Eli eheyttäisin c asemani mutta siellä ei ole 15% vapaata tilaa tulee teksti että tartteis vähintään 15% toimiakseen tehokkaasti. Eli eheytyksen voi suorittaa silti vaikka ei olisi 15% vapaana ja siitä ei ole mitään "haittaa"?
Kysymys eheytyksestä
joku
5
403
Vastaukset
- heebo
Ei siitä mitään haittaa ole mutta voi olla että eheytyksestä ei ole mitään hyötyä!! Saatta toki olla niinkin että eheytys onnistuu ihan normaalisti.
- topi terävä
Varsinainen sana-seppo.
Mitähän tarkoitti vastauksellaan.
Ymmärrykseni ei taaskaan riittänyt.
- järjestä uudelleen
ja eheytä sitten.Löytyy apuohjelmista.
- pois
Ensin kaikki tarpeeton pois levyltä, sitten levyn siivous (apuohjelmat), seuraavaksi ScanDisk ja lopuksi eheytys (apuohjelmat).
- yrjänä
vikasietotilassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081049
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482