Hei!
Etsiskelisin miestä, joka voisi luovuttaa spermaa.
Olen Pirkanmaalla asuva, pian ammattikorkeakoulusta hyvin työllistävälle alalle valmistuva nuori nainen ja olen päätynyt siihen, että hankin lapsen vaikka olenkin sinkku. Olen aina halunnut hankkia lapseni mahdollisimman nuorena heti kun elämäntilanteeni on sopiva, ja nyt se on. Myöskään esimerkiksi baareista biologisen "isän" hakeminen tulevalle lapselleni ei innosta tautien yms. pelossa ja koen sen myös huijauksena. Kalliita keinohedelmöityksiäkään en koe mielekkäiksi, koska minulla ei tietääkseni ole mitään ongelmia tulla raskaaksi.
Sinulla ei saisi olla missään nimessä sukupuolitauteja (tästä on oltava 100% varmuus!) ja sinun tulisi olla perusterve/ei perinnöllisiä sairauksia. Mitä hedelmällisempi olet, sitä parempi.
Lapsen suhteen sinulla ei tule olemaan MINKÄÄNLAISIA velvollisuuksia myöhemmin. Itseasiassa minulle kävisi mieluusti sellainen järjestely, että tarkempia henkilötietoja ei puolin eikä toisin tarvitsisi edes kertoa.
Sekä ns."muumimukimenetelmä" että se perinteinen tapa( ;D ) käyvät minulle.
En ole aikaisemmin jättänyt ikinä ehkäisyä pois, joten en tiedä kuinka nopeasti raskaudun/kuinka monta yritystä on tarpeen. Uskoisin kuitenkin, että melko nopeasti, koska olen vielä nuori. En ole käyttänyt e-pillereitä vuodenvaihteen jälkeen.
Yhteydenotot [email protected]
PS. Paheksujien mielipiteistä en välitä lainkaan, niitä on siis turha kirjoittaa.
Nuori nainen etsii sperman luovuttajaa
13
2123
Vastaukset
- ...
Kyllä klinikalle voi mennä myös pelkkiin inseminaatioihin, joihin ei liity mainitsemiasi keinohedelmöityksiä. Keinohedelmöitystä ei tehdä, jos ei sitä katsota tarpeelliseksi. Tällöin saa ainakin varmasti turvallista spermaa.
Oletko miettinyt, mitä sitten, jos luovuttaja joskus tulevaisuudessa ottaa yhteyttä ja vaatii oikeuksiaan lapseen? - Ei saaaatana oo tosi?
Sun kaltaisille hulluille pitäis laittaa stoppi viranomaistaholta!
Oli kait tuo provo?- Hoxaava
Mahtaa olla jonkun pillunpuutteisen, ruman, mielestään siemenlingon viesti jolla tarkoitus kannustaa ämmiä antaan tasotonta vittutoosaa siitokseen eli pallejentyhjennykseen!
- Oma mielipide
Minä suosittelen myös klinikkaa, jolloin riskit on minimoitu. Pieni rahallinen sijoitus tulavaisuuteen siihen verrattuna, mitä lapsi tulee sinulle kustantamaan. Minusta tuntuu kovin vastuuttomalta toimintasi ja se saattaa kostautua monta kertaa myöhemmin sekä sinulle että lapselle. Myös lapsen lähtökohtainen isättömyys on jo mielestäni itsekäs teko sinulta. Tiedät sen varmaan itsekin, koska pyysit olemaan moralisoimatta.
- Voi perkele vieköö
Näitä hulluja riittää..
- Isäksi haluava
Hei! Tääl olis 24.v mies ketä kans haluis kovasti lapsia, kauan jo haaveillu ajatuksesta tulla isäksi.
- Lähe treffeille?
Turpiin tuollaselle vitun impohomolle sais antaa.
Luuseri haluaa isäksi vaikkei ole edes naista ja rakkautta.
Hyppää kiikkuun oikeesti!
- Miespari
Luovutan spermaa, poikaystävän kans ollaa haaveiltu pikkusesta vauvasta!
- maaan
Hei, haluatko veilä luovuttaja?
- mann1
kyllä haluan luovutan.
- outo4
eikö nuorelle naiselle löydy muka miestä?
- hieno mies
hei meilisi ei toiminut. tai onko vielä vauva haku voimassa?
- joku2
Hei, minä luovutan sulle sperma, jos halua. ([email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984