Olen nyt täällä Tunisiassa ollut noin 2 vko.. Vileä olisi monta viikkoa edessä. Kaikki täällä on ihan ok.. Mitään ei ole niin kuin kotona,mutta sehän oli mulle ihan selvä asia jo ennen kuin tänne tulin.
Hieman oudot nää "kosiskelijat" joka paikassa.
Ilma tällä hetkellä ei kovinkaan lämmin ole,paitsi eilen oli ihan mukavat noin 23 astetta.. Merivesi on mulle vielä liian kylmä mutta ehkä muutaman viikon päästä sinnekin jo uskaltaisi mennä.
Tunisia
5
327
Vastaukset
- i love tunisia
Nautihan olostas täysillä...äläkä välitä "kosiskelijoista"...lol.....
- ulkoministeriö hoi
haloo eikö kukaan ole hiihtolomalla menossa tunisiaan ?? Mun järjen mukaan siellähän voi nyt alkaa tapahtua mitä tahansa! laitomuus päästä valloilleen/väkivaltaa..? Ainakin jos vähänselvittä itselleen tunisian koko tilannetta/arabikeväästä lähtien lähtenyttä väkivallan aaltoa..
Meidän perheen pitäisi lähteä tulevana perjantaina sinne...... - Haloo!!
Oon käynyt kaksi kertaa Tunisiassa Arabikevään jälkeen ja kukaan ei ole ollut minua kohtaan väkivaltainen.
Vie penskas muualla, vaikka Kanarialle, josset sinne uskalla lähteä.
Tunisiassa on muuten kylmä tähän aikaan.- ulmoministeriö hoi
Pointti on nyt tää tilanne ton poliittisen murhan jälkeen viime keskiviikkona!...
Ja kyllä: olen yrittämässä puhua meidät muualle
- varo.
palo arkaa lomailua siellä tunisiassa aina kantsii olla varuillaan noissa maissa suomi tytön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988