Lintsaus-tapoja

schoolsucks

Voisiko jotkut laitella tänne eri tapoja lintsata. Koulukiusattuna en haluais mennä kouluun ainakaan joka ikinen päivä, enkä varsinkaan liikuntatunneilla. Olen kokeillut monta kertaa sitä, et "pitää mennä hammaslääkäriin ja mun hammas leikataan ja siinä kestää aika kauan en varmaan tuu enää tänä päivänä" mut se alkaa jo vanheta. Sanois joku jonkun hyvän keinon?

100

36495

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro jollekin

      Paras keino on selvittää kiusaamisesi. Asioita pakeneminen ei loppujen lopuks auta.
      Voimia sulle!

      • MasennusLintsari98

        Jos vanhempasi ovat kotona niin nämä tepsivät:

        1. Mene aamulla vessaan kun vanheemmat ylhäällä, ota wcpaperimytty ja laita siihen tulikuumaa vettä, sano vanhemmillesi että sinulla on todella kylmä ja outo ol nii sit ku rupeet mittaa kuumetta ni laita se mittari tuppuun ku vanhemmat ei kato, anna nousta haluttuun tilaan ja sit pyyhi mittarin pää ja pistä kainaloon ja oota tarvittu aika ja näytä vanhemmilles (:

        2. Koulusta pääsee helposti pois: kysy lupaa mennä terkkarille ja terkkarilla tee pientä tekoitkua ja sanno ett sul o tosipaha olo vatsas..

        Kirjottelen tänne tänää vielä näitä lisää PS. Oon nytteki "kipeenä" if u know what i mean ;)


      • Anonyymi
        MasennusLintsari98 kirjoitti:

        Jos vanhempasi ovat kotona niin nämä tepsivät:

        1. Mene aamulla vessaan kun vanheemmat ylhäällä, ota wcpaperimytty ja laita siihen tulikuumaa vettä, sano vanhemmillesi että sinulla on todella kylmä ja outo ol nii sit ku rupeet mittaa kuumetta ni laita se mittari tuppuun ku vanhemmat ei kato, anna nousta haluttuun tilaan ja sit pyyhi mittarin pää ja pistä kainaloon ja oota tarvittu aika ja näytä vanhemmilles (:

        2. Koulusta pääsee helposti pois: kysy lupaa mennä terkkarille ja terkkarilla tee pientä tekoitkua ja sanno ett sul o tosipaha olo vatsas..

        Kirjottelen tänne tänää vielä näitä lisää PS. Oon nytteki "kipeenä" if u know what i mean ;)

        Hehheh


      • Anonyymi

        Minä valitin kotona kun mamun kakaroita on liikaa ei ole koulurauhaa niin ei huvita koulunkäynti. Huutavat aina kuin apinalauma koulurauhaa ei ole enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä valitin kotona kun mamun kakaroita on liikaa ei ole koulurauhaa niin ei huvita koulunkäynti. Huutavat aina kuin apinalauma koulurauhaa ei ole enää.

        Mee kouluun vaan


    • eftgfhyyyyyyyyygtf u

      MUN perinteine:sori,maha kipeenä

      • Anonyymi

        Tää ei Kato mulla toimi, ku vanhemmat sanoo että kuuluu ikään niinku vittu mitä?


    • kbuhuhh-ih

      Juu lintsaamisee tarvitaa vähän näyttelijänlahjoja.

      Ensinnäkin lintsaaminen ei toimi,jos sitä tekee tiheällä aikavälillä. Ihminen ei "sairastele" parin viikon välein.Mutta sellainen joka kuukausi aina sen pari päivää on poissa niin toimii:)

      Vinkkejä lintsaamiseen:

      -kuuma vesipussi kainaloon(varo ettei rapise) ja kuumemittarin lukema haluttuun(en suosittele kovin korkeaa "kuumetta",koska ilmeisesti näytät liian terveeltä,jos kuumemittarissa on 38-39,suosittelen lukemaa 37-37.8)

      -naama mutrulle! sairas ihminen harvoin hymyilee.laita vaikeroiva ilme kasvoille!

      -käy lintsauspäivää edeltävänä iltana poikkeuksellisen aikaisin nukkumaan,valita jo illalla kipeää oloasi,sitten meet sänkyyn nukkumaan

      -kerro aamulla,ettet meinannut saada unta yöllä,kun olosi oli epämukava

      -tummat silmänaluset saavat sinut näyttämään sairaalta(itse omistan jo valmiiksi tällaiset)

      -naisilla menkkojen aikaan on hyvä valittaa kovia mahakipuja ;)

      - pääkipua voi esittää pitämällä aika ajoin päätään ja valittaa että pää on kipee


      En kuitenkaan suosittele lintsaamista,mutta tossa jotain neuvoja,mitä omilta harvoilta lintsauksiltani on jäänyt mieleen.

      • lolza

        Kylmät ja märät sukat yöksi, tuut kipeeksi. jos vanhemmat on aamul töissä sano että oksensit yöllä ja on paha olo vieläkin, mulla toimii. Tunnilla oo pää kiinni pulpetissa ja näyttele: paha oloista, nukahtanutta, masentunutta ja silleen. meet terkkaril ja pääset kotiin. ;) tai että välkällä loukasit nilkkasit pääset kotii lepäämään. (TESTATTU)


      • Anonyymi
        lolza kirjoitti:

        Kylmät ja märät sukat yöksi, tuut kipeeksi. jos vanhemmat on aamul töissä sano että oksensit yöllä ja on paha olo vieläkin, mulla toimii. Tunnilla oo pää kiinni pulpetissa ja näyttele: paha oloista, nukahtanutta, masentunutta ja silleen. meet terkkaril ja pääset kotiin. ;) tai että välkällä loukasit nilkkasit pääset kotii lepäämään. (TESTATTU)

        Testasin ja toimi


    • Winkkii

      1. Esitä heikko-oloista ja sano että sulla on heikko olo niin ne voi kysyä että no menetkö sä sitte sinne kouluun ja vastaa että en mä tiedä kun mua heikottaa hirveesti.
      2. Esitä vain päänsärkyistä ihmistä.
      3. Huijaa että nukuit pommiin ja sano että kun heräsit niin oli enää parikyt minaa koulua jäljellä niin en viittinyt enää mennä sinne.

      • Anonyymi

        Joo mulla ei toimi mulla meinaan äitee huutaa että no ota burana ja painele kouluu sieltä lusmu😂 usein mun täytyy oikeesti työntää sormet kurkkuun ja oksentaa tai sitten aamulla soitan äitille että oksettaa ja että yritän käydä oksentamassa. Sitten kaadan puolet kupillisesta vettä vessanpönttöön ja esitän oksennus ääntä (toimii) 😂😂


    • Roosaaaaaaaa

      Lähet kävelemään kouluu ja meet takasi kotii ja rupeet itkee ja sanoo et liukastuin ja kolautit pääs.. uskottava ja toimii !;)

      • Anonyymi

        Mun äiti veis mut jonnekki sairaalaa heti ku mu isoveli kastu ja sai vakavii ongelmii


    • äläselitä

      Jäät kuitenki kii lintsaamisesta, joten tee samoin ku mä. Älä mee kouluun, älä selitä asiaa mitenkään, ja ole kuin et tietäisi koko tapahtumasta mitään. Jos sinulta kysytään miksi lintsasit, ole kuin et tietäisi mistä puhutaan

      • lmaoemt

        äijjä


    • Tykä

      -Kuumemittari lämpimän veden alle/ uuniin kunnes näyttää yli 37,5

      -Sormet kurkkuun, oksennat ja sanot vanhemmille että on paha olo ja että mahaan koskee

      • Anonyymi

        Siis tämä on todellakin totta! Testattu;)


    • Toimii_

      jätät repun käytävään ja sit kun tunti alkaa sanot opelle, että reppu unohtu toiseen luokkaan ja lähet hakeen sitä. se merkkaa, että oot ollut paikalla ja jos kysyy myöhemmin mikä kesti niin sano, että sen luokan ovi oli lukossa joten et saanut reppua.

      Itellä toiminut monesti

    • Yritän

      Ite tänään myöhästyin koulusta kahella tunnilla ja ajattelin lintsata joten sanoin vanhemmille et pää kipee ja kuumetta

      • Yritän

        Heheh... en tehny noin.:D


        PS. Sen takii, et ne voi hpitaa muullakin tavalla.


    • Jestrum_SnakeBites

      Siis eiks teil oo parwmpaa tekemistä? Onks se sit kivaa, et nw huomaa et lintsaat just esim. Kiusaamisen takii, ja sit ne huomaa ja menee pahemmaks. Itte voin sanoo, et ku tollasta tein ku mua kiusattiin, nii ennemkin se pahensi tilannetta. Et tiedoksi ihan siis vaan. Ja muutenki, tiedksi tämäiin!: tarpeeksi kun lintsaa koulusta, voi jputua suorittamaan niitä kesällä kesälomalla, tai jäädä myös luokalle, että olisko nää sitte kivoja ja hauskoja asioita sitten? Enpä usko.

    • kouluonperseestä

      helpoin tapa lintsata on sanoo että vatsa on kipeä............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ja älkää kukka hatut pelotelko

    • OlenIhminenKai

      Ite valitan mahaa, päätä tai kuumeista / outoa oloa. Jos käskee mennä kouluun valita opettajalle ja pääset kotiin. Mulla toimii jos jaksan esittää. Ai niin kannattaa vääntää itkua! ; )

    • lintsAri

      Syö tupakan puruja varma. Kuume😂

      • Anonyymi

        En haluu syöpää😂


    • HajustaUskovat

      Kakkaa köntsät housuusi ja sano että sulla on ripuli.

    • Näintullutehtyyjoskus

      Mul toimii ainaki et koitan mennä tosi myöhää nukkuu en laita herätystä sit vaa nukun koko päivän yli ja sit joku puol tuntii ennenku koulu loppuu laitan äitil viesti et ”voi helvetti unohdin laittaa herätyske ja heräsin vast nyt” mul toimii ku oon yleensä koulu ja harvoin kipeekää ja hyvä koulus nii ei se äiti mitää epäile .

      • Anonyymi

        Itekki hyvä koulus NI se toimii aina et valittaa äidille et jotenki outo olo ja sanot et meen ny kuitenkin kouluu ja sit menet tunnin pääst terkkarille ja lähet vittuu! Mission complished!


    • Anonyymi

      Mä teen yleensä silleen että kun äiti menee aamulla aamuvuoroon niin mä vaan jään kotiin ja sanon sille että olin koulussa jos et tiedä mitä sanot niin soita sun kaverille videopuhelua ja jos se kysyy Miks et ollu koulussa niin sano sille että mulla oli tukala olo niin en halunnut tulla kouluun. Ja sit kysy siltä että mitä tänään tapahtui😉 TESTATTU

      • Anonyymi

        𝔼𝕟𝕥ä 𝕛𝕠𝕤 𝕠𝕡𝕖𝕥𝕥𝕒𝕛𝕒 𝕝𝕒𝕚𝕥𝕥𝕒𝕒 𝕧𝕚𝕖𝕤𝕥𝕚ä 𝕧𝕒𝕟𝕙𝕖𝕞𝕞𝕚𝕝𝕝𝕖 𝕖𝕥𝕥ä 𝕖𝕥 𝕠𝕠 𝕠𝕝𝕝𝕦 𝕜𝕠𝕦𝕝𝕦𝕤𝕤𝕒.


    • Anonyymi

      Sormet kurkkuun nii tulee oksennus :,)

    • Koulussa kannattaa käydä ja aivan jokainen asia kun siellä opetetaan on tärkeää, tai jossain vaiheessa kiva kun on senkin oppinut.

      Ja aivan uskomattoman paljon sitä turhaa jää päähän ja siitä turhasta hyötyy vuosien varrella.
      olen monta kertaa katunut kun olin koulussa pelle, mutta onneksi siihen aikaan pääsi töihin kun oli rehellinen. Nyt on kiva olla 3-4 kertaisella perustoimeen tulolla, kun on ollut töissä.

      Toisaalta, aivan hyvä että lintsaatte , ajatellen sitä että mun jälkeläisille olisi enemmän töitä, kun ette ole kilpailemassa työpaikoista. terv 70v.
      Vielä kun käytätte aineita tai olette muuten tyhmiä, saa meidän jälkeläiset töitä.

      • Anonyymi

        salee teiän jäläkelääset aloottanu tä keskustelun...


      • Anonyymi

        Ok boomer


    • Anonyymi

      Mene nyrkkeilykerhoon harjoittelemaan kenellekään koulussa kertomatta.
      Nyrkkeilytaitojen kasvaessa itseluottamuksesi kasvaa ja se kyllä näkyy Sinusta. Kiusaamiset vähenee!

      Tarvittaessa annat kohtuullisesti tuntua mitä seuraa, jos Sinua kiusataan. Tiedän, että auttaa.

    • Anonyymi

      Syöt aamupalaa ja mieluusti helposti oksennettavaa esim jugurttia, maitoa, hedelmiä ja sormet kurkkuun ja vessaan.

    • Anonyymi

      Sano että maha on kipee. Sitte vaa lähet kotii. Se on tosi simppeliä.

    • Anonyymi

      No vittu pidät vaa taki ja puhelime ni heittää vittu ulos ja siin o syys sanoo et se ope o natsi et heitti ulos ja sitte voit mennä pitää hauskaa frendie kaa :)

    • Heippa!

      Onpa ikävä kuulla, että olet koulukiusattu ja sen takia pohdit tapoja lintsata koulusta. Ymmärrän hyvin, että kouluun meneminen ei tunnu mielekkäältä, jos joutuu pelkäämään tai tietää tulevansa kiusatuksi.

      Lintsaaminen ei kuitenkaan ole keino saada kiusaamista loppumaan ja sinulla on oikeus käydä koulussa rauhassa ilman pelkoa kiusatuksi tulemisesta. En tiedä, oletko kertonut kiusaamisesta kellekään, mutta olisi tärkeää, että koulun henkilökunta sekä huoltajasi tietäisivät tilanteestasi, jotta sinua voitaisi auttaa ja kiusaaminen saada loppumaan. Rohkaisenkin sinua kertomaan kiusaamisesta jollekin aikuiselle, joka tuntuu luotettavalta.

      Halutessasi voit tulla juttelemaan kiusaamiskokemuksistasi myös meidän Pelastakaa Lasten palveluihin. Meillä on käytössämme Whatsapp-pohjainen palvelu, jossa me koulutetut työntekijät vastaamme nuorten viesteihin 24h kuluessa viestin vastaanottamisesta arkisin numerossa 0504780951. Lisäksi meidän Netari-chat on auki su-to klo 18-21 ja siellä voi jutella luottamuksella koulutettujen työntekijöiden ja vapaaehtoisten kanssa. Näissä palveluissa voit pohtia yhdessä aikuisen kanssa esim. sitä, miten kertoa kiusaamisesta huoltajille tai koulun henkilökunnalle sekä saada muutenkin tukea tilanteeseesi.

      Paljon tsemppiä sinulle! <3

      -Pauliina/Pelastakaa Lapset

      • Anonyymi

        Siis katteletteko ollenkaan millon tämäkin keskustelu on aloitettu? Vuonna 2013! Ja millon te vastaatte? Vuonna 2020! Mitä vattua???


      • Anonyymi

        hyvä vastata tällee 7 vuotta myöhässä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä vastata tällee 7 vuotta myöhässä :D

        Niimpä


      • Anonyymi

        Se halus lintsasi vinkkejä eikä mitään vitun sössötystä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä vastata tällee 7 vuotta myöhässä :D

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis katteletteko ollenkaan millon tämäkin keskustelu on aloitettu? Vuonna 2013! Ja millon te vastaatte? Vuonna 2020! Mitä vattua???

        Auttaahan se muitaki?


      • Anonyymi

        Hyvä vastata tohon kommenttiin 7 vuotta myöhässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama

        Sä vastasit 9 vuotta myöhässä niinkuin minäkin


    • Anonyymi

      Ite esitän et meen muka kouluu mut sit meen jonnekki ulos kauppakeskuksii vaa puhelimel istun syön siellä ja pyörin kaupois

    • Anonyymi

      jos joku näitä vielä lukee nii tässä pari.

      1. toi aijemmin sanottu kuumemittari homma toimii että kastat vaan paperimyttyä kuumalla vedellä ja sit sen avulla mittaat kuumeen. jos sulla ei oo ketään kotona joka vois todistaa et aha sullapa on kuumetta nii ite otin kuvan äitille siitä lukemasta.

      2. toimii jos toimii mut meen aamulla äitille vähän väsyneenä ja sillee "heikosti" sanoo et mulla on tosi kova pääkipu D: tai mahakipee tms

      3. nyt ku on korona hehe nii voi joillaki vähempiki tepsiä esim menee vaa terkkarille sanoo et on heikko olo nii päästää varmasti kotii.

      en tiiä lukeeko näitä enää kukaa mut siinä muutama

      • Anonyymi

        Toi on hyvä mutta itellä koulu 9km pääs nii aina tarttisin sen kyydin valmiiksi muttakun en pääse millään nii pakko keksiä jo kotona ja saada uskottavuus äiteelle😂😂. Isseelle voiski mennä läpitte et käyn sanomas et maha kipee nii antaa jäädä himaa mut äitee jumalauta vaikka mulla olis pää kainalos nii pitää mennä kouluu😂😂


      • Anonyymi

        joo täällä minä lukemassa näitä lol


    • Ite oon nyt tän 2021 kaikki enkun ja valinnais tunnit lintsannut en vaa haluu mennä niille tunneille varsinkaan jos on mitää paritehtäviä tai esitelmiä ja kun ei oikee kavereitakaan siel koulus oo nii mitä siel ny sit yksin tekis, haukutaan läskiks,tyhmäs yms oon tehny vaa nii et oon lähteny Laitoksesta kouluun mut oon jääny johki matkalle

    • Anonyymi

      Hammaslääkäri on aika kova

    • Anonyymi

      Sano että maha on kipee

    • Anonyymi

      Vaadi vanhempiasi varaa aika rehtorille ja luokan valvojalle yhteinen aika..Menet vanhempiesi kanssa yhteiseen keskusteluun jossa läsnä luokan valvoja ja rehtori.Puhutte asiat halki koulu kiusaus.Jos ei mitään tapahdu rikosilmotus,vaikka kyse alaikäisistä.Koulukiusaus on laitoin ja oikeutaa vanhempia tekee rikosilmotus.Johan alkaa tapahtuu!

    • Anonyymi

      Miten lintsata koulusta vastaa minulle heti

      • Anonyymi

        No sano vaan et on maha kipee, pää kipee ja et on vaik tosi huono olo
        Ja jos haluut saaha vanhemmat vaik kunnolla uskoo nii esim. Voit vaik työntää sormet suuhun niin oksennat. Tsemppiä 👍


    • Anonyymi

      1. Menet muka kouluun, menetkin muualle ko päiväks
      ja ilmoitat opelle nukkuneesi pommiin. Näin saat päivän vapaata
      kunhan vain kouluvuorot-bussit ja muita ei kulje.

      2. Kerro vanhemmillesi koulussasi olevan pelkkä jokilainen ei pakollinen
      päivä kuten vaikkapa elokuvateatteriin tm. vapaaehtoinen toimintapäivä
      jonka saa myös kotona toteuttaa, taiei tarvitse, tai se pelkkä kotipäivä jossa kotona käsketty tekeen jokiu juttu, mitä nyt keksitkään ja sit vaan pommiin nukkumis tai bussista myöhästymis korttia kehiin.. vaatii pelkät kouluvuorot jne..

      3. Huonovoimtisuus tm. unettomuus korteilla voit saada ainakin 5 päivää vapaata
      helpostikkin. Toimii paraiten kun vanhempasi ovat työssä käyviä.

    • Anonyymi

      Sano että sulla on ihan vitun moinen ripuli

    • Anonyymi

      Kertokaa ny toki semmosiiki tapoi mitkä toimii jos vanhemmat käy kattoo wilmasta ne luvattomat poissaolot. Kokeiltu on ettei muka tiedä mistään niistä mitään mutta eipä ole toiminu. Joten koulumatkan varrelle vaikea jäädä ku ei täällä perämettässä mitään ole. Ei porukat kotona mut en keksi syitä lintsaa ku eilen jäin jo kotia.

      • Anonyymi

        Jos sanot et sul on ripuli nii se oikeesti toimii mulla semi tiukat vanhemmat

        Itellä ei toimi mikään syö halmastahnaa yms hölynpöly tulee vaan huono olo

        Sano et sulla on hirvee migreeni(kerro vähän tarkemmin siitä niin varmasti uskovat)

        Sano että maha kipee ja sellanen ”oksettava” olo

        Jos oot tyttö sano et sul on hirveet menkkakivut


    • Anonyymi

      itellä on vinkki liikkatunnin lintsaamiseen niille jotka ei siitä tykkää!!
      1. yritä kertoa opelle rehellisesti että et vaikka osaa tai halua tehdä kyseistä asiaa ja kerro että meet mielummin kävelemään.
      2. ennen liikkatuntia mee terkalle ja oo siellä mahollisimman pitkää esim kertomalla tekosyitä tai puhut vaa pitkää stoorii sille. siiten meet myöhässä sinne tunnille ja kerrot että satutit jalan vaikka ennen tuntia ja menit terkalle. sen jälkee pitäis päästä kotii.
      3. et vaan mene sinne ja lintsaat, mutta teoilla on seuraukset joten ei kannata vaan lintsata.
      ps. ite en enää haluu olla liikas kaikilla tunneilla mukana koska mun kaveri viime joulukuussa liikkatunnilla kolautti pään seinää ja jäi vaan makaa maahan sitten ope lähti vaan hakee laastareita vaikka näky että nyt ei oo iha kaikki kunnossa. sitten ope tuli ja huomasi että että mun kaveri oli pyörtyny. soitti ambulanssin vasta tilanteen tajuamisen jälkee. kaveri meni sairaalaa ja oli siellä koko loppu kuukauden ja joululoman. sit sain tietää vasta ku koulut jatku että se oli saanu aivovamman josta sille tuli liikehäiriöitä eli tahattomia liikkeitä esim silmien kiinni pitäminen pari sekunttia, ja sillä tuli väliajoin tulevia muistikatkoja! en tiiä miks just mun koulus käy draamaa näin paljon.

    • Anonyymi

      Kertokaa äkkii mite olla pois koulust huomise ku pitkä päivä ja ei jaksa. Mut oon ollu jo ma ja ti pois nii en tiiä onks liia ”sus” et oon ollu melkee koko viikon pois.

      • Anonyymi

        Vedä tupakkia, nuuskaa ja kahvia aamulla niin kyllä paska lentää


    • Anonyymi

      Osta energiajuomia ja suklaa levyjä ja vedä ne aamuviideltä ni kyllä muuten kerkee paskahätä yllättää ennen koulua 😁.

    • Anonyymi

      paras keino päihittää kiusaajat on voimakeinojen käyttäminen (nyrkkirauta tms)

      • Anonyymi

        Olet oikeassa


      • Anonyymi

        Ei oo kerro kiusaamisesta opettajalle, vanhemmille, ja rehtorille, jos kiusaajat käyttävät väkivaltaa tee ilmoitus poliisille!


    • Anonyymi

      lähe vaa

      • Anonyymi

        Ite alotan seiska luokan ja oon aatellu et mun mutsi näkee mun merkinnät.ja jos tulee.vähänkää negatiivisii yai poissa oloi ni se tappaa mut ni sit vaa mietin et iha sama mä vaa lähen sielt luokast vittuu ja jos joku kysyy ni olin terkkaril tai vessas paskal ku maha kipee


    • Anonyymi

      Idk

    • Anonyymi

      Olen valittanut koko eilispäivän mahakivuista ja viivyin illalla kauan paskalla. Sanoin jo silloin et on huono olo. Aamulla esitin nuutunutta. Vanhemmat lähti töihin 7:30, ja koulu alkoi ysiltä. Soitin äitille "itku kurkussa" ja kerroin että en voi mennä kouluun. Äitille se oli ok ja käski mennä lepäämään. Nyt vaan puhelin esiin!

      • Anonyymi

        Mä oon ollu pois aivan liian monesti tänä lukuvuonna ja jääny pari viime kertaa kiinni lintsaamisesta ja esittämisestä et oisin kipee ni en keksi mitään tapaa lintsaa huomine. Vanhemmat ei käy töissä tällähetkellä, kuljen bussilla ja tiukat vanhemmat. Yritän vaa lukee näitä mut kaikki on jo testattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ollu pois aivan liian monesti tänä lukuvuonna ja jääny pari viime kertaa kiinni lintsaamisesta ja esittämisestä et oisin kipee ni en keksi mitään tapaa lintsaa huomine. Vanhemmat ei käy töissä tällähetkellä, kuljen bussilla ja tiukat vanhemmat. Yritän vaa lukee näitä mut kaikki on jo testattu.

        väitä että istuit paskalla nii kaua et bussi kerkee mennä ohi (lol en oo ku 9-10v myöhäs)


    • Anonyymi

      oon sanonu aina jotain että huono olo mutta vanhemmat sanoo vaan että lorvikatari se toimii että sanot nukkuin pommiin heräsin vasta sillo ku koulu loppu

    • Anonyymi

      Ari-päivänä lintsari

    • Anonyymi

      No mun mielestä ois aika hyvä tapa vaan huijata että oot kipee tai sanoo vanhemmille et särkee päätä

    • Anonyymi

      Meet vaa ja no hesitation lähet kävelee menee niin ainaki ite kavereitten kans tehtii joskus, ei meille ainakaa kovasti huutista tullu, eikä jälkkääkään

    • Anonyymi

      lintsaan vaa koska en jaks mennö

    • Anonyymi

      Mee koulun vessaan odota et on hiljaista ja lähe pyörii kylille ja myöhemmin mee kotiin ei siihen tarvi selitystä kunhan menee vaan

      • Anonyymi

        poissaolo


    • Anonyymi

      Oksenna

    • Anonyymi

      Suosittelen sitä että edellisenä iltana meet ulos vähillä vaatteilla niin että vilustut ja sitten seuraavana päivänä sanot aamulla vanhemmille että "mul on kurkku kipee!"

    • Anonyymi

      Aa

    • Anonyymi

      Saitko lintsattua?

    • Anonyymi

      Sano opel et sul on kylmä ja maha kipee✨

    • Anonyymi

      Haistakaa paska oon opettaja

    • Anonyymi

      Mä yleensä sanon jos haluun olla *kipee* nii mul on menkka kipuja paljon joten en voi tehä paljoo mitää

    • Anonyymi

      Sano vaan et runkku tauti

    • Anonyymi

      Mä en jaksais olla koulussa voit esittää kipeää sillee että pää on kipeä ja että maha on kipeä ja tosi huono

    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      Siis mun porukat on vaa sillee :nyt meet kouluun ku oot terve ku pukki ! Vaikka mulla on 39°c+ ja vatsakipu

    • Anonyymi

      sano äitilles että oot kipee nii ei tarvii mennä kouluun

    • Anonyymi

      Älä mee tunnille oo vaik koulun vessas tai jotai thats it ja sano vanhemilles et ope kusettaa

    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä näin toimii ainakin mulla sanot kaverille että meet terkkarille kun sulla on pääkipeä ja huono olo kävelet vaan pois koulusta laitat kaverille viestin että mää lähdin kotiin kun oli niin huono olo jos kato ope kysyy mihin sä oot mennyt niin kaveri voi sanoa että lähdit kotiin koska sulla oli niin huono olo

    • Anonyymi

      jos bussikuljetus kouluun nii sano et istuit paskalla nii kaua et bussi kerkes mennä. Ite joskus tuon käyttänyt, kuten myös pääkivun, hammaslääkärin ja huonon olon niin useasti ettei enää uskota.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe