krabille 30.01.

matkakuume

Ekaa kertaa krabilla ja ekaa kertaa thaimaassa :) Googlettamalla löytyy vaikka mitä mutta ainakin keskustelut on monesti kauheen vanhoja. Siksi esitän nyt muutaman kysymyksen jos joku JOKA ON KÄYNYT ÄSKETTÄIN KRABILLA viitsii vain vastata :)

Millainen hintataso nykyään, paljonkohan kannattaisi varata rahaa kahden viikon reissuun? 2 aikuista, hyvä ruoka ja alkoholinkin maistuu vaikka ei mitään bilettäjiä olla. Minä tykkään shoppailla jonkun verran. Aamiainen kuuluu hotellin hintaan. On visat mutta niitä ei kiinnostaisi kauheasti vinguttaa. Parhaat ostospaikat? Kannattaako lähteä phukettiin saakka ostoksille?

Itse rakastan eläimiä, (en hyönteisiä) ainakin norsulla olisi kiva ratsastaa mutta vain jos niitä kohdellaan hyvin! Mitä muita eläimiä on mahdollista nähdä??

Olisin enemmän kuin kiinnostunut lukemaan ravintoloitten ruokalistoja etukäteen, jos joku tietää niin saa linkittää :)

Buri tara resort on meidän hotelli, siitäkin saa antaa tietoa :)

4

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää ruokaa

      Hei! Haepa TRIPADVISOR ja sieltä AO NANG......restaurants.....
      Saat käyttäjien kokemuksia ravintoloista, ja löytyy niiden nettisivuja ja siellä ruokalistojakin.

    • Palannut krapilta

      Tulimme ao nangista 10 1 rahaa paloi 3 tonnia kahdelta hengeltä parissa viikossa tuliaisia ei juuri ostettu syötiin ja juotiin retkiä tehtiin omatoimisesti

    • jabaduu

      Hintatso riippuu mitä ostaa. Itse kävimme pari kertaa Krabin kaupungissa minibussilla, siellä Vogue nimisessä tavaratalossa.
      Sieltä löytyy kaikenhintaista ja laatuista tavaraa, arvioisin että noin 60% Suomen hinnoista, tai ehkä vähemmänkin.
      Meille kuului aamiainen hotellin hintaan, rahaa kului noin 1500 euroa kahdessa viikossa, 2 aik.
      Retkiin meni noin 6000 batia, ravintolassa ja katukeittiössä söimme kutakuinkin
      saman verran loman aikana.
      Emme bilettäneet, mutta kyllä olutta kului jonkin verran ja mahtuu tuohon sentään
      jonkun verran väkevimpiäkin.
      150 euron silmälasit kuuluu tuohon summaan ja noin 200 euroa vaate ja muuta tuomista.
      Rahan riittävyys ja kuluminen on kovasti yksilöllistä, mutta väittäisin, että tuo mainitsemani summa on melko kohdillaan, näin se kuului menevän muillakin.
      Yksi vanhempi pariskunta kävi syömässä joka päivä ravintolassa ja kertoivat pärjäävänsä tonnilla hyvinkin, vaikka vähän alkoholiakin nauttivat.

    • da-capo

      Terveiset taalta Buri Tara Resortista. Me lahdetaan takaisin Suomeen 31.1. Meitahan on joka lahtoon, mutta minun mielestani hotelli on hyva, ei paakadun varrella, vaan rauhallisemmalla sivukadulla. Tuktuk-kyydilla paasee nopeasti keskustaan, jos ei jaksa kavella kuumuudessa. Aamiainen tosi hyva, henkilokunta todella ystavallista. Ainakin pyyhkeet vaihdetaan joka paiva, lakanoita en ole niin kovasti tarkastellut. Melkein hotellia vastapaata pari minimarkettia, joten kaukaa ei tarvitse ruokatarvikkeita kantaa. Kaiken kaikkiaan olen tyytyvainen.
      Kaikki huoneethan eivat ole altaalle, vaan osa huoneista on kadulle ja osa ymparistoon. Meilla oli Tjaren matka, mutta kysyimme sahkopostitse suoraan hotellilta, onko mahdollista saada huoneet altaan puolelta ja vastasivat 1 h:n sisalla, etta ok.
      Teille hyvaa lomaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe