Kokemusta millä kokemuksella ja koulutuksella voisi päästä ammattikouluun esimerkiksi eläintehoidon opettajaksi? Itse olen eläintenhoitaja sekä sosionomi koulutukseltani. Mitä muuta koulutusta tarvittaisiin työkokemuksen lisäksi? :)
Vastaukset 4
- jotaintässä
Tarvitset työkokemuksen, pedagogiset opinnot ja sopivan koulutuksen eli soveltuvan korkeakoulututkinnon, jos sellainen on olemassa. Pedagogisiin on parhaillaan haku käynnissä. https://www.opekorkeahaku.fi/opehaku/ Sieltä löytyy myös koulutusvaatimukset Klikkaa kohtaa Valintaperusteet. Etusivulla on ammatillisten opettajakorkeakoulujen yhteystiedot. Kannattaa kysyä jostain niistä tarkemmat tiedot vaadittavasta koulutuksesta.
Eikös eläintenhoitaja ole maatalousalan perustutkinnon kouluteli usohjelma? - opettamaan??
Juu eläintenhoitajaksi voi suuntautua kun lukee maatalousalan perustutkintoa. Ainoa ammattikorkeakoulututkinto taitaa olla agrologi, joka sekin taitaa olla enemmän kotieläin ja maatalouspuolta...?
- rohkeasti vaan
Ota vaikka sähköpostitse yhteyttä ammattiopistojen eläintenhoidon opettajiin. He ainakin osaavat kertoa, mitä kautta (millaisella koulutuksella ja työkokemuksella) he itse ovat päätyneet opettajiksi.
- nopeopex
mitä ihmettä tekee eläinten hoitaja ammatikseen? missä heitä on töissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931496
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921255- 47901
- 95855
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67846Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164803MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84758- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j56683- 53638