Aamuerektio

13 käsiojossa

Hei.

Tällästä kyselisin että mulla alko aamustondikset 10v ja aloin runqaa 11v ja fappaamisen jälkee ei oo stondannu aamusin. Muuten penis toimii.
AUTTAKAA! Ja trollit menkää muihi artikkeleihin.

14

2251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reaIisti

      Kuulut sitten niihin joilla ei ole vakituisia aamuerektioita. "Rungaaminen" ei vaikuta asiaan.

    • perrhana

      itselläni on aina aamu stondis ollut jo jostain 13v. Haluuko joku lertoa että mistä se johtuu

      • jayyidan

        Erektio johtuu veren pakkautumisesta siittimeen. (Siksi verenpainelääke Viagrallekin keksittiin muita käyttöjä.)
        Sen sijaan se, mistä veren pakkautuminen yöllä johtuu, on mysteeri. Terkeintä kai on ruumiinhallinnan menettäminen nukkuessa. Samalla laillahan aamustodis iskee päiväunienkin jälkeen.
        Mahd syitä:
        - Jollain lailla kiihottavat unet
        - Unen aikana erittyvät, verenkiertoon vaikuttavat unihormonit
        - Yönaikana virtsarakkoon kerääntynyt kusi, joka painaa erektiohermoja
        en tiedä


    • Jepulis 543

      EIkös se veri pakkaudu sinne yöllä sen takia että veri vaihtuu peniksessä? itse olen 16v ja en kyllä mitään aamuerektioita ole saanut. Ja jos mulla on vessahätä niin ei veitikka nouse ollenkaan.

    • yytytyrtyt

      johtuu kuulemma siitä että rakko pullistuu kusesta ja veri ei pääs kyrvästä pois

      • byrdyboiga

        oot vääräs


    • riku95

      öisin sinne penikseen kulkeutuu hapekkaampaa verta ni siksi niitä aamuerektioita tulee.... eikä ne mitään ''vakituisia'' ole.. niitä tulee ku on tullaksee. 17v monia kertoja tullu mut ei se alapää ny jatkuvasti pojilla jöpötä aamusin.

    • smurffatirallaa

      Jos kello herättää, et välttämättä ole siinä univaiheessa jolloin erektioita esiintyy. Jos heräät omia aikojasi, stondis saattaa ollakin päällä.

    • näin on

      Voin kertoa, että tuo ilmio ei poistu, vaikka ikää tuleekin lisää.
      Terveen patukan merkki se on kun aamustondista esiintyy.

      • TESTOSTERONI aiheutt

        Aamuseisokki johtuu siitä, että mieshormooni( testosteronin) määrä veressä on suurimmillaan juuri aamulla ja se aiheutta ns. aamuseisokin. Kyllä se pitäisi olla kaikilla etenkin nuorilla. Jos seisokki jatkuvasti puuttuu aamulla, niin kannattaisi keskustella koululääkärin kanssa. Verikokeella on helppo todeta liian alhainen veriarvo. Testosteronia voidaan lisätä helposti voiteella tai pistoksella.

        Myöhemmällä iällä jostain noin 40 vuodesta eteenpäin homooninmäärä vähenee puoliprosenttia vuodessa. Tupakointi myös estää seisokin, koska pienet verisuonet tukkeutuvat ja isoista tulee joustamattomia "muoviputkia", jolloin veren luonnollinen virtaus penikseen huononee ja estyy. Suonien pitää pystyä joustamaan ja laajentumaan, jotta suuri määrä verta pääsee paisuvaisiin.

        Käytä alkoholia kohtuudella ja lopeta tupakointi HETI jo tänään.


      • reaIisti
        TESTOSTERONI aiheutt kirjoitti:

        Aamuseisokki johtuu siitä, että mieshormooni( testosteronin) määrä veressä on suurimmillaan juuri aamulla ja se aiheutta ns. aamuseisokin. Kyllä se pitäisi olla kaikilla etenkin nuorilla. Jos seisokki jatkuvasti puuttuu aamulla, niin kannattaisi keskustella koululääkärin kanssa. Verikokeella on helppo todeta liian alhainen veriarvo. Testosteronia voidaan lisätä helposti voiteella tai pistoksella.

        Myöhemmällä iällä jostain noin 40 vuodesta eteenpäin homooninmäärä vähenee puoliprosenttia vuodessa. Tupakointi myös estää seisokin, koska pienet verisuonet tukkeutuvat ja isoista tulee joustamattomia "muoviputkia", jolloin veren luonnollinen virtaus penikseen huononee ja estyy. Suonien pitää pystyä joustamaan ja laajentumaan, jotta suuri määrä verta pääsee paisuvaisiin.

        Käytä alkoholia kohtuudella ja lopeta tupakointi HETI jo tänään.

        Älä satuile.


      • Anonyymi
        TESTOSTERONI aiheutt kirjoitti:

        Aamuseisokki johtuu siitä, että mieshormooni( testosteronin) määrä veressä on suurimmillaan juuri aamulla ja se aiheutta ns. aamuseisokin. Kyllä se pitäisi olla kaikilla etenkin nuorilla. Jos seisokki jatkuvasti puuttuu aamulla, niin kannattaisi keskustella koululääkärin kanssa. Verikokeella on helppo todeta liian alhainen veriarvo. Testosteronia voidaan lisätä helposti voiteella tai pistoksella.

        Myöhemmällä iällä jostain noin 40 vuodesta eteenpäin homooninmäärä vähenee puoliprosenttia vuodessa. Tupakointi myös estää seisokin, koska pienet verisuonet tukkeutuvat ja isoista tulee joustamattomia "muoviputkia", jolloin veren luonnollinen virtaus penikseen huononee ja estyy. Suonien pitää pystyä joustamaan ja laajentumaan, jotta suuri määrä verta pääsee paisuvaisiin.

        Käytä alkoholia kohtuudella ja lopeta tupakointi HETI jo tänään.

        mihin hetkeen sopii aamun eka pano


    • pois silmistä pois m

      Yksi asia mihin ei ole mielestäni kiinnitetty huomiota aamustondiksen puuttumisessa/loppumisessa, on unihäiriöt. Nuorempana kun nukuin koko yön heräilemättä, niin stondis oli lähes joka aamu. Nykyään kun alaselkä väsyy ja herättelee monta kertaa yössä, niin aamustondista ei enää tule tai se on heikko. Epäilenkin että aamuseisokkiin tarvitaan rauhallinen yöuni jolloin päästään tiettyyn vaiheeseen unessa. Ja voin kertoa että ainakin omalla kohdallani pornon pitkäaikainen katsominen ja tumputus on heikentänyt muutenkin erektiota. Erektiolle olisi parasta se, kun voisi elää ilman pornoa ja vähäpukeisten naisten näkemistä. Autiolla saarella viettäisi vuoden näkemättä ainuttakaan naista. Sieltä kun tulisi niin ei olisi erektio ongelmia ;))

    • Anonyymi

      mikä saa miehen syttymään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe