Tässä on tullut ajankohtaiseksi asunnon vuokraaminen 2-3 vuodeksi.
Tätä palstaakin olen lukenut.
Seuraavaan olen päätynyt.
- Luottotiedot kunnossa.
- Suosittelija - useampikin käy.
- Entisen - nykyisen vuokranantajan tiedot haluan.
- LinkedIn profiili oltava, ja siinnä riittävästi kytkyjä, ja rekisteröinnin oltava "vanha"
- Ajattelin asettaa aloitushinnan kohtuulliseksi ja sitten siitä ylöspäin huutokaupalla.
- Suoraan 2 vuoden sopparilla, sitten optio vuosi mahdollisesti, josta sovitaan myöhemmin.
- Vuokran korotusehdoksi 10% vuodessa tarvittaessa.
Nämä asiat pystyy tarkastamaan noin 10 minuutissa, onko huutokaupan voittajalla puhtaat taustat.
Jos ei ole puhtaita taustoja voittajalla jatketaan huutokauppaa samantien ja tarkastetaan sitten voittaja etc.......
Ajattelin huutokaupan panna ihan näkyviin netti-ilmoitukseen.
Tyly, mutta selkeä.
Asuntoa vuokralle - itse mailmalle.
10
217
Vastaukset
- hölmöäkäytöstä
Et löydä ketään!
- Likaanen loppu
Ahnehella on likaanen loppu.
- mistä noita....
Ei vuokralaiset tyhmiä kuitenkaan ole. :D
Kummasti noita asuntoja seisoo tyhjillään.. ei tarvitse huutokauppoja pitää. - Ei herranjumala
"- LinkedIn profiili oltava, ja siinnä riittävästi kytkyjä, ja rekisteröinnin oltava "vanha"
??????????????????????????????????????????????????????????
Olen töissä EU:n virastossa, tienaan nettona 5200 euroa kuussa ja työpaikka on pysyvä. Olen todella hyvä ja siisti vuokralainen.
LinkedIn -profiilia minulla ei ole eikä ole koskaan ollutkaan, sen enempää kuin Facebook-profiilia, Twitter-tiliä sun muuta paskaa.
Todella outo vaatimus ja kertoo enemmän sinun ajatusmaailmastasi kuin potentiaalisen vuokralaisen taustoista.
No onneksi oma vuokranantajani on täysijärkinen ja löysin mukavan asunnon ilman moisia idioottmaisuuksia. "- LinkedIn profiili oltava, ja siinnä riittävästi kytkyjä, ja rekisteröinnin oltava "vanha""
Mistä sinä tuon keksit? Ei minulla tuollaista ole, ja siitä huolimatta saan koska vain työtä oman alani parista missä tahansa maassa. Eli pentujen pelleilyä ei voi vaatia (en kyllä ole sinulta vuokraamassakaan).- Veitsi vuokralle
Asunto menikin helposti vuokralle.
Pistin asunnosta ilmoituksen firman intraan.
Lyhyt huutokauppakin toteutui, halukkaat korottivat lähtöhinnasta, vuokra muodostui pikkasen korkeammaksi kuin olisin edes uskaltanut toivoa.
Vuokraajalla oli LinkedIn profiili, meillä olikin muutama yhteinenkin kontakti.
Suoraan 2 vuoden sopimuksella, kiinteällä % korotuksella. Sitten minusta riippuen extra vuosi tarvittaessa, jos kummallekkin sattuu.
Samalla sattui mukavasti, kalusteet voivat jäädä asuntoon, tämä oli hienojuttu.
Luulin asunnon vuokraamisen olevan vaikeampikin tehtävä, nyt vaan kuunvaihteessa nokka kohti mailmaa.- vuokranantaja_Hki
Miten junailit tuon kahden vuoden sopimuksen?
Kerro tarkka sanamuoto.
Voi olla nokka takaisin Suomeen hyvin pian.
- Veitsi vuokralle
Terveiset täältä isommasta mailmasta.
Kaikki oli valmiina, vain aloitti työt ja elämän, firma tarjoaa asunnon.
Vuokraamani asunnon sopparissa oli kaikkia vakio vastuulausahdelmia.
Vuokrasopimuksen pituus oli vain kahden päivämäärän välinenaika.
Mikä tässä olisi epäselvää ?
En meinannut asiaa mitenkään kahteenvuoteen hoitaa.
Ihanaa että on lämmintä ja auringonvaloa.- 15 vuotta vuokranant
Kivahan se on kaikenlaista kuvitella, jossakin Mouhijärvellä kyykit kuitenkin edelleen.
Tuollaisella lapsellisella pelleilyllä asunto jää vuokraamatta, kun niitä saa ilmankin vuokralaiset vuokrattua.
- wuokraisäntä
"Ihanaa, että on lämmintä ja auringonvaloa". Hah hah ...! Joopa joo ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399