Avasin magneetto puolen posken ja tarkoitus kiillottaa, nyt valui sieltä öljykset esiin. Siis kuuluuko olla öljyä..
kuuluuko sytyspuolella moottorissa olla öljyt en 500
Kawazu
3
381
Vastaukset
- kawahtanut
Ei siellä sähköpuolella öljyä pitäis olla.
- seppo99
Kuuluu olla
- Öljyä on
Ainakin sitä on oillut kaikissa minulla olleessa kolmessa Kawassa, joissa on 500: motti, eli EN500:ssa ja kahdessa ER5:ssä. Luuttusin vauhtipyörän ja kotelon pohjan kuivaksi ennen kuin liimailin kopan tiivisteen paikoilleen.
Siinä vauhtipyörässä olevat magneetit muuten tuppaavat irtoamaan helposti. Kun irrotin vautipyörän starttiremonttia varten EN:stä niin yksi magneetti irtosi. Liimasin sen Loctiten metalliliimalla ja on pysynyt kiinni sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741