Otsikossa siis kysymys tulikin. Tarkoituksena olis siis 2 toista nimeä laittaa. Päässä on pyörinyt mm. Alexander kolmanneksi nimeksi, mutta mikä väliin? Voi muitakin ehdotuksia laittaa tulee :).
P.s. tiedän että näitä keskusteluja on paljon, mutta tuntuu ku olisin käyny ne kaikki läpi :o
Eemil vai Emil? Ja toiset nimet hakusessa :o
11
3209
Vastaukset
- sunsun
Eemil Otto Alexander
Eemil Isak Alexander
Eemil Markus Alexander
Eemil Miko Alexander
Eemil Jooa Alexander
Eemil Nikolai Alexander
Emil Rene Alexander - suomeksi
Eemeli Ere Santeri
- ap mirkku
Mä pidän tosta Eemil Miko Alexander ja Joona nimeä oon myös pyröritellyt, mutta ei ehkä Jooa kumminkaan. Eemeli nimstä en taas tykkää :P.. Joko eemil tai emil (; Mies haluis varmaa ton eemilin , koska sitä kutsutaanki niin.. Joten no periaatteessahan se on ihan se ja sama :D. Et ehkä me laitetaa se eemil sitte... toiset nimet edelleeen hukassa. eli lisää vaan jos jaksatte vaivautua :--)! Mä oon niin huono miettii näitä..
Eemil Miko Alexander ja Eemil Joona Alexander nyt harkinta listalla.. Vai onko Eemil Joona Oliver parempi? - harkintaan myös
Eeti
Eeli
Erkka - samantyylisiä lisää
Erno
Erto
Eetu
Eeki
Elmo - naksi
Eemil on parempi kuin Emil! Ja Eemil Joona Oliver on tosi hyvä nimi. Alexander ei ole kiva, eikä jotenkin sovi pohjoismaalaisen kuuloiseen Eemiliin... Siis Eemil Joona Oliver tai vaikka:
Eemil Joona Aleksi
Eemil Joona Aleksis
Eemil Joona Akseli
Eemil Arttu Oskari
Eemil Arttu Mikael
Eemil Arttu Samuel
Eemil Miko Alvar
Eemil Miko Artturi
Eemil Niko Kasperi
Eemil Niko Valtteri
Eemil Aaro Oliver
Eemil Aaro Joonatan
:)! - ap mirkku
Juu kyl me ollaa nyt päädytty tohon Eemiliin. Niiin ehkei alxander ole sopiva kun ei siihen väliinkää löydi mitään nimeä mikä rimmaisi.
Lisää ehdotuksia otetaan vastaan :) - no nyt
Emil i Lönneberga
Eemil Lönne Per-Owe - ap mirkku
lisää ehdotuksia vaan :--) ! Hyvä että oon hyvissäajoin liikenteessä ku en haluis mitään viimetingan hätänimeä :/..
- Anonyymi
Eemil on hirveä nimi hyi
- ????
Eemil Joona Oskari. Olivereita jo liian paljon.
Eemil Miko Kasperi
Eemil Nino Aleksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4593043Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3092994- 702078
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401588Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1911464- 1051213
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121097K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81065- 111980