Eli olisi harkinnassa Nintendo 3DS XL. Ensimmäisenä olin miettimässä ihan alkuperäistä, pienemmällä näytöllä mutta mieli muuttui kun ihastuin tuohon XL:n akun kestoon ja selvästi isompaan näyttöön. Siitä näytöstä heräsi kysymys:
Miltä Nintendo 3DS pelit näyttävät XL versiossa? Onko kuva huonoa ja suttuista? Miltä 3D näyttää? Sain englannin kielisistä lähteistä sen verran irti että ei olisi kovin suuri ero ja jossain sanottiin että ei muutu yhtään kuvanlaatu.
Itsellä sen verran kokemusta kuvanlaaduista kun pelasin pelejä iPod Touchilla (3.5") jonka jälkeen siirryin Samsung Galaxy Noteen (5,3"). Itseä se grafiikoiden huonontuminen ei haitannut näiden laitteiden välillä.
Linkkejä asiaan koskeviin texteihin ja videoihin ja omia kokemuksia kaipailisin.
Kiitos :)
Nintendo 3DS XL
pelimies7
4
146
Vastaukset
- pelimies7
PS.
Niin ja vielä sen verran että voiko 3DS ja XL laitteissa laittaa pelin pauselle ja laittaa laitteen lepotilaan sekä kannen kiinni että peli ei mene pois, jos esim välitunnilla koulussa pelaa ja eikä voi pelissä juuri kriittisellä hetkellä tallentaa kun tunti alkaa- Föglö
Kyllä pystyy
- Föglö
Mulla on yksi kysymys. Minulla on nintendo3ds. Siinä on löysä ylä näyttö.kyllä varmaantiedätte. Voiko sen korjata . Nintendo huollossa. KIITOS
- Föglö
3ds onkyllä paljon parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082