passat 2002-2005

jeppeli2

olen ostamassa passattia vm joko 02 tai 05 vanhemmalla ajettu 260000 ja toisella 290000 millasia vikoja vai onko jo noilla kilsoilla, kumpikin tdi koneella ja diesel kannattaako laittaa enään tuollaista noilla kilsoilla? vain asiallisia vastauksia kiitos eimitään amispentujen höpinöitä..

2

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ElBastaardo

      Parempi myöhään kun ei milloinkaan..

      Eliks itselläni tuollainen 03 variantti, ostin kuusi vuotta sitten, tuolloin ajettuna 200 000. Nyt kilometrjä mittarissa hiukan päälle puoli miljoonaa, kone ja laatikko täydessä tikissä. Etupäähän on kerran vaihdettu jokainen tukivarsi, laturi sylkäisi sisuksensa ulos jossain 350 000 paikkeilla. Lisäksi on vaihdettu tandempumppu (romikselta 70€ :) ) ja hammastanko..

      Itse olen tykännyt, suurin miinus miun kilometreillä on tuo 90 000 km:n hammashihnan vaihtoväli: puolentoista vuoden välein..

    • ,.--

      Eihän noihin nyt noilla kilsoilla vielä mitään tule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe