Täällä palstalla verrataan palkkaa niin että (pullakuskikin tienaa sen ja sen verran)
Mutta jos totta puhutaan niin pullakuskin töitä ei tarvitse korjailla jälkikäteen lainkaan niin paljoon kun näiden "ammattimiesten" jotka niin herkästi pullistelevat. Pullakuskin työn lopputulos on myös paskaa, elikä siinä mielessä ootte hyvinkin samoilla linjoilla miksei palkkakin sitten voisi olla samaa luokkaa.
Oon itse jo 20v korjaillut näitä ammattimiesten tekemiä kämppiä varsinkin täällä pääkaupunki seudulla, siinä mielessä hyvä riittääpi töitä.
vai ammattimiehiä
8
1520
Vastaukset
- osaava
etkö itse sit ole ammattimies.
- jari
Tiedän alasta kyllä jo aika paljon, mutta kyllä joka vuosi opin uusia juttuja.
Mutta kyse ei ollutkaan siitä, vaan siitä että miksi kuorma-auton kuljettajan tai siivoojan olisi tultava toimeen pienemmällä palkalla kuin timpurin??? - kirvesmies
jari kirjoitti:
Tiedän alasta kyllä jo aika paljon, mutta kyllä joka vuosi opin uusia juttuja.
Mutta kyse ei ollutkaan siitä, vaan siitä että miksi kuorma-auton kuljettajan tai siivoojan olisi tultava toimeen pienemmällä palkalla kuin timpurin???sa jauhat jatka sä vään niitä rappukäytävien siivoomista ensinnäkin siivoojan tai pullakuskin hommat oppii pikkusen nopeammin kun timpurin eikä niissä tarvi omia työkaluja ja terveys säästyy ja tuottavat firmalle huomattamasti vähemmän turjha jauhaa kun et asiata tiedä mitään oletko katkera kun et edes päässyt raksalle aikoinaan apumieheksi??
- jari
kirvesmies kirjoitti:
sa jauhat jatka sä vään niitä rappukäytävien siivoomista ensinnäkin siivoojan tai pullakuskin hommat oppii pikkusen nopeammin kun timpurin eikä niissä tarvi omia työkaluja ja terveys säästyy ja tuottavat firmalle huomattamasti vähemmän turjha jauhaa kun et asiata tiedä mitään oletko katkera kun et edes päässyt raksalle aikoinaan apumieheksi??
kyllä se vanha sananlasku pitää näköjään paikkansa " se koira älähtää johon kalikka kolahtaa"
- jari
jari kirjoitti:
kyllä se vanha sananlasku pitää näköjään paikkansa " se koira älähtää johon kalikka kolahtaa"
mainita, pidä toi linja riittääpi meillä korjaus hommia tekevillä hommia...
- toinen kirvesmies
jari kirjoitti:
mainita, pidä toi linja riittääpi meillä korjaus hommia tekevillä hommia...
kuopiossa vaan etkä tule tänne etelään hintoja polkemaan, täällä jo tarpeeksi teikäläisiä "ammattikavereita"
- jari
toinen kirvesmies kirjoitti:
kuopiossa vaan etkä tule tänne etelään hintoja polkemaan, täällä jo tarpeeksi teikäläisiä "ammattikavereita"
yksi ammattimies sai mahtavan tarinaarkkunsa auki
hyvä osaatte siis lukea ja kirjoittaa...
se on hyvä alku lue tuo aloitus hyvin tarkasti ja ota opiksesi... siitä se lähtee.
Aika vähän tullut kommentteja, mutta hiljeneminen on myöntymisen merkki...
lopussa oot oikeassa paljon on ammattimiehiä, siksi nuo töiden tilaajat ovatkin nykyään niin varovaisia ottamaan outoja kavereita töihin... - raksaäijä
jari kirjoitti:
yksi ammattimies sai mahtavan tarinaarkkunsa auki
hyvä osaatte siis lukea ja kirjoittaa...
se on hyvä alku lue tuo aloitus hyvin tarkasti ja ota opiksesi... siitä se lähtee.
Aika vähän tullut kommentteja, mutta hiljeneminen on myöntymisen merkki...
lopussa oot oikeassa paljon on ammattimiehiä, siksi nuo töiden tilaajat ovatkin nykyään niin varovaisia ottamaan outoja kavereita töihin...että ajat tojjotalla jutuista päättäen on tosi isäntä kyseessä, jumalan lahja rakennusteollisuudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381