Sameat silmät

Kysyvä Myyrmäestä

Kävin muissa asioissa eläinlääkärissä ja olin aika stressaantunut enkä keskittynyt. Vasta kotona tajusin, että hän oli kommentoinut ”hiukan sameita silmiä” ja totta vieköön, niinhän tietyissä valaistustilanteissa ne ovatkin. Koira on 11-vuotias.

Po. paikka tuntuu laskuttavan mistä tahansa 250-300 euroa (kaksi kokemusta), joten sinne en taida enää mennä edes kysymään mitään. Pitäisikö mennä muualle eli onko syytä huoleen?

Leikkaukseen ei kuitenkaan ole varaa.

3

2326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkeee

Harmaakaihi, hiipien tulee ikääntyvän koiran silmään. Vanhenemisprosessia. Ei aiheuta kipuja, eikä sille mitään tehdä. Näkö huononee, kunnes ihan sokeaksi lopulta.

• Kysyvä Myyrmäestä

Kiitos! Jotain tällaista olin ns. toivonutkin. En siis sokeutumista enkä varsinaisesti sitäkään, että tilannetta ei voisi korjata, rahatilanteestani huolimatta, mutta että se on normaalia. Vanha olen itsekin.

Yksi koirani aikanaan sokeutuikin, mutta yksi eli 13-vuotiaaksi täysin kirkkain silmin.

• sheltt1

juu kaihilta kovasti kuulostaa. hyvin yleistä vanhoilla koirilla niinkun ihmisilläkin. koirilta ei taideta kaihia leikkailla, mutta muista huomioida lenkeillä ja uusissa tilanteissa koiran salaa huonontuva näkö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1701
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1546
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1260
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe