko???+
2
94
Vastaukset
- ottaanuppiinnyt
Joo ja sama juttu Aurinkomatkoilla, ei helvetti. Köyhät retket muutenkin niillä. Pitää ilmeisesti palkata oma tulkki mukaan, olisko vapaaehtoisia?
- ((:
Aurinkomatkoilla kyllä yleensä on suomenkielinen opas, vain osa on kansainvälisiä ja hyvät retket aina ollut kun olen käynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897199- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412322
- 2082316
- 1232216
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401789