Moikka! Haluisiko joku kertoa Makadi Bayn lomastaan, millaista siellä oli? Onko Egypti turvallinen matkakohde? Missä paikoissa kannattaa käydä vierailemassa? Pääseekö siellä ratsastamaan hevosella ja kamelilla? Miten snorklaus/sukellusreissut järjestetään ja miten ne onnistuivat? Missä on paras vesipuisto ja kuinka kaukana se on? Mikä olisi hyvä hotelli? Myös Hurghadan hotellit voi kertoa jos siellä on jotain hyviä. Matkalle olisi lähdössä kolme henkeä, perheen äiti, 15- ja 16-vuotiaat tytöt. Onko jotain muita suosituksia mitä kannattaa tehdä, ja mitä ei kannata tehdä? Mitä ruokaa uskaltaa syödä, ja tarvitseeko pakata mukaan jotain erityistä? Lähdemme matkalle kesällä/syksyllä 2013. Kiitos kaikille jotka vastaa, tietoa todella tarvitaan!
Makadi Bay
4
514
Vastaukset
- RTERET
Moi! MAKADI BAY on aivan huippupaikka.Kaikki kysymäsi (snorklaus,ratsastukset ym onnistuu sieltä)Alueella on oma vesipuisto joka on ilmainen.Alueena MAKADI BAY on suljettu paikallisilta joten rauhassa saatte olla.Kauppoja alueella on pilvin pimein.Hinta taso on aika kova.Muutenkin kaikki tuomiset kannattaa ostaa lähtiessä kentältä.Parempi laatu ja huomattavasti halvempaa!
Mikäli sinne päin olet menossa,
et varmastikadu ,että valitsit MAKADI BAYN!- been there
lentokentälläkin pitää muistaa TINKIÄ!
- lomaa odottava
Varmaankin riippuu hotellista kuuluuko Makadi Water World hintaan...
Itse olen lähdössä Hurghadaan Jungle Aqua Parkiin vesipuistolomalle kesäkuussa kahdeksi viikoksi. Makadi Bay oli myös yksi mahdollinen kohde, mutta vesipuisto hotellilla vei meidän porukala voiton.
Suunnitelmisa ainakin Kairon päiväreissu ja snorklausta ja varmasi käydään aavikolla - Jjwwert
Tjarelta sunwing waterworld makadi bay......kestämistä vaan ku lähtee kolme naista reissuun....tämä suljettu alue joten turvallinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527610Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613675Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552815Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211791