olen ostamassa passattia vm joko 02 tai 05 vanhemmalla ajettu 260000 ja toisella 290000 millasia vikoja vai onko jo noilla kilsoilla, kumpikin tdi koneella ja diesel kannattaako laittaa enään tuollaista noilla kilsoilla? vain asiallisia vastauksia kiitos eimitään amispentujen höpinöitä..
passat 2002-2005
2
309
Vastaukset
- ElBastaardo
Parempi myöhään kun ei milloinkaan..
Eliks itselläni tuollainen 03 variantti, ostin kuusi vuotta sitten, tuolloin ajettuna 200 000. Nyt kilometrjä mittarissa hiukan päälle puoli miljoonaa, kone ja laatikko täydessä tikissä. Etupäähän on kerran vaihdettu jokainen tukivarsi, laturi sylkäisi sisuksensa ulos jossain 350 000 paikkeilla. Lisäksi on vaihdettu tandempumppu (romikselta 70€ :) ) ja hammastanko..
Itse olen tykännyt, suurin miinus miun kilometreillä on tuo 90 000 km:n hammashihnan vaihtoväli: puolentoista vuoden välein.. - ,.--
Eihän noihin nyt noilla kilsoilla vielä mitään tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231845
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301312
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet481035Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783