Miksi näin käy?
Atomi tyhjenee...
36
1398
Vastaukset
- skortonkilainen
ikänä käynykkää, saa tyhjetä mun puolesta, kunhan prisma pysyy.
- mikäs ny vaivaa
mistä tiedät että atomis on prisma ja miksi sen siellä pitäisi pysyä jos et siellä käy????
- hjkas
Koska kirppikset vetää nykysin niin hyvin. Kaikki hakemassa lamppujaan niistä.
- kaupparatsu kake
Voisko riksun myydä Hyvinkäälle?
- kokoomus
kuuleppas kaupparatsu ....Ei Riihimäkeä olla myymässä hyvinkäälle, sinä kyllä voit lähteä heti ja viedä atomin mennessäs, sehän on vaakallista ainettakin olen kuullut. Hyvin kun kauppas hoidt saat ilmasiksi täältä muutakin mukaas, mutta älä sitten tuo takaisin
- sinätuubatv nano
vedän vitun päähäni
- r. epotiuskis
ai myydä vai? ne ei käpykylää ota vaivoiksee, vaikka maksettas käteisellä
- riihimäen änkyrä
Espritki lopettaa atomissa. Taidan suunnata Hyvinkäälle.
- Hehee
kohta lopettaa rismakin - jää vain Alko Peltsikan puliukoille, Risman tiloihin tulee Suomen suurin kirppis
- Mennäänpä metsään!
Atomin tyhjenemiseen on useita syitä. Yhtenä tärkeimmistä lienee se tosiasia, että tällä väestöpohjalla ei riitä asiakkaita joka puljuun ja putiikkiin niin paljon, että liike kannattaisi - Atomin liiketilat ovat melko kalliita.
Itse koen koko kompleksin hyvin epämiellyttäväksi paikaksi. Joudut kävelemään kilometrikaupalla, jos haluat t-paidan, margariinirasian tai kuivamustekyniä. Minulle on myös jotenkin käsittämättömästi syntynyt se kuva, että Atomin kauppiaiden henkilökunta ei viihdy tai tykkää työstään. Prisman henkilökunnan ongelmista toki tiedänkin, tosin toisen käden tietona. Ei minun ainakaan tee mieli mennä sellaiseen paikkaan, missä henkilökuntakaan ei tykkää olla - sehän heijastuu ilman muuta asiakkaaseen. Luulisin, että moni ajattelee samalla tavalla.
Syitä lienee muitakin, esimerkiksi se, että siellä yritetään myydä tavaraa tai tuotteita, joita kukaan riihimäkeläinen ei tunne tarvitsevansa.- Ostettu sielu
Yksi tärkeimmistä syistä on myös se, että Atomin kauppiaat saivat kaksi ensimmäistä vuotta olla ilman vuokraa.
Nyt kun vuokraa on maksettu jonkin aikaa, ei kauppa olekaan enää kannattavaa.
- perus ostelija
Tais yks syy olla Hyvinkää ja Kauppakeskus willa. Turha riihimäen on kilpailla Hyvinkään kanssa.
- ostoksilla vaan
Voi olla, mutta willa on ankea ahtaan tuntunen paikka. Ehken se nyt on virkistynyt mutta joku aika sitten ei yhtään houkuttava. Korjatkaa jos oon väärässä. En viiti mennä sinne jonkun anttilan takia. Sitten suuntaan jo muualle radan varteen tai merkokseen.
- laatutietoinen köyhä
Kuka Riksulainen menee "Atomiin"? Kaikki sanoo "Prismaan" ja peruspertti
saa sieltä ihan samat tuotteet kuin "Atomin" putiikeista. No, jotain kelloja ei,
Vieläköhän siellä on Dressman; "osta kolmet maksa kahdet". Ei ole siellä
kuin lumppuja, niiden omia tuotemerkkejä, halpatuonti. Atomeina on "Atomi".- sinätuubatv nano
SAATANAN KÖYHÄ PASKA HAISTA VITTU
- kanta-asiakas, cara
Vahinko, että Cara lopetti. Niiden toinen myymälä on pieni ja valikoimat rajalliset.
- toivotaan toivotaan
Toivottavasti Hong Kong avaisi myymälän Hyvinkäällä.
- sinätuubatv NANO
KULLIIIIII OLEN HOMO RYSSÄ
- j. anoinen
Peltosaareen voisi avata Alko liikkeensä.
Vaikka siihen lopettaneen Apteekin tiloihin.- Kurkisuontakana
No mikä ettei! Siinä on vaan se ongelma, että alkoholiliike vetää puoleensa myös kaiken maailman (lue: muun Rixun) pultsareita ja muuta sellaista ainesta, jota emme tänne Peltsiin halua! Ainakin nykyisin täällä on ihan lintukotomaisen rauhallista.
Olen asunut täällä kauan ja on kyllä erittäin selvästi halvaittavissa, että Peltsin mainio sijainti ihan rautatieaseman kupeessa sekä ilmava ja tilava rakentaminen alkavat saada niille kuuluvaa arvoa. Paitsi tietystikin niissä piireissä, jotka eivät kykene seuraamaan aikaansa eivätkä tiedä, mitä omassa kotikaupungissa tapahtuu. Jotkut luulevat vieläkin, että Peltsi on paha paikka. Ei ole!
Kaupunginosamme arvostus näkyy nykyisin selvästi myös asuntojen hinnoissa. - Rmäeltä
Kurkisuontakana kirjoitti:
No mikä ettei! Siinä on vaan se ongelma, että alkoholiliike vetää puoleensa myös kaiken maailman (lue: muun Rixun) pultsareita ja muuta sellaista ainesta, jota emme tänne Peltsiin halua! Ainakin nykyisin täällä on ihan lintukotomaisen rauhallista.
Olen asunut täällä kauan ja on kyllä erittäin selvästi halvaittavissa, että Peltsin mainio sijainti ihan rautatieaseman kupeessa sekä ilmava ja tilava rakentaminen alkavat saada niille kuuluvaa arvoa. Paitsi tietystikin niissä piireissä, jotka eivät kykene seuraamaan aikaansa eivätkä tiedä, mitä omassa kotikaupungissa tapahtuu. Jotkut luulevat vieläkin, että Peltsi on paha paikka. Ei ole!
Kaupunginosamme arvostus näkyy nykyisin selvästi myös asuntojen hinnoissa.Olen eri mieltä. Rakennuslehdestä löytyy parin vuoden takainen artikkeli Peltosaaren slummiutumisesta
http://www.rakennuslehti.fi/blog/viewentry/?entry_id=140
Peltosaaren "ilmava ja tilava" rakentaminen myös katoaa uusien rakennussuunnitelmien mukana ikuisiksi ajoiksi. Suosittelen tietenkin nauttimaan niistä harvoista viheralueista, joita alueella vielä on.
- taxinkuljettaja
Mitä helv. älä edes puhu moista!
- sinätuubatv
vedävittupäähäsi
- taksariman
Hyvinkäälle tulee BIK BOK. Lälälllääää
- awefawe ew
Ja mikä ihme se on?
Olet ääliö.- thinkabo
Se on nuorten vaateliike sellainen
mikä ei riksussa oo ja eikä varmaan tuu ! Taidat itse olla älliö
- persposkipoika
Parempi ettei tuu riksuun.
- R.Uosukainen
Niin tulipahan mieleen kun tuo Uosukainen nimitteli näitä eduskunta-avustajiaan eskarilaisiksi pyrkyreiksi niin miksei nää Prisman presson keskushermosto-oireiset ihmiset voisi olla Eskarilaisia pyrkyreitä. Niille himskatin ihmisille riittää se ett ne on Eskarilaisia pyrkyreitä. Nämä pyrkyrit on just niitä yhteiskunnan ongelman pilaajia. Nää pyrkyrit on justiin näitä sairaita.
- sinätuubatvNAno
olen homo ryssä
- itsekaipaan
Voisiko Atomissa menestyä Presson ja Hesen lisäksi joku fiksumpi/erilainen kahvila tms?
- sisilisko2
Ei näissä pikkukylissä mikään tule menestymään ..Huomaatte nyt Riihimäen Atomin sekä Hyvinkään Villan. Tyhjenee ku maailmanlopun edellä.. Mitä järjee rakentaa uutta ja hienompaa.. kun ei se hyödytä mitään.. Näiltä tulevan sukupolven nuorilta päättäjiltä puuttuu vielä kokonaan tämä elämänviisaus ja koemus näistä. on ylpeetä esitellä kaupunkikeskustaa hino hämeenkatu kaikkine ihanineen pikkuputiikkeineen sekä suuri uusi ihana vetovoimainen Graniitin tori..Sanon suoraan että en viitti.ei täällä ole markkinamyyjiä kun ei tosimyyjiäkään koska kaupunki on läpeensä alakuloinen ja apea.kukaan ei lähde mihinkään .torielämää ei ole.eikä myyjät vaivaudu saapumaan pissanpolttamaan graniittilätäkköön.koska ei kukaan tule paikalle.tori on niin tyhjä että läpi näkyy.Muistan menneen ajan kun tori oli vielä oikealla paikallaan.siihen aikaan ihmiset oli erilaisia kiinnostuneita ottamaan osaa kaikkeen..torilla kuhisi ihmisiä ooli ukokahvioo ja musiikkia ja mukavaa tapaamista.ne ajat on menneet eikä takaisin palaa.nyt eletään uutta aikaa ei tarvita toreja eikä mitään kaupunkielämää.koska netti aika on ja korvaa kaiken elämän.. netti tarjoaa ruuat,ystävät,tiedon,ajankulun kaiken..
- vaaditaan lisää!
Ovat nämä nykykyvyt saaneet jo jyrsittyä Graniitin esiintymislavan portaat loville. On niin globaali olo, kun yleis-ilme alkaa näyttää kuin ennen vanhaa itänaapurissa. Ei kannata korjata. Turhaa rahanmenoa. Nautitaan aikaansaannoksista täysin siemauksin!
- sanonvaan1
Graniitista olen samaa mieltä. Kun ei osattu päättää, mikä siitä aukiosta tehdään, niin sitten siitä tuli yhdistetty kävelyalue, parkkipaikka ja torialue. Vanha tori oli paljon parempi, kun se toimi oikeasti vain torialueena, sinne ei pysäköity eikä siellä tarvinnut pelätä törmäävänsä uskovaisten julistustilaisuuteen.
- R.A.Niitti
sanonvaan1 kirjoitti:
Graniitista olen samaa mieltä. Kun ei osattu päättää, mikä siitä aukiosta tehdään, niin sitten siitä tuli yhdistetty kävelyalue, parkkipaikka ja torialue. Vanha tori oli paljon parempi, kun se toimi oikeasti vain torialueena, sinne ei pysäköity eikä siellä tarvinnut pelätä törmäävänsä uskovaisten julistustilaisuuteen.
Mikäköhän siitä Graniitinaukiosta piti alunperin tulla? Elävän musiikin keidas terasseineenko? Terassit ovat kiinni ja lavalla esiintyy joskus lapsia.
Toria pitää urhoollisesti uskoakseni yksi myyjä, taitavat hekin tehdä Honkkarin edessä paremman tilin...
Kerran viikossa kirppari, niitä kun ei täällä vielä ole... - sinätuubatvNANO
haista paska
- sinätuubatvNaNo
vaaditaan lisää! kirjoitti:
Ovat nämä nykykyvyt saaneet jo jyrsittyä Graniitin esiintymislavan portaat loville. On niin globaali olo, kun yleis-ilme alkaa näyttää kuin ennen vanhaa itänaapurissa. Ei kannata korjata. Turhaa rahanmenoa. Nautitaan aikaansaannoksista täysin siemauksin!
perse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485958Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki613595- 1862769
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t152735mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132319- 342287
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182077- 181935
- 1481409
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2821344