Hei, ajattelin itsekseni, että löytyykö täältä nuoria(siksi, koska itsekin olen melko nuori, 22, mutta toki kaikki kiinnostuneet ovat ehdottomasti tervetulleita!) taiteen ystäviä/taiteilijoita perustamaan taiteilijakommuunia tai taiteilijaryhmää? Nämä kaksihan erottuvat siten, että kommuunissa asutaan/oleskellaan yhdessä, ryhmä taasen tapaa useasti, mutta ei oleile samassa paikassa koko aikaa... Molempia olen miettinyt.
Minun ideani lähinnä tähtää siihen, että yhdessä on helpompi luoda tavoitteita menestymisen suhteen ja auttaa toisiamme luovan ilmaisun kehittämisessä, antaa kritiikkiä, pitää hauskaa ja luoda luova ja vapaa ilmapiiri!
Sana taide on laaja. Itse miellän siihen kuuluvaksi kaiken perinteisestä kuvataiteesta musiikkiin ja performanssiin, kuten myös näyttämötaiteeseen. Eli olen kaikelle avoin ja mitään ideaa en suoranaisesti tule tyrmäämään, vapaus ja luovuus ovat se juttu tässä, positiivinen ilmapiiri. Olisi kiva kokoontua yhdessä pohtimaan millaista taidetta haluatte tehdä ja jos voidaan kehitellä asioita yhdessä... Yhdessä saamme äänemme kuuluviin ja teoksemme näkyviin :) Mistä aloitetaan?
Etsin jäseniä ryhmään Tampereelta ja sen lähialueilta. Itse asun Tampereella.
Nuoria taiteilijoita? :)
5
160
Vastaukset
- Kuivaseppä
Voisin melkein varauksetta suositella, että sinun kannattaisi hakea johonkin taidekouluun. Siellä pääset suoraan saman henkisen yhteisön sisään ja todennäköisesti löydät helposti myös yhteistyökumppaneita. Ja totta kai sieltä saa myös hyödyllisiä kontakteja.
- -Sahrami-
Taidelukiossa olen ollut. Kontakteja kyllä. Mutta tämä onkin vain yksi kanava mistä niitä olen tullut hakemaan :)
Itse olen 25 vuotias kuvatateilija, taidettani löytyy www.julius.fi
- jos haluat ja liikut helsingissä niin voitaisiin käydä teellä tai taidenäyttelyssä - yhteystiedot löytyy sivuilta.
Oulussa on ainakin jonkin näköinen taiteilija yhteisö. itse en ole ollut viellä taiteiljoiden kanssa paljoakaan paitsi kun olin koulussa - Pekka Halosen akatemiassa Tuusulassa.
Mutta luulisi että kuvataideakatemialla, taikilla ja muilla isoilla taidekouluilla olisi piirit.- hiiildur
Saisiko sun yhteystiedot, sähköpostiosoitteen esimerkiksi? Olisin kiinnostunut juttelemaan lisää! :---)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419