Tässä se King armsin ase: http://www.milgear.fi/kauppa/m4a1-king-arms-kuiturunko-p-4468.html
G&G: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_COM.html
Molemmista oon kuullu suht hyviä arvosteluita joten lasken sitte kumpi saa eniten ääniä (EI SAA EHDOTTAA MUITA ASEITA) Kumpi on molempien kantama jne. P.S tuleeko tos king armsis mukana akku ja laturi? Laturi ainaki vissiin pitää ostaa erikseen... Kumpi parempi alottelijalle? en oo ikinä omistanu sähköasetta muutaku joku halpahallin paska...
Kumpi ase näist? (King arms vai G&G)
4
539
Vastaukset
- Marked One
King Armsin vehje on laadukkaampi, mutta G&G:n ase on sinänsä parempi aloittelijalle, kun siinä tulee akku ja laturikin mukana. Koska laatuero on sinänsä pieni huomioiden, että G&G:n paketissa tulee mukana akku ja laturikin (nämä voivat mallista ja laadusta riippuen maksaa erikseen hankittuna jopa satasen), kääntyisin itse näistä kahdeta G&G:n puoleen.
PS. ÄLÄ käytä mukanatulevia laseja. Ihan vaan siksi, että niiden suojauspinta-ala on melko huono, varsinkin sivuilta, joista kuula voi jollain ilveellä päästä jopa silmään asti. Suosittelen joka puolelta silmiä suojaavia laseja huiveja, koska kokomaski päässä aseella on hankalampi tähdätä.
Vaikkapa tämä:
http://www.milgear.fi/kauppa/loadout-master-suojalasitvaihtoritil-vihre-p-2441.html
Plus tämä:
http://www.milgear.fi/kauppa/shemagh-huivi-vihremusta-p-1765.html - softingman1
Joo kiitos unohinki kysyä laseista. Onko lisää ehdotuksia?
- Turuk
Nuo täsmälleen samat lasit & shemagh menee mulla kyllä talvella, mutta jumankauta kesällä ne huurtuu sekunnissa. Tietty voi käyttää sitä ritilää mut mulla on huonoja kokemuksia siitä, joten en käytä. Kaikenkaikkiaa täydellinen setti. Mut aseista, G&G:stä on kuultu aika ristiriitasia kokemuksia, joillain on mennyt rataslaatikko alta heti ekoissa peleissä, toisilla taas on kestänyt ilman avausta parikin vuotta. KA Aseesta en oo kuullut vielä mitään, paitsi kaverilla on se ja sen mielestä on todella laadukas, sitähän minäkin. Marked One on oikeessa ton akkupaketin suhteen, saattaa tulla kalliiks ostaa jälkeenpäin ne erikseen. Kumma juttu kylläkin, kaverilla tuli King Armsissa mukana 9,6V Akku. Ja osasyynä siihen rataslaatikon pettämiseen voi olla juurikin se että se ei pyöritä 9,6V:tä vaikka sanotaankin tuotekuvauksessa. Eli jos arveluttaa niin 8,4 sisään.
King arms on huijariliike virossa, rahat kelpaa tavaraa ei kuulu. Älä ikinä asioi ko. liikkeen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514