Olipa paha floppi. Mitä hittoa ne siellä id:llä on tehneet 4 vuotta? Jotain pelin typeryydestä kertoo se, että peli pitää käynnistää uudelleen, kun vaihtaa resoluutiota tai tekstuurien tarkkuutta.
Samanlainen paska floppi kuin Daikatana, paitsi daikatanaa jaksoin pelata jopa muutaman tunnin. Älkää hyvät ihmiset menkö ostamaan tuota roskaa. Varmaankin parin kuukauden jälkeen peliä saa parilla eurolla.
Doom3 surkeus
3
575
Vastaukset
- makke
"Olipa paha floppi" älä muuta sano! pitikö avata uusi keksustelu vaikka alhaalla jo oli samasta aiheesta
- Player
räiskintä kuin floppi. Peli on sentään graafisesti hienompi kuin mikään muu peli. Jopa Far Cry jää kauas Doom 3:sta. Ja pelin äänimaailma on myös paljon kehittyneempi kuin muissa peleissä.
Ja oli itse pelissäkin hyvät puolensa vaikka juoni olikin jo melkoisen loppuun kulunut.
Mitään muita pelejä pelatessa en ole säpsähtänyt samalla tavalla kuin Doom 3:sta pelatessa.
Mutta valitettavasti pelin alun psykologinen jännitys laukesi pian ja loppua kohden peli vajosi aivottomaksi teurastukseksi, joka oli lähinnä puuduttavaa.
Mutta vaikka Doom 3 pelinä olikin ehkä keskiverto niin pelimoottori ei ole. Luulen että Doom 3-moottorista tulee samanlainen brandi kuin Quake 3-moottorista. Itse asiassa Doom 3 moottoriin pohjautuvia pelejä väsätään jo nyt. Muun muassa nimetön scifi-räiskintä ID:ltä ja Raven Softwaren Quake IV.
Minun omasta mielestäni Doom 3-moottori soveltuisi erinomaisesti seuraavaan Alien vs Predator peliin.- peetu
doom3:han oli uusintalämmitys doom ykköselle lisämausteilla. siksi samat viholliset, aseet ja tarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3826749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava361513Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard441287Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2191205Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t791138- 981101
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue211008- 601001
RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä404962