olisiko joku niin kiltti ja kertoo miksi en yllättäen pääse kirjautumaan veikkauksen sivulle vaikka tunnus ja salasana oikein..?tabletti samsun galaxy notella ..yhden kerran pääsin ja nyt ei kirjaudu enään millään.tarvitaanko siihenkin nyt jotsin ihme ohjelmia että pääsee prkl lottoa laittamaan....
apua..
14
3710
Vastaukset
- 5230,. (500)
samaa kiroilen täälläkin,veikkaus uudisti tällä viikolla mm. mobiili sivunsa m.veikkaus.fi ja nyt se ei kuitenkaan toimi tabletilla.Samoin www.veikkaus.fi sivu ei hyväksy kirjautumista tabletilla,eikä myös veikkauksen kevytkäyttö liittymä hyväksy kirjautumista...käytännössä tabletilla ei voi pelaa ollenkaan veikkauksen pelejä tällä hetkellä..pc:stä en tiedä koska en ole avannu pöytäkonetta pitkään aikaan tabletin vuoksi mutta illalla kokeilen myös tietsikalla
- 5230,. (500)
lisään vielä että edes play kaupan veikkaus sovellus jota myös käytin säännöllisesti ei toimi nyt,antaa kyllä kirjautua mutta kun pelaat esim keno rivin päästää maksu kohtaan mutta kun painat maksa herjaa että salasana puuttuu...kännykällä muuten nämä kaikki pelisysteemit toimii muttei tabletilla..käytän galaxy tab2 7.0
- Anonyymi
Eipä toimi samsung puhelimellakaan
- zanzum
ok..aika peestä..toiv.tulee muutosta pikasesti koska nimen omaan tabletilla haluan pelata .ei tosiaan päässy puhelimella enään myöskään toissa päivänä vielä toimi
- Kalakkuna
Ipadille kävi aikanaan aivan samoin että veikkaus poisti oman loistavan sovelluksensa ja eipä tuo mobiilisivukaan näytä pelaavan normiselaimella.
Ratkaisuna oli vaihtaa selainta, nyt pääsen oikealle veikkauksen sivuille eli ei edes mobiilisivua tarvitse käyttää.
Mercury selaimella toimii tälläkin hetkellä mobiilipuoli ja oikea veikkauspuoli.
Kokeileppa siis eri selainta siihen androidiisi, mercuryä ei siihen saa mutta selaimen vaihdolla ainakin veikkaus pelaa. - 5230,. (500)
Täällä auttoi myös selaimen vaihto ..firefoxilla toimii www.veikkaus.fi ja m.veikkaus.fi..ei tämä silti täysin tyydytä kun ennen toimi kaikilla,kyllä noi täytyy saada toimimaan opera mobilella ja samsungin selaimillakin koska ne on parhaat
- 5230,. (500)
vielä sen verran et opera minillä toimii tämä kevyt/teksti versio galaxy tab 2 7.0
- 5230,. (500)
vielä sen verran et opera minillä toimii tämä kevyt/teksti versio galaxy tab 2 7.0
https://www.veikkaus.fi/mobile - Anonyymi
Oisko otettu käyttöön joku verkkosivujen ylläpitoalusta, jonka omistaa microsoft? Tämä yleensä riittää hajottamaan yhteensopivuuden tiettyjen selainten kanssa. Pulauttimet(=koodigeneraattorit) viritetty siten, että aina tulee sanomista - paitsi sillä yhdellä selaimella.
- en pelaa enää.,..
Joo, ei toimi tuo Veikkaus sovellus tabletilla, antoi kirjautua ja pelata pitkäävetoa, mutta maksamaan ei pystynyt, tämä siis tänä aamuna.
- Sellain vaihtoon
Hyvin pelaa, selaimen vaihtoa vain kehiin.
- zanzum
kertokaa nyt mitä ohjelmia tähän masiinaan tarvitaan ei pääse aapeliinkaan pelaamaan...nää tabletithan on perseestä jos ei voi mitään tehä,!!! mitä tarvin tähän että normaali toimia voi tehä...tab.note 10.1 eihän tällä tee mitään
- zanzum
ja nyt on kaikki selaimet kokeiltu mikään ei auta...ottaa aivoon
- en pelaa enää,.,..
Eilen alko toimia kun iltapäivällä kokeilin. Minulla on Googlesta haettu Veikkaus juttu, ja kiinan tabletti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447