eka paketti: kokoa 74cm ja 80cm (muutama koko pienempää ja isompaa löytyy seasta) siel on bodyja, t-paitoja, potkareita, paitoja, farkkuja, haalareita yms.
pakettiin kuuluu pahvilaatikollinen ja iso anttila-kassillinen vaatetta.
Hp 30e plus postikulut (esim. smart post 10e)
toinen paketti: kokoa 74, 80 ja 86cm
tämä on ISO pahvilaatikko. Samoja vaatteita löytyy kuin edellisestäkin, mutta enemmän.
Hp 40e plus postikulut. (esim. smart post)
kuvia voin laittaa pyydettäessä sähköpostiin,
[email protected]
Hinta: 30
Yhteystiedot: [email protected]
O: Jätti-iso vaatepaketti pojalle koko 74/80 ja 74/86cm LPR
johhhanna myy
1
112
Vastaukset
- kiinnostunut
vieläkö paketit myynnissä? olisin kiinnostunut molemmista, joten jos voisin kuvia saada sähköpostiini? [email protected] kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122