olen ostamassa passattia vm joko 02 tai 05 vanhemmalla ajettu 260000 ja toisella 290000 millasia vikoja vai onko jo noilla kilsoilla, kumpikin tdi koneella ja diesel kannattaako laittaa enään tuollaista noilla kilsoilla? vain asiallisia vastauksia kiitos eimitään amispentujen höpinöitä..
Vastaukset 2
- ElBastaardo
Parempi myöhään kun ei milloinkaan..
Eliks itselläni tuollainen 03 variantti, ostin kuusi vuotta sitten, tuolloin ajettuna 200 000. Nyt kilometrjä mittarissa hiukan päälle puoli miljoonaa, kone ja laatikko täydessä tikissä. Etupäähän on kerran vaihdettu jokainen tukivarsi, laturi sylkäisi sisuksensa ulos jossain 350 000 paikkeilla. Lisäksi on vaihdettu tandempumppu (romikselta 70€ :) ) ja hammastanko..
Itse olen tykännyt, suurin miinus miun kilometreillä on tuo 90 000 km:n hammashihnan vaihtoväli: puolentoista vuoden välein.. - ,.--
Eihän noihin nyt noilla kilsoilla vielä mitään tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2402067
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601204- 211131
- 41746
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤228682Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa205622- 51475
- 38448
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42432