Eemil vai Emil? Ja toiset nimet hakusessa :o

mirkku

Otsikossa siis kysymys tulikin. Tarkoituksena olis siis 2 toista nimeä laittaa. Päässä on pyörinyt mm. Alexander kolmanneksi nimeksi, mutta mikä väliin? Voi muitakin ehdotuksia laittaa tulee :).

P.s. tiedän että näitä keskusteluja on paljon, mutta tuntuu ku olisin käyny ne kaikki läpi :o

11

3330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunsun

Eemil Otto Alexander
      Eemil Isak Alexander
      Eemil Markus Alexander
      Eemil Miko Alexander
      Eemil Jooa Alexander
      Eemil Nikolai Alexander

Emil Rene Alexander

• suomeksi

Eemeli Ere Santeri

• ap mirkku

Mä pidän tosta Eemil Miko Alexander ja Joona nimeä oon myös pyröritellyt, mutta ei ehkä Jooa kumminkaan. Eemeli nimstä en taas tykkää :P.. Joko eemil tai emil (; Mies haluis varmaa ton eemilin , koska sitä kutsutaanki niin.. Joten no periaatteessahan se on ihan se ja sama :D. Et ehkä me laitetaa se eemil sitte... toiset nimet edelleeen hukassa. eli lisää vaan jos jaksatte vaivautua :--)! Mä oon niin huono miettii näitä..
      Eemil Miko Alexander ja Eemil Joona Alexander nyt harkinta listalla.. Vai onko Eemil Joona Oliver parempi?

• harkintaan myös

Eeti
      Eeli
      Erkka

• samantyylisiä lisää

Erno
      Erto
      Eetu
      Eeki
      Elmo

• naksi

Eemil on parempi kuin Emil! Ja Eemil Joona Oliver on tosi hyvä nimi. Alexander ei ole kiva, eikä jotenkin sovi pohjoismaalaisen kuuloiseen Eemiliin... Siis Eemil Joona Oliver tai vaikka:

Eemil Joona Aleksi
      Eemil Joona Aleksis
      Eemil Joona Akseli
      Eemil Arttu Oskari
      Eemil Arttu Mikael
      Eemil Arttu Samuel
      Eemil Miko Alvar
      Eemil Miko Artturi
      Eemil Niko Kasperi
      Eemil Niko Valtteri
      Eemil Aaro Oliver
      Eemil Aaro Joonatan

:)!

• ap mirkku

Juu kyl me ollaa nyt päädytty tohon Eemiliin. Niiin ehkei alxander ole sopiva kun ei siihen väliinkää löydi mitään nimeä mikä rimmaisi.

Lisää ehdotuksia otetaan vastaan :)

• no nyt

Emil i Lönneberga

Eemil Lönne Per-Owe

• ap mirkku

lisää ehdotuksia vaan :--) ! Hyvä että oon hyvissäajoin liikenteessä ku en haluis mitään viimetingan hätänimeä :/..

• Anonyymi

Eemil on hirveä nimi hyi

• ????

Eemil Joona Oskari. Olivereita jo liian paljon.

Eemil Miko Kasperi
      Eemil Nino Aleksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109