Eli rupesin miettimään, kunika usein kuukautisside pitäis vaihtaa? Tampoonithan on n. 6h ajaks max., mutta entä suojat?
Siteen vaihto, APUA!
12
539
Vastaukset
- nooo2
Sen verran välillä kun on tarpeellista, mut ainakin 4 päivässä.
- ihamitehaluut...
Siis ihan niin monta kertaa ku haluut... Jos ärsyttää et on kauhee märkä olo ni ilman muuta vaa uus tilalle tai jos ei erityisemmin haittaa et on vähä kosteemmat oltavat ni annat olla vaa vähä pidempään ;)
- byrdyboiga
kerran vuodessa riittänee
- Menkkapoliisi
Noin 3-4h välein, riippuen vuodon runsaudesta.
- ghjjfhdj
Ite vaihdan pahimpina päivinä n. 2h välein, menkkojen loppupuolella pärjää kahdella siteellä päivässä.
Vaihda sitten ku tuntuu/näyttää siltä että pitäis vaihtaa. - Alaikäinen
sillon kun sitä vuotoa tulee. tietenkään ei jokasen tipan jälkeen kantsi vaihtaa, mut kun olo alkaa tuntua jo liian märältä niin sitä vuotoo ei sais päästää menemään siteen läpikään.
- matukka1
ite en käyty siteitä vaan käytän ihan perus lakanaa. pyöritän lakanan vaa vartalon ympärille ei tarvitse ostaa kaupasta kalliita siteitä koska lakanan voi aina pestä.
- tällänen
Siis ei tamppooneilla tai siteillä oo mitään tiettyy aikaa koska joka ihmisellä on eri määrälliset vuodot : D. eli siis itse käytän tamppooneita ja on ollut yksikin koko päivän koska sinä päivänä sattui olemaan tosi harvat vuodot eli siis vaihdat kun tuntuu hirveän märältä tai epämukavalta :)
- Hyi vittu
Vaihtakaa nyt hyvä luoja niitä tamppooneita ja siteitä. Ei oo mitään järkyttävämpää kuin tyttö mikä haisee imelältäpillulta
- jeejee1231231
Mä löysinkin sun siteen tänään koulun vessasta. Otin sen talteen ja nyt haistelen :) nam
- Hyi vittu
Oon kyl poika et haistelet mun paskasta sidettä et ei siinä mitää mut voi mun pyllystäki tulla verta
- kakkitietäjä
No sit ku huomaat lattialla lätäkön niin kannattaa varmaan vaihtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741