Joo, eli löysin laatikosta läjän VHS-kasetteja ja löytyipä nostalgisia mainospätkiä. Ajattelin, että noita voisi laittaa YouTubeen kun moni muukin on näemmä laittanut. Mutta ainoa ongelma on se että en osaa siirtää videokasetin kuvaa tietokoneelle. Etsin netistä mutta siellä oli että tarvittaisiin joku kallis laite tai videokamera. Videokameraa en omista eikä ylimääräisiin laitteisiin oo oikein rahaa, niin riittääkö joku pelkkä piuha tähän juttuun. Laadulla ei ole niin väliä, kunhan ääni kuuluu ja kuvasta saa edes vähän jotain selvää. Kiitos jo etukäteen! :)
VHS-videot tietokoneelle mahdollisimman yksinkertaisesti
7
638
Vastaukset
Itsekin samaa pitkään mietin, sama on tarve. Sitten ostin Lidlistä muutamalla kympillä Silver Crest video grabberin. Jonkunlaisella tuunauksella ja softan asennuksella se alkoi pelittää. Kannattaa kokeilla, kumpi toimii paremmin, s-video tai komposiitti. Suht helppo käyttää. Siinä on mukana simppeli editorikin, jolla voi ilmeisesti leikellä levylle poltettavasta materiaalista turhat pois.
-Pena- ____________________
Suomi24-palvelun käyttäjien on noudatettava seuraavia sääntöjä:
Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai käyttää palvelua kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/#s24eisaa
.. ____________________ kirjoitti:
Suomi24-palvelun käyttäjien on noudatettava seuraavia sääntöjä:
Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai käyttää palvelua kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/#s24eisaa
..Anteeksi, korjasin kehoituksetasi vastaukseni "asialliseksi":
"Itsekin samaa pitkään mietin, sama on tarve. Sitten ostin ---stä muutamalla kympillä --- --- --- --- Jonkunlaisella tuunauksella ja softan asennuksella se alkoi pelittää. Kannattaa kokeilla, kumpi toimii paremmin, s-video tai komposiitti. Suht helppo käyttää. Siinä on mukana simppeli editorikin, jolla voi ilmeisesti leikellä levylle poltettavasta materiaalista turhat pois."
Nyt hyvä...?
-Pena- * * * * *
PenaL kirjoitti:
Anteeksi, korjasin kehoituksetasi vastaukseni "asialliseksi":
"Itsekin samaa pitkään mietin, sama on tarve. Sitten ostin ---stä muutamalla kympillä --- --- --- --- Jonkunlaisella tuunauksella ja softan asennuksella se alkoi pelittää. Kannattaa kokeilla, kumpi toimii paremmin, s-video tai komposiitti. Suht helppo käyttää. Siinä on mukana simppeli editorikin, jolla voi ilmeisesti leikellä levylle poltettavasta materiaalista turhat pois."
Nyt hyvä...?
-PenaKomposiittivideossa menee kuva yhtä piuhaa pitkin, kaikki kuva-informaatio iloisesti samassa.
S-videossa menee mustavalko- ja väri-informaatio erikseen, jolloin laatu on hieman parempi.
Molemmat toimivat ja aivan yhtä hyvin, mutta komposiitti on hiemän suttuisempi.
Jos nauhurissasi siin on s-video out niin valitset mieluummin sen.
- kasettimies1
Hei
Teemme digitalisointeja edulliseen hintaan.
www.divi.fi- ____________________
Tuo ylempi siis sinulle. Meni vahingossa väärään paikkaan.
- net kututtavat
Nostalgiset mainospätkät kiinostaa;
Ei löytyyt edes Kava arkistosta http://www.kava.fi/
"tulin vaan sanomaan on se volokkari vaan hyvä ...." l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654