Minne pidennetyksi viikonlopuksi

Minnehän

Suositelkaa minne kannattaisi lähteä! Matkakohteessa oltaisiin 3 yötä plus matkat päälle,suorat lennot. Pariskunta matkalle, pienet lapset kotona, kauan kaivattu yhteinen loma. Itse haluaisin New Yorkiin. Suositelkaa! Aikaero ei ole este. Matkalla haluaisimme huilata, shoppailla, syödä hyvin, nähdä jotain nähtävyyksiä ehkä.

7

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parga

Ei kyllä kantsi NYCiin lentää noin lyhyeksi ajaksi. Onhan noita kivoja kaupunkeja Euroopassakin. Esim. Rooma, Pariisi, Lissabon.. just name it.

• nyc3

Juu olen samaa mieltä, että NYCiin lentäminen noin lyhyeksi ajaksi on lähes turhaa. Itse olin aikoinaan 10pv ja se oli suht passeliaika. Ehti kiertää kaikkia nähtävyyksiä ihan rauhassa eikä ollut hoppu pois. Kyllä tietty ehkä 7pv:n reissukin alkaa olla jo suht ok pituinen, varsinkin jos aikaeroväsymys ei haittaa.

• Tässä muutama oma suosikkini pidennetylle viikonlopulle:
      Lontoo, Rooma, Praha, Munchen, Madrid

• hhjkerty

Munchenille ääni täältäkin. Berliini voisi olla toinen hyvä kohde, vaikkakaan et sanonut matkan ajankohtaa. Etelämpänä sitten Nizza tai Dubrovnik.

• lomalle

Moskova, Oslo, Kööpenhamiina, Pariisi, Ateena

• Ervo A

Tulimme juuri Wroclawista ja vietimme yön Berliinissäkin. Praha, Budapest, Wien, Bratislava, Varsova, Krakova ja Ljubljana on jo kierretty useaan kertaan, ongelma on valinnan vaikeus kun niissä ei voi olla samanaikaisesti. Esimerkiksi läntiseen Eurooppaan verrattuna rahaa kulutukseen jää ainakin neljännes matkan hinnasta enemmän ja laatu on parempi, me tosin tuon listan lisäksi arvostamme myös konsertteja.

• lonelyrider641

Oma suosikki Lontoo. Kaikille kaikkea. Eka pidennetty viikonloppu tuntui liian lyhyeltä, joten tein niitä vielä 3 lisää ja nyt olenkin jo sitten koko viikon. Jos pidät shoppailusta olet oikeassa paikassa. Kirpputoreista Harrodsiin. Kulttuurinälkäiselle kaikkea näyttelyistä kuuluisiin museoihin ja standup komiikasta maailmankuulu nysikaaleihin. Puistoja riittää joka lähtöön ja ihan vaan hengailu ja Lontoon ilmapiiristä nauttiminen riittää monelle eikä maksa mitään. Myös kulinaristeille löytyy laidasta laitaan tarjontaa. Kaikki maailman keittiöt on tarjolla.

New Yorkiin kannattaa varata vähintään viikko. Muita kivoja pidennetty viikonloppuja voi viettää esim. Prahassa, Barcelonassa tai Pariisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7525
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3665
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2436
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40