Minne pidennetyksi viikonlopuksi

Minnehän

Suositelkaa minne kannattaisi lähteä! Matkakohteessa oltaisiin 3 yötä plus matkat päälle,suorat lennot. Pariskunta matkalle, pienet lapset kotona, kauan kaivattu yhteinen loma. Itse haluaisin New Yorkiin. Suositelkaa! Aikaero ei ole este. Matkalla haluaisimme huilata, shoppailla, syödä hyvin, nähdä jotain nähtävyyksiä ehkä.

7

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parga

Ei kyllä kantsi NYCiin lentää noin lyhyeksi ajaksi. Onhan noita kivoja kaupunkeja Euroopassakin. Esim. Rooma, Pariisi, Lissabon.. just name it.

• nyc3

Juu olen samaa mieltä, että NYCiin lentäminen noin lyhyeksi ajaksi on lähes turhaa. Itse olin aikoinaan 10pv ja se oli suht passeliaika. Ehti kiertää kaikkia nähtävyyksiä ihan rauhassa eikä ollut hoppu pois. Kyllä tietty ehkä 7pv:n reissukin alkaa olla jo suht ok pituinen, varsinkin jos aikaeroväsymys ei haittaa.

• Tässä muutama oma suosikkini pidennetylle viikonlopulle:
      Lontoo, Rooma, Praha, Munchen, Madrid

• hhjkerty

Munchenille ääni täältäkin. Berliini voisi olla toinen hyvä kohde, vaikkakaan et sanonut matkan ajankohtaa. Etelämpänä sitten Nizza tai Dubrovnik.

• lomalle

Moskova, Oslo, Kööpenhamiina, Pariisi, Ateena

• Ervo A

Tulimme juuri Wroclawista ja vietimme yön Berliinissäkin. Praha, Budapest, Wien, Bratislava, Varsova, Krakova ja Ljubljana on jo kierretty useaan kertaan, ongelma on valinnan vaikeus kun niissä ei voi olla samanaikaisesti. Esimerkiksi läntiseen Eurooppaan verrattuna rahaa kulutukseen jää ainakin neljännes matkan hinnasta enemmän ja laatu on parempi, me tosin tuon listan lisäksi arvostamme myös konsertteja.

• lonelyrider641

Oma suosikki Lontoo. Kaikille kaikkea. Eka pidennetty viikonloppu tuntui liian lyhyeltä, joten tein niitä vielä 3 lisää ja nyt olenkin jo sitten koko viikon. Jos pidät shoppailusta olet oikeassa paikassa. Kirpputoreista Harrodsiin. Kulttuurinälkäiselle kaikkea näyttelyistä kuuluisiin museoihin ja standup komiikasta maailmankuulu nysikaaleihin. Puistoja riittää joka lähtöön ja ihan vaan hengailu ja Lontoon ilmapiiristä nauttiminen riittää monelle eikä maksa mitään. Myös kulinaristeille löytyy laidasta laitaan tarjontaa. Kaikki maailman keittiöt on tarjolla.

New Yorkiin kannattaa varata vähintään viikko. Muita kivoja pidennetty viikonloppuja voi viettää esim. Prahassa, Barcelonassa tai Pariisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      167
      4642
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1611
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1437
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      61
      916
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      787
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      747
    7. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      731
    8. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      719
    9. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75
      710
    10. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      40