Olen nyt täällä Tunisiassa ollut noin 2 vko.. Vileä olisi monta viikkoa edessä. Kaikki täällä on ihan ok.. Mitään ei ole niin kuin kotona,mutta sehän oli mulle ihan selvä asia jo ennen kuin tänne tulin.
Hieman oudot nää "kosiskelijat" joka paikassa.
Ilma tällä hetkellä ei kovinkaan lämmin ole,paitsi eilen oli ihan mukavat noin 23 astetta.. Merivesi on mulle vielä liian kylmä mutta ehkä muutaman viikon päästä sinnekin jo uskaltaisi mennä.
Tunisia
5
301
Vastaukset
- i love tunisia
Nautihan olostas täysillä...äläkä välitä "kosiskelijoista"...lol.....
- ulkoministeriö hoi
haloo eikö kukaan ole hiihtolomalla menossa tunisiaan ?? Mun järjen mukaan siellähän voi nyt alkaa tapahtua mitä tahansa! laitomuus päästä valloilleen/väkivaltaa..? Ainakin jos vähänselvittä itselleen tunisian koko tilannetta/arabikeväästä lähtien lähtenyttä väkivallan aaltoa..
Meidän perheen pitäisi lähteä tulevana perjantaina sinne...... - Haloo!!
Oon käynyt kaksi kertaa Tunisiassa Arabikevään jälkeen ja kukaan ei ole ollut minua kohtaan väkivaltainen.
Vie penskas muualla, vaikka Kanarialle, josset sinne uskalla lähteä.
Tunisiassa on muuten kylmä tähän aikaan.- ulmoministeriö hoi
Pointti on nyt tää tilanne ton poliittisen murhan jälkeen viime keskiviikkona!...
Ja kyllä: olen yrittämässä puhua meidät muualle
- varo.
palo arkaa lomailua siellä tunisiassa aina kantsii olla varuillaan noissa maissa suomi tytön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204239Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692735Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5411371Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 571320
- 761301
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186