Ekaa kertaa krabilla ja ekaa kertaa thaimaassa :) Googlettamalla löytyy vaikka mitä mutta ainakin keskustelut on monesti kauheen vanhoja. Siksi esitän nyt muutaman kysymyksen jos joku JOKA ON KÄYNYT ÄSKETTÄIN KRABILLA viitsii vain vastata :)
Millainen hintataso nykyään, paljonkohan kannattaisi varata rahaa kahden viikon reissuun? 2 aikuista, hyvä ruoka ja alkoholinkin maistuu vaikka ei mitään bilettäjiä olla. Minä tykkään shoppailla jonkun verran. Aamiainen kuuluu hotellin hintaan. On visat mutta niitä ei kiinnostaisi kauheasti vinguttaa. Parhaat ostospaikat? Kannattaako lähteä phukettiin saakka ostoksille?
Itse rakastan eläimiä, (en hyönteisiä) ainakin norsulla olisi kiva ratsastaa mutta vain jos niitä kohdellaan hyvin! Mitä muita eläimiä on mahdollista nähdä??
Olisin enemmän kuin kiinnostunut lukemaan ravintoloitten ruokalistoja etukäteen, jos joku tietää niin saa linkittää :)
Buri tara resort on meidän hotelli, siitäkin saa antaa tietoa :)
krabille 30.01.
4
273
Vastaukset
- hyvää ruokaa
Hei! Haepa TRIPADVISOR ja sieltä AO NANG......restaurants.....
Saat käyttäjien kokemuksia ravintoloista, ja löytyy niiden nettisivuja ja siellä ruokalistojakin. - Palannut krapilta
Tulimme ao nangista 10 1 rahaa paloi 3 tonnia kahdelta hengeltä parissa viikossa tuliaisia ei juuri ostettu syötiin ja juotiin retkiä tehtiin omatoimisesti
- jabaduu
Hintatso riippuu mitä ostaa. Itse kävimme pari kertaa Krabin kaupungissa minibussilla, siellä Vogue nimisessä tavaratalossa.
Sieltä löytyy kaikenhintaista ja laatuista tavaraa, arvioisin että noin 60% Suomen hinnoista, tai ehkä vähemmänkin.
Meille kuului aamiainen hotellin hintaan, rahaa kului noin 1500 euroa kahdessa viikossa, 2 aik.
Retkiin meni noin 6000 batia, ravintolassa ja katukeittiössä söimme kutakuinkin
saman verran loman aikana.
Emme bilettäneet, mutta kyllä olutta kului jonkin verran ja mahtuu tuohon sentään
jonkun verran väkevimpiäkin.
150 euron silmälasit kuuluu tuohon summaan ja noin 200 euroa vaate ja muuta tuomista.
Rahan riittävyys ja kuluminen on kovasti yksilöllistä, mutta väittäisin, että tuo mainitsemani summa on melko kohdillaan, näin se kuului menevän muillakin.
Yksi vanhempi pariskunta kävi syömässä joka päivä ravintolassa ja kertoivat pärjäävänsä tonnilla hyvinkin, vaikka vähän alkoholiakin nauttivat. - da-capo
Terveiset taalta Buri Tara Resortista. Me lahdetaan takaisin Suomeen 31.1. Meitahan on joka lahtoon, mutta minun mielestani hotelli on hyva, ei paakadun varrella, vaan rauhallisemmalla sivukadulla. Tuktuk-kyydilla paasee nopeasti keskustaan, jos ei jaksa kavella kuumuudessa. Aamiainen tosi hyva, henkilokunta todella ystavallista. Ainakin pyyhkeet vaihdetaan joka paiva, lakanoita en ole niin kovasti tarkastellut. Melkein hotellia vastapaata pari minimarkettia, joten kaukaa ei tarvitse ruokatarvikkeita kantaa. Kaiken kaikkiaan olen tyytyvainen.
Kaikki huoneethan eivat ole altaalle, vaan osa huoneista on kadulle ja osa ymparistoon. Meilla oli Tjaren matka, mutta kysyimme sahkopostitse suoraan hotellilta, onko mahdollista saada huoneet altaan puolelta ja vastasivat 1 h:n sisalla, etta ok.
Teille hyvaa lomaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690