Nuori nainen etsii sperman luovuttajaa

haaveilija2013

Hei!
Etsiskelisin miestä, joka voisi luovuttaa spermaa.

Olen Pirkanmaalla asuva, pian ammattikorkeakoulusta hyvin työllistävälle alalle valmistuva nuori nainen ja olen päätynyt siihen, että hankin lapsen vaikka olenkin sinkku. Olen aina halunnut hankkia lapseni mahdollisimman nuorena heti kun elämäntilanteeni on sopiva, ja nyt se on. Myöskään esimerkiksi baareista biologisen "isän" hakeminen tulevalle lapselleni ei innosta tautien yms. pelossa ja koen sen myös huijauksena. Kalliita keinohedelmöityksiäkään en koe mielekkäiksi, koska minulla ei tietääkseni ole mitään ongelmia tulla raskaaksi.

Sinulla ei saisi olla missään nimessä sukupuolitauteja (tästä on oltava 100% varmuus!) ja sinun tulisi olla perusterve/ei perinnöllisiä sairauksia. Mitä hedelmällisempi olet, sitä parempi.
Lapsen suhteen sinulla ei tule olemaan MINKÄÄNLAISIA velvollisuuksia myöhemmin. Itseasiassa minulle kävisi mieluusti sellainen järjestely, että tarkempia henkilötietoja ei puolin eikä toisin tarvitsisi edes kertoa.

Sekä ns."muumimukimenetelmä" että se perinteinen tapa( ;D ) käyvät minulle.
En ole aikaisemmin jättänyt ikinä ehkäisyä pois, joten en tiedä kuinka nopeasti raskaudun/kuinka monta yritystä on tarpeen. Uskoisin kuitenkin, että melko nopeasti, koska olen vielä nuori. En ole käyttänyt e-pillereitä vuodenvaihteen jälkeen.

Yhteydenotot [email protected]

PS. Paheksujien mielipiteistä en välitä lainkaan, niitä on siis turha kirjoittaa.

13

1931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kyllä klinikalle voi mennä myös pelkkiin inseminaatioihin, joihin ei liity mainitsemiasi keinohedelmöityksiä. Keinohedelmöitystä ei tehdä, jos ei sitä katsota tarpeelliseksi. Tällöin saa ainakin varmasti turvallista spermaa.

      Oletko miettinyt, mitä sitten, jos luovuttaja joskus tulevaisuudessa ottaa yhteyttä ja vaatii oikeuksiaan lapseen?

    • Ei saaaatana oo tosi?

      Sun kaltaisille hulluille pitäis laittaa stoppi viranomaistaholta!

      Oli kait tuo provo?

      • Hoxaava

        Mahtaa olla jonkun pillunpuutteisen, ruman, mielestään siemenlingon viesti jolla tarkoitus kannustaa ämmiä antaan tasotonta vittutoosaa siitokseen eli pallejentyhjennykseen!


    • Oma mielipide

      Minä suosittelen myös klinikkaa, jolloin riskit on minimoitu. Pieni rahallinen sijoitus tulavaisuuteen siihen verrattuna, mitä lapsi tulee sinulle kustantamaan. Minusta tuntuu kovin vastuuttomalta toimintasi ja se saattaa kostautua monta kertaa myöhemmin sekä sinulle että lapselle. Myös lapsen lähtökohtainen isättömyys on jo mielestäni itsekäs teko sinulta. Tiedät sen varmaan itsekin, koska pyysit olemaan moralisoimatta.

      • Voi perkele vieköö

        Näitä hulluja riittää..


    • Isäksi haluava

      Hei! Tääl olis 24.v mies ketä kans haluis kovasti lapsia, kauan jo haaveillu ajatuksesta tulla isäksi.

      • Lähe treffeille?

        Turpiin tuollaselle vitun impohomolle sais antaa.
        Luuseri haluaa isäksi vaikkei ole edes naista ja rakkautta.
        Hyppää kiikkuun oikeesti!


    • Miespari

      Luovutan spermaa, poikaystävän kans ollaa haaveiltu pikkusesta vauvasta!

    • maaan

      Hei, haluatko veilä luovuttaja?

      • mann1

        kyllä haluan luovutan.


    • outo4

      eikö nuorelle naiselle löydy muka miestä?

    • hieno mies

      hei meilisi ei toiminut. tai onko vielä vauva haku voimassa?

    • joku2

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe