Elikkäs yhteishaku on tulossa ja olen vahvasti miettinyt Viikin norssiin hakemista. Keskiarvo riittää hyvin - Ressuakin olen ajatellut. Jotenkin tutustumiskäynnillä Viikki vaan kolahti enemmän. Siellä on mukava rehtori, erinomainen ruoka, ilmainen välipala ja moderni koulurakennus - toisin kuin ressussa. Nyt kiinnostaisikin kuulla kaikenlaista Viikin norssista.
Mitkä ovat koulun parhaat puolet? Entä onko siinä joitain huonoja puolia? Millaista porukkaa on Viikissä/hakee Viikkiin? Esim. Hakeeko Viikin lukioon paljon porukkaa sen omasta yläasteesta??
Etenkin mielipiteitä koulusta olisi kiva kuulla sen nykyisiltä ja entisiltä oppilailta :)
Viikin norssi lukio!
4
3998
Vastaukset
- Informaatio Into
Löysin googlaillessani randomisti yhdestä keskustelusta hyvää infoa viikin norssista. Viikin Abi -nimimerkki on kirjoittanut juurikin koulun hyvistä ja huonoista puolista, ja vieläpä aika kattavasti! Kannattaa käydä kurkkaamassa, jos yhtään kiinnostaa :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9639422 - norssilainen
Ite oon ollu norssissa ykkösestä lähtien ja haen itekki sinne ekana hakutoiveena. Täytyy sanoo et on mahtava koulu kaikinpuolin :D en oikee keksi huonoja puolia, itseäni ei ainakaan haittaa mut samassa rakennuksessa siis eskarista lukion 3. , ja ehkä toi korkee ka? No mut toisaalta sillon sinne ei ainakaan eksy ketään "erilaisia" nuoria..Ihmiset siis on tosi mukavia ja tänne hakee 30% omalta yläasteelta kai? En tiiä auttoko yhtään mut voit kysellä lisää, ku en ite keksi mitään kerrottavaa :D
- toinen norssilainen
Mikä sun nimi on:D? Mä oon norssissa ysillä.
- aghöä
huonot puolet: opetusharjoittelijat =.=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096953- 954451
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493945- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1913502
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482542
- 131924