Raivoissani kirjoitan tätä, toivottavasti helpottaa. Katselin tässä netissä matkoja Finnmatkoilta Egyptiin, kaikki retket kaupunkikierrosta lukuunottamatta on muuta kun suomenkielisellä opastuksella. Menin Tjäreborgille ja siellä sama juttu, saako nyt hiivatissa mistään enää kotimaan kielellä mitään. Mitä hiivattia ne oppaat tekee siellä kohteessa sitten, kun aina retken kohdalla lukee "englanninkielinen paikallisopas". Mistä minä sitten oikein maksan jos matkan varaan, kai sitä perilläkin opasta ja palvelua tarvitsee kielitaidoton vanha akka, jolla ei nuoruudessa ollut mahdollisuutta kouluja käydä niinkuin tänä paivänä kaikilla on. Nyt olis rahaa reissata.
Vastaukset 2
- ottaanuppiinnyt
Joo ja sama juttu Aurinkomatkoilla, ei helvetti. Köyhät retket muutenkin niillä. Pitää ilmeisesti palkata oma tulkki mukaan, olisko vapaaehtoisia?
- ((:
Aurinkomatkoilla kyllä yleensä on suomenkielinen opas, vain osa on kansainvälisiä ja hyvät retket aina ollut kun olen käynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561