Miten GS:Lost agesissä saa Tridentin palaset, tai
siis sen härvelin jolla voi voittaa Poseidonin?
Minulla on jo se palanen jonka saa Shrine of Sea Godista. Tiedän jo että Tundaria towerissa on yksi palanen, mutta miten sen saa???
GoldenSun:Lost Age
5
151
Vastaukset
- MASTER
ANKHOL RUINS ON VIIMEINEN PAIKKA ANGARAN SAARELLA. TÄMÄN TASON LOPUSTA SAA VIIMEISEN PALASEN JOTKA PITÄÄ VIEDÄ CHAMPAN KYLÄÄN TÄÄLLÄ PITÄÄ TAISTELLA AVIMANDER POMOA VASTAAN JOTTA SAA TÄMÄN HÄRVELIN JOLLA VOI TUHOTA POSEIDON VOIMA KENTÄN.
- MASTER
TÄTÄ ON NYT HIEMAN VAIKEA SELITTÄÄ MUTTA TARVITSET AINAKIN AQUA ROCKISTA SAATAVAN VEDEN POISTO ITEMIN. AINOA TAPA SELVIYTYÄ TÄSTÄ TASOSTA.
- Edelleen Jumissa oleva
Niin, MITEN?
- MASTER
Edelleen Jumissa oleva kirjoitti:
Niin, MITEN?
JOO HANKALA TÄTÄ ON SELITTÄÄ MUTTA TÄMÄN SAA AQUA ROCKIN LOPUSTA REITTIÄ ON TODELLA VAIKEA SANOA KUIN SITÄ EN ITSEKKÄÄN MUISTA VAIKKA OLEN TASON MONESTIN PELANNUT. MUTTA YRITÄ NYT ETSIÄ JOKAINEN KOLKKA TÄÄLTÄ.
- Felix
ensin sinun tulee hakea Piers ja hänen laiva ja mennä sen jälkjeen ensimmäiseen kaupunkiin(Daila) siellä sinun pitää käyttää Frost psyenergyä jotta pääset Sea Gods Tearsin luo. Tämän jälkeen mene Shrine of Sea God paikkaan ja vie Sea Gods Tear samanlaisen patsaan luo josta sinä sen sait, näin saat oikean puolimmaisen osan(Right Prong). Tämän jälkeen mene Agua Stone ja hanki Parch psyenergy ja käyttele sitä Tundaria Towerissa jotta saat keskiosan. Viimeinen pala on Ankhol Ruinsseissa ja kun saat sen sieltä vie kaikki palat sille merirosvon äidille Champassa. Hän tekee sinulle aseen jota käyttämällä pääset Poseidonin ja pääset Lemuriaan. HUOM. kun merirosvon äiti on tehnyt sinulla aseen se on keskellä suurta reikää (käytä revealia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3616550Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483866Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava221415Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard131166- 981071
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,169960- 52920
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17899- 56886
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847