Moi! Mulla olisi mahdollisuus aloittaa Musiikkiteatterikoulu Mustissa ensi syksynä, mutta haastattelun ja infolehtisten yms jälkeenkin kuva koulun toiminnasta jäi aika hämäräksi, ja tosiaankin vähän pelottaa puolittaa tuo kolme tonnia kouluun josta en tiedä juuri mitään. Eli jos joku osaisi kertoa (mieluiten omakohtaisten kokemusten perusteella) jotai koulusta. Kannattaako? Millaista opetus? Onko sitä tarpeeksi ja tarpeeksi kattavaa? Auttaako hakemisessa alan korkeakouluihin?
KIITOS!
Mikä ihmeen Musti?
2
542
Vastaukset
Tuohon ei voi vastata yksiselitteisesti, kuten ei oikein muihinkaan kysymyksiin vastaavista kouluista. Moni on kokenut että Musti on rahastusta ja opetus tasotonta, mutta toisaalta sieltä on tullut ihmisiä jotka ovat sitten päätyneet teatterialalle/elokuviin töihin. Onko se koulun ansiota vai heidän itsensä? Vaikea sanoa. Mikään teatterikorkeakoulu hissi ei Musti kuitenkaan ole....
- pettynyt mustiin
Olen käynyt tuon koulun kymmenisen vuotta sitten, ja jo silloin koululla oli todella huono maine. Koulussa oppi kivoja taitoja kyllä, mutta ainakin silloin pääjehuna hääräsi itse Sointu, jonka sosiaaliset ja pedagogiset taidot ovat ala-arvoisia. Todella huonot muistot jäi hänestä, muut opettajat olivat hyviä. Varmastikin hyödyin koulusta jollakin tavalla, mutta en missään nimessä suosittele. Sitä paitsi koulu oli kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla ainakin v. 2010.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2614103Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39978Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein132966- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810