Kumpi ase näist? (King arms vai G&G)

softingman1

Tässä se King armsin ase: http://www.milgear.fi/kauppa/m4a1-king-arms-kuiturunko-p-4468.html

G&G: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_COM.html

Molemmista oon kuullu suht hyviä arvosteluita joten lasken sitte kumpi saa eniten ääniä (EI SAA EHDOTTAA MUITA ASEITA) Kumpi on molempien kantama jne. P.S tuleeko tos king armsis mukana akku ja laturi? Laturi ainaki vissiin pitää ostaa erikseen... Kumpi parempi alottelijalle? en oo ikinä omistanu sähköasetta muutaku joku halpahallin paska...

4

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marked One

      King Armsin vehje on laadukkaampi, mutta G&G:n ase on sinänsä parempi aloittelijalle, kun siinä tulee akku ja laturikin mukana. Koska laatuero on sinänsä pieni huomioiden, että G&G:n paketissa tulee mukana akku ja laturikin (nämä voivat mallista ja laadusta riippuen maksaa erikseen hankittuna jopa satasen), kääntyisin itse näistä kahdeta G&G:n puoleen.

      PS. ÄLÄ käytä mukanatulevia laseja. Ihan vaan siksi, että niiden suojauspinta-ala on melko huono, varsinkin sivuilta, joista kuula voi jollain ilveellä päästä jopa silmään asti. Suosittelen joka puolelta silmiä suojaavia laseja huiveja, koska kokomaski päässä aseella on hankalampi tähdätä.

      Vaikkapa tämä:

      http://www.milgear.fi/kauppa/loadout-master-suojalasitvaihtoritil-vihre-p-2441.html

      Plus tämä:

      http://www.milgear.fi/kauppa/shemagh-huivi-vihremusta-p-1765.html

    • softingman1

      Joo kiitos unohinki kysyä laseista. Onko lisää ehdotuksia?

      • Turuk

        Nuo täsmälleen samat lasit & shemagh menee mulla kyllä talvella, mutta jumankauta kesällä ne huurtuu sekunnissa. Tietty voi käyttää sitä ritilää mut mulla on huonoja kokemuksia siitä, joten en käytä. Kaikenkaikkiaa täydellinen setti. Mut aseista, G&G:stä on kuultu aika ristiriitasia kokemuksia, joillain on mennyt rataslaatikko alta heti ekoissa peleissä, toisilla taas on kestänyt ilman avausta parikin vuotta. KA Aseesta en oo kuullut vielä mitään, paitsi kaverilla on se ja sen mielestä on todella laadukas, sitähän minäkin. Marked One on oikeessa ton akkupaketin suhteen, saattaa tulla kalliiks ostaa jälkeenpäin ne erikseen. Kumma juttu kylläkin, kaverilla tuli King Armsissa mukana 9,6V Akku. Ja osasyynä siihen rataslaatikon pettämiseen voi olla juurikin se että se ei pyöritä 9,6V:tä vaikka sanotaankin tuotekuvauksessa. Eli jos arveluttaa niin 8,4 sisään.


    • King arms on huijariliike virossa, rahat kelpaa tavaraa ei kuulu. Älä ikinä asioi ko. liikkeen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe