Olen ollut pari kertaa M.Keitelin luennoimassa tilaisuudessa ja minulla jäi hänestä hyvä kuva. Siis mies puhui asiaa, hyvin älykäs, vakuuttava ja vaikuttava..uskon että hän tekee tärkeää "valotyötä".
0Äänestä
k.L
Paholaisen asiainhoitaja ja agitaattori.
0Äänestä
pöö
itse olet
0Äänestä
Lisko?
epäilet että hän olisi pahan asialla?
0Äänestä
vaisto
Lisko? kirjoitti:
Keitelin,ja aina hän antanut hyvin positiivisen kuvan itsestään.Energia hänen ympärillään on tasapainoittava ja rauhallinen. Mielestäni on asiallinen puurtajatutkija,omalla alueellaan.
0Äänestä
Ympyrä
vaisto kirjoitti:
Keitelin,ja aina hän antanut hyvin positiivisen kuvan itsestään.Energia hänen ympärillään on tasapainoittava ja rauhallinen. Mielestäni on asiallinen puurtajatutkija,omalla alueellaan.
kerran vuosia sitten tuli oltua luennolla tuntee kyllä asiansa
0Äänestä
aquarius
Keitelin kirjoitukset ja luennot ovat täyttä asiaa ja kaiken lisäksi hyvin perusteltua asiaa.
0Äänestä
Lisko?
David Icke, Aaron C. Donahue, Martin Keitel = Lähellä totuutta?
Vastaukset 9
Vanhimmat
Olen ollut pari kertaa M.Keitelin luennoimassa tilaisuudessa ja minulla jäi hänestä hyvä kuva. Siis mies puhui asiaa, hyvin älykäs, vakuuttava ja vaikuttava..uskon että hän tekee tärkeää "valotyötä".
Paholaisen asiainhoitaja ja agitaattori.
itse olet
kerran vuosia sitten tuli oltua luennolla
tuntee kyllä asiansa
Keitelin kirjoitukset ja luennot ovat täyttä asiaa ja kaiken lisäksi hyvin perusteltua asiaa.
David Icke, Aaron C. Donahue, Martin Keitel = Lähellä totuutta?
Kopioi muita ja kerää rahaa.