Hei... Olisin kiinnostunut sheltin pennuista! Olisko kenelläkään tietoa mistä sais niitä?
Asun itse Haukivuorella joten olisi kiva jos semmosia oli Mikkelissä tai jossain lähellä Haukivuorta esim. Pieksänmäellä!!!
Ter. Sheltti fani >3
APUA
2
1512
Vastaukset
- 1+1=2
Katoppa tuolta shetlanninlammaskoiraliiton pentuvälityksestä. Voit myös selailla lähellä olevia kasvattajia ja kysellä heiltä pentusuunnitelmia.
Ylipäänsäkkin rotukoirat haetaan rotuyhdistysten kautta. Olethan varmasti tutustunut rotuun kunnolla ja miettinyt sen sopivuutta juuri sinulle? - Ajatusta nyt
Pentua ei kannata hakia lähimmästä paikasta, vaan paikasta jossa koirista huolehditaan eniten ja jossa terveydelle annetaan painoa. Sheltti on pienikokoinen seurakoira, jonka suosio räjähti vuosikymmen-pari sitten. Siksi huonojakin koiria on olemassa - hermoheikkoja, huonolonkkaisia, perinnöllisen silmävian vuoksi sokeutuvia. Pennun valinnassa pitää olla tarkkana, eivätkä hyvät näyttelytulokset kerro koiran vanhempien terveydestä mitään - pahimmillaan niillä paikataan surkeita lonkkia ja heikohkoa hermorakennetta.
Joensuussa on Yazina's kennel, oman koirani hankin sieltä ja jälkikäteen selvisi, että sukutaulussa on paljon kuvaamattomia koiria ja yksi E-lonkkainen esiäiti. Mukavia ihmisiä kuitenkin ja auttelivat koiranomistajuuden pikkujutuissa. Muutoin koira on terve, vaikka lonkat lonksuvatkin.
Ruokolahdella Amorosan kennel.
Lakialalla Gwenda kennel.
Lappeenrannassa Toffyfail.
Löytyivät kaikki puolen minuutin googlauksella. Ei ole vaikeaa, eihän? Rotuyhdistyksenkin sivuilla voisi käväistä....
Vaikutat aika nuorelta ottaaksesi asioista yksin selvää. Ota isä kaveriksi seuraavalla kerralla. Kannattaa myös ennemmin selata myynti-ilmoituksia kuin varsinaisia kenneleitä.........................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294