vihon tekeminen Word10:llä?

Kysyjä

Hei, miten onnistuu vihon tekeminen Word10:llä siten, että tekstit tulisi oikein tulostusta varten ja paperit voi sitten taittaa A4:sta A5:een ja tekstit edelleen olisi oikein? Mulla kans Publisher, jolla pitäisi tämä onnistua, en vaan osaa.

Kiitos etukäteen avustanne!

6

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjataitto
    • Kysyjä

en tarkoittanut reunuksia, vaan sitä, että kun laittaa koko tekstin Wordiin, miten saadaan tehtyä vihko niin, ettei tarvitse miettiä, mitkä viimeiset sanat menee vihon viimeiselle sivulle, vaan ne menee niinkuin automaattisesti, ja kun tulostaa, niin taitto olisi myös oikein.

• no kun se on toi

No, kun se on nimenomaan se kirjataitto!

Ennen tulostamista esikatselu...

• kokeilitko edes.

juu, kyllä se varmaan menee tolla kirjataitolla niin kuin menee 2003:llakin. Ja leski- ja orporivien sekä tekstin osien sitomiseen on omat määrityksensä....

Asioitahan voi aina kokeilla... ei tarvitse koko vihkoa tulostaa...

Ymmärrän kyllä, että moni asiaa sujuu niin helposti kun kaikki annetaan lusikalla tipottain.

• Kysyjä

onpa monimutkaiset ohjeet. Haluaisin ensimmäisellä arkilla olevan tekstin alkuosa ja loppuosa, ja seuraavalla arkilla olisi edellisiltä sivuilta jatkuvat tekstiosat jne. jotta muodostuu oikea järjestys, kun paperiarkit taitetaan A5:een.

• taikatemppuja!

Kirjataitossa nimenomaan tulee sitten tulostimellekin määritykset miten ja missä järjestyksessä se tulostaa.

Ja kun haluaa tehdä itse määrityksiä sen suhteen mitä millekin sivulle laitetaan, niin sitten pitää tehdä pakotettuja sivunvaihtoja.

Ei tekstin asemointia ihan yhdellä komennolla tehdä....

Suosittelen hankkimaan jonkinlaisen opuksen wordistä ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      67
      6794
    2. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      157
      2802
    3. Sofian vastenmielinen menneisyys ja nykyisyys

Sofia oli jo teininä vastenmielinen jopa omien vanhempiensa mielestä ja lensi kotoa pihalle kuin leppäkeihäs. Sen jälkeen vastenmielisyys miesten hyvä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2291
    4. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      261
      1548
    5. Martinan kirja myyntilistan ykkönen!!

Kyllä ostajia löytyy ja taas rahaa kilisee Martinalle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      1408
    6. Slava Ukraine-mölisijöiden vuoksi Suomi syöksyy nyt synkkään lamaan

Eivät tainneet mölisijät tajuta millaisia kustannusseurauksia tästä maalle ja sen kansalaisille seuraa.
      Maailman menoa
      404
      1373
    7. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      178
      1314
    8. Mä niin tarvin sua mies..

Kumpa laittaisit viestiä
      Ikävä
      57
      1267
    9. Mies, kun kohtaaminen vihdoinkin tapahtuu

- Mitä odotat/toivot näkeväsi?
      Ikävä
      39
      996
    10. Saanks mä kultanalle

juoda vähän viiniä tänään? Valkkaria? Ei mulla nyt muuta ookaan vaikka yleensä tykkään punasesta enempi. Rakastan.
      Ikävä
      164
      876
    Aihe