Nuoria taiteilijoita? :)

-Sahrami-

Hei, ajattelin itsekseni, että löytyykö täältä nuoria(siksi, koska itsekin olen melko nuori, 22, mutta toki kaikki kiinnostuneet ovat ehdottomasti tervetulleita!) taiteen ystäviä/taiteilijoita perustamaan taiteilijakommuunia tai taiteilijaryhmää? Nämä kaksihan erottuvat siten, että kommuunissa asutaan/oleskellaan yhdessä, ryhmä taasen tapaa useasti, mutta ei oleile samassa paikassa koko aikaa... Molempia olen miettinyt.

Minun ideani lähinnä tähtää siihen, että yhdessä on helpompi luoda tavoitteita menestymisen suhteen ja auttaa toisiamme luovan ilmaisun kehittämisessä, antaa kritiikkiä, pitää hauskaa ja luoda luova ja vapaa ilmapiiri!

Sana taide on laaja. Itse miellän siihen kuuluvaksi kaiken perinteisestä kuvataiteesta musiikkiin ja performanssiin, kuten myös näyttämötaiteeseen. Eli olen kaikelle avoin ja mitään ideaa en suoranaisesti tule tyrmäämään, vapaus ja luovuus ovat se juttu tässä, positiivinen ilmapiiri. Olisi kiva kokoontua yhdessä pohtimaan millaista taidetta haluatte tehdä ja jos voidaan kehitellä asioita yhdessä... Yhdessä saamme äänemme kuuluviin ja teoksemme näkyviin :) Mistä aloitetaan?

Etsin jäseniä ryhmään Tampereelta ja sen lähialueilta. Itse asun Tampereella.

5

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuivaseppä

      Voisin melkein varauksetta suositella, että sinun kannattaisi hakea johonkin taidekouluun. Siellä pääset suoraan saman henkisen yhteisön sisään ja todennäköisesti löydät helposti myös yhteistyökumppaneita. Ja totta kai sieltä saa myös hyödyllisiä kontakteja.

      • -Sahrami-

        Taidelukiossa olen ollut. Kontakteja kyllä. Mutta tämä onkin vain yksi kanava mistä niitä olen tullut hakemaan :)


    • Itse olen 25 vuotias kuvatateilija, taidettani löytyy www.julius.fi
      - jos haluat ja liikut helsingissä niin voitaisiin käydä teellä tai taidenäyttelyssä - yhteystiedot löytyy sivuilta.
      Oulussa on ainakin jonkin näköinen taiteilija yhteisö. itse en ole ollut viellä taiteiljoiden kanssa paljoakaan paitsi kun olin koulussa - Pekka Halosen akatemiassa Tuusulassa.
      Mutta luulisi että kuvataideakatemialla, taikilla ja muilla isoilla taidekouluilla olisi piirit.

    • hiiildur

      Saisiko sun yhteystiedot, sähköpostiosoitteen esimerkiksi? Olisin kiinnostunut juttelemaan lisää! :---)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe