vai ammattimiehiä

Jari

Täällä palstalla verrataan palkkaa niin että (pullakuskikin tienaa sen ja sen verran)

Mutta jos totta puhutaan niin pullakuskin töitä ei tarvitse korjailla jälkikäteen lainkaan niin paljoon kun näiden "ammattimiesten" jotka niin herkästi pullistelevat. Pullakuskin työn lopputulos on myös paskaa, elikä siinä mielessä ootte hyvinkin samoilla linjoilla miksei palkkakin sitten voisi olla samaa luokkaa.

Oon itse jo 20v korjaillut näitä ammattimiesten tekemiä kämppiä varsinkin täällä pääkaupunki seudulla, siinä mielessä hyvä riittääpi töitä.

8

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaava

      etkö itse sit ole ammattimies.

      • jari

        Tiedän alasta kyllä jo aika paljon, mutta kyllä joka vuosi opin uusia juttuja.

        Mutta kyse ei ollutkaan siitä, vaan siitä että miksi kuorma-auton kuljettajan tai siivoojan olisi tultava toimeen pienemmällä palkalla kuin timpurin???


      • kirvesmies
        jari kirjoitti:

        Tiedän alasta kyllä jo aika paljon, mutta kyllä joka vuosi opin uusia juttuja.

        Mutta kyse ei ollutkaan siitä, vaan siitä että miksi kuorma-auton kuljettajan tai siivoojan olisi tultava toimeen pienemmällä palkalla kuin timpurin???

        sa jauhat jatka sä vään niitä rappukäytävien siivoomista ensinnäkin siivoojan tai pullakuskin hommat oppii pikkusen nopeammin kun timpurin eikä niissä tarvi omia työkaluja ja terveys säästyy ja tuottavat firmalle huomattamasti vähemmän turjha jauhaa kun et asiata tiedä mitään oletko katkera kun et edes päässyt raksalle aikoinaan apumieheksi??


      • jari
        kirvesmies kirjoitti:

        sa jauhat jatka sä vään niitä rappukäytävien siivoomista ensinnäkin siivoojan tai pullakuskin hommat oppii pikkusen nopeammin kun timpurin eikä niissä tarvi omia työkaluja ja terveys säästyy ja tuottavat firmalle huomattamasti vähemmän turjha jauhaa kun et asiata tiedä mitään oletko katkera kun et edes päässyt raksalle aikoinaan apumieheksi??

        kyllä se vanha sananlasku pitää näköjään paikkansa " se koira älähtää johon kalikka kolahtaa"


      • jari
        jari kirjoitti:

        kyllä se vanha sananlasku pitää näköjään paikkansa " se koira älähtää johon kalikka kolahtaa"

        mainita, pidä toi linja riittääpi meillä korjaus hommia tekevillä hommia...


      • toinen kirvesmies
        jari kirjoitti:

        mainita, pidä toi linja riittääpi meillä korjaus hommia tekevillä hommia...

        kuopiossa vaan etkä tule tänne etelään hintoja polkemaan, täällä jo tarpeeksi teikäläisiä "ammattikavereita"


      • jari
        toinen kirvesmies kirjoitti:

        kuopiossa vaan etkä tule tänne etelään hintoja polkemaan, täällä jo tarpeeksi teikäläisiä "ammattikavereita"

        yksi ammattimies sai mahtavan tarinaarkkunsa auki
        hyvä osaatte siis lukea ja kirjoittaa...
        se on hyvä alku lue tuo aloitus hyvin tarkasti ja ota opiksesi... siitä se lähtee.
        Aika vähän tullut kommentteja, mutta hiljeneminen on myöntymisen merkki...
        lopussa oot oikeassa paljon on ammattimiehiä, siksi nuo töiden tilaajat ovatkin nykyään niin varovaisia ottamaan outoja kavereita töihin...


      • raksaäijä
        jari kirjoitti:

        yksi ammattimies sai mahtavan tarinaarkkunsa auki
        hyvä osaatte siis lukea ja kirjoittaa...
        se on hyvä alku lue tuo aloitus hyvin tarkasti ja ota opiksesi... siitä se lähtee.
        Aika vähän tullut kommentteja, mutta hiljeneminen on myöntymisen merkki...
        lopussa oot oikeassa paljon on ammattimiehiä, siksi nuo töiden tilaajat ovatkin nykyään niin varovaisia ottamaan outoja kavereita töihin...

        että ajat tojjotalla jutuista päättäen on tosi isäntä kyseessä, jumalan lahja rakennusteollisuudelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe