Etsimme täysi-ikäisiä naisia ja miehiä eroottisiin kuvauksiin ja haastatteluihin, jotka julkaistaan seksikirjassa. Tämä tulee olemaan korkeatasoinen sosiologinen tutkielmateos. Halutessanne anonyymiytenne säilytetään, joten kaikki saadyt yksityistiedot ovat luottamuksellisia.
Mahdollisuus päästä myöhemmin alan videonkin kuvauksiin.
Kirjan tekijöillä on kontakteja myös elokuvateollisuuteen.
Voitte lähettää myös valmiita eroottisia kuvianne, itsenne esittelytekstin lisäksi.
Kirjan tekijät haastattelevat teitä seksikokemuksistanne ja teitä mahdollisesti myös kuvataan eroottisissa tilanteissa, eri kuvauskohdepaikoissa, joita voitte myös itse ehdottaa.
Keräämme tietoa kaikista mahdollisista eroottisista ja seksuaalisista suuntauksista ja kokemuksista, kuten heterot, lesbous, homous, bi- ja/tai transkokemukset, SM, seksifantasiat, fetissit, seksi välineet, ryhmäorgiat, sukupuolitaudit ja muut vaaratilanteet yms. käsitellään kirjassa.
Ehdoton edellytys on terveys ja ehkäisyistä huolehtiminen omalla vastuullaan. Tarkempia tietoja saa ottamalla yhteyttä allekirjoittajaan.
sp:[email protected]
etsitään haastatteluun ihmisiä
6
819
Vastaukset
- "palomies"
Kyllä vähän rupes kiinnostaa.. Infoo?????
- nuuhku
"Etsimme täysi-ikäisiä naisia ja miehiä eroottisiin kuvauksiin ja haastatteluihin, jotka julkaistaan seksikirjassa. Tämä tulee olemaan korkeatasoinen sosiologinen tutkielmateos [...] Mahdollisuus päästä myöhemmin alan videonkin kuvauksiin.
Kirjan tekijöillä on kontakteja myös elokuvateollisuuteen."
Korkeatasoisen sosiologisen tutkielmateoksen tekijä varmaan rohkenee antaa itsestään muitakin tietoja kuin hotmail-osoitteensa? Esim. nimensä ja yliopiston, johon tätä korkeatasoista sosiologista tutkielmateosta ollaan tekemässä (kuten akateemisessa maailmassa on käytäntönä)? Haastattelututkimus saa uusia ulottuvuuksia noista kuvaussessioista... Mitä metodia korkeatasoisessa sosiologisessa tutkielmassasi olet ajatellut käyttää? Aika harvalla korkeatasoisen sosiologisen tutkielmateoksen tekijällä lienee yhteyksiä elokuvateollisuuteen...:D- c_1
Olen samaa mieltä kanssasi.. :)
Ei taida kaverilla olla ihan puhtaat jauhot pussissa. Onhan tuokin tietysti hieno keino hankkia uusia tuttavuuksia ja/tai masturboida itsensä kipeäksi.
- toronto
Moi!Haastattelu kiinnostaisi,olen vain niin kokematon:Seksuaalifantasiat,puhelinseksi ja pari pahmokokeilua nuoruudessa.Nyt olen 38 v.En ole kovin kuvauksellinen,mutta nämä asiat kiinnostavat kovasti.
- toronto
Moi!Lähetin jo yhden viestin,mutta se taisi olla hieman puutteellinen.Olen siis 38-vuotias suomalainen mies,joskin sukujuureni ovat osittain Välimeren alueelta,mistä johtuu tummuuteni karvojen ja silmien suhteen.Olen 170 cm ja 80-kiloinen,älykäs(?),sensitiivinen,mutta hieman ujo.Suhtaudun myönteisesti kaikenlaiseen seksiin,jolla ei aiheuteta vahinkoa toisille ihmisille (eikä eläimillekään).
- DragonSex
On esitetty epäilyksiä siitä, ettei tämä haastatelupyyntö olisikaan asiallinen ja että olisi jokin seuranhakukeino.
Korjaan näkemyksenne, tämä on asiallinen viesti, eikä minkään kieroutuneen perversiota, enkä hae mitään seuraa tällä viestilläni, vaan alan tietoa tutkimukselleni.
Mutta en halua siltikään kertoa nimeä julkisuuteen ja tämä ei ole sidottu minkään yliopiston tutkimuksiin.
Ja ”toronto” pyydän että että otat suoraan yhteyden allekirjoittaneeseen kirjoittamalla sähköpostiini viestisi, niin saat kyselylistan mitä tietoja tarvitaan ensimmäisellä sähköpostihaastattelukerralla ja myöhemmin on ehkä mahdollista järjestää tapaaminen jatko haastattelun merkeissä.
DragonSex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768