Katsokaa muutkin Suomen parasta ja nopeinta remonttilaskuria
http://www.remonttiremmi.fi/?file=remonttilaskuri.
Olen teettämssä asuntooni pintaremonttia pk-seudulla, maalausta ja uuden lattian sekä kaikenlaista muuta pienkorjausta, ja tällä laskurilla remontin laskeminen vasta sujuu.
Kokeilin muitakin laskureita mutta ne ovat aivan liian vaikeita ja hitaita, tämä on ehdottomasti paras :-))
Lisäksi tällä firmalla on hinnat kohdallaan !!!
Tässä vasta hyvä Remonttilaskuri
9
3294
Vastaukset
- 12343257686
mainosta vielä hiukan lisää...
- rakentaja3
Laitoin jalkalistojen poisto 3 metriä= 164 euroa. (ei sisällä matkakustannuksia)
On aika kovat palkat. - hhehhheeeeee
Kylläpä on pojilla hinnat ->lautaparketin/laminaatin asennus asennus 30m2 =1500€....... Eli 50€m2 hheeehheeee
Ei osaa poijat oikee hinnotella........ - trojan1
en tiä mut ainakin trojan viruksen asensi koneelle, tietoturva tosin poisti sen.
- VARO VIRUSTA
VIRUS TULI MYÖS!
F-Secure:
---
Virus poistettiin
Tietokoneessa on yhä tartunta, kunnes se käynnistetään uudelleen.
-- - nnnn n n n n n nn
Virusilmoitus tänne:
domain: remonttiremmi.fi
descr: Mainfuse Oy
descr: 22303037
address: Pasi Mäkilä
address: Sorvaajankatu 9a419
address: 00880
address: Helsinki
phone: 044-067 1205
status: Granted
created: 29.5.2012
modified: 29.5.2012
expires: 29.5.2017
nserver: ns2.finserver.info [Ok]
nserver: ns1.finserver.info [Ok]
dnssec: no - aika kädetön itsekin
Oletko rakentaja3 niin kädetön että et itse saa 3 metriä jalkalistaa irrotettua ? :-)))
En minä itsekään mistään mitään tiedä enkä mitään osaa, mutta kyllä mä sentään jalkalistat saisin irti.
Katsoin kanssa sitä niiden remonttilaskuria, ja jalkalistojen poiston hinta näytti nousevan 4€/m Että mitähän paskaa tuo rak3 oikein jauhaa ??
Todennäköisesti niillä on siinä jokin lähtömaksu, niinkuin kaikilla muillakin yrityksillä esim. takseilla. Ymmärrettävää se toisaalta onkin koska työntekijäkin vaatii palkkansa ja jos tuon 4€/metri mukaan laskee, niin sen 3 metrin poisto maksaisi 12€, eikä sillä paljoa palkkoja maksella kun yrityksillä mahtaa olla muitakin kuluja kun pelkästään työtekijän palkka. - ottaa pattiin
rakentaja3 oletko vähän päästä pipi ?
Miten joku firma voi sisällyttää matkakustannukset 3 metrin jalkalistojen poistoon ?
Niiden toimisto on näköjään Sorvaajankadulla eli Helsingin Herttoniemessä.
Mitä jos sä asut jossain itä-espoossa josta on niiden toimistolle 38 km per siivu ?
siitä tulee 76 km yhteensä ja 1h 30 min (rauhallisena aikana) ajoa
km korvaus työntekijälle 76*0.45€=34.2€ palkka väh 2-3h(18€/h) = 54*2.2(Työnantajakustannuksilla kerrottuna) = 118.8€
Yhteensä ehdoton minimi(ellei lasketa yrityksen kaikkia muita kustannuksia edes mukaan) on 34.2€ 118.8€ = 153€.
Laskuri antoi hinnaksi 162€
Tämän lisäksi yrityksellä on kymmenien tuhansien vakuutusmaksut vuosittain, toimitilat, varastot, markkinointi, toimihenkilöiden(työnjohtaja) palkka, kirjanpito ym. ym. ym. Ja voittoahan yritys ei TIETENKÄÄN voi saada !!!!!
12 eurollako vuosittain maksat nämä kustannukset ?????????
Kenen luulet tulevan sinulle irrottamaan sun jalkalistasi 12 Eurolla ????
Kehtaatkin prkl haukkua !!!- ottaa pattiin
En näköjään laskenut työntekijän palkkaa matka-ajalta eli 1.5h lisää.
Yhteensä siis 4.5*18*2.2 34.2 = 212.4€
Sen verran se yrittäjälle maksaa kun Herra SUURI Herra rakentaja3:lta irrotetaan 3 metriä jalkalistaa.
Ja niiden laskuri antoi siis tulokseksi 162€ mut sehän onkin reilusti alakanttiin ja se on pelkkä arvio kuten ne siellä mainitseekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758