Minä ja Tanja

white

Tutustuin kerran erääseen viehkeään neitoon nimeltä Tanja. Hän oli kotoisin Helsingistä. Tanja oli n. 175Cm pitkä muodokas nainen. Hänellä oli pitkät tummat hiukset ja hän piti yllään farkkuja ja valkoista toppia. Olen kerran nähnyt hänet alasti uimassa lähellä olevassa järvessä. Näky oli niin mahtava että halusin syöksyä hänen luokseen ja naida häntä kuin mikäkin eläin. Mutta ei, en tehnyt niin koska pelkäsin sitä että hän ei pidätkään minusta.

         Päätin yhtenä päivänä kumminkin kokeilla onneani, menin rannalla olevaan saunaan ja aloin lämmitellä sitä siinä toivossa, että Tanja tulisi sinne. Kesti noin tunnin että sauna olisi lämmin ja siinä samassa Tanja ilmestyi paikalle. ”Hei” sanoi hän. Hänellä oli päällään Toppi ja minihame. ”Oletko sinä lämmittänyt saunan?” kysyi Tanja. ”Olen” vastasin Hänelle lyhyesti. Tanja alkoi riisua vaatteitaan edessäni ja aukaisi saunan oven. ”Tuletko mun kanssa saunomaan?” Hän kysyi. ”Mielelläni” vastasin herrasmiehenä ja aloin riisua vaatteitani.

         Saunassa oli hämärää, mutta pystyin hahmottamaan Tanjan ylälauteilta. ”Tule vaan rohkeasti” Tanja kehotti minua ja siinä samassa minä olin Tanjan vieressä. Otimme vähän aikaan löylyä kaikessa rauhassa kunnes päätin kertoa hänelle että olin nähnyt kerran hänet uimassa. ”No, piditkö edes näkymästä?” kysyi hän ja siirtyi hiukan lähemmäs. ”Kyllä pidin.” vastasin hänelle. Tanja tuli lähemmäksi suuteli kiihkeästi minua. Vastasin suudelmaan ja koskin samalla Tanjan oikeaa rintaa. Tanja kosketti rintakehääni ja liutti kättänsä alemmas. Hän otti penikseni käteensä ja alkoi hyväillä sitä. Tanja suuteli minua siirtyen kokoajan alemmas samalla kun hän hyväili sitä kädellä, veti nahan taakse ja otti sen juuria myöten suuhunsa. Tanja otti sen välillä pois suustaan ja hymyili nätisti, samalla hyväillen kädellänsä peniksen vartta. Hän laittoi sen suuhunsa ja alkoi imeä sitä vimmatusti. Minusta alkoi tuntua pikkuhiljaa että pyörryn kohta, mutta Tanja alkoi vain imemään vielä kovemmin ja kovemmin. Sitten minä annoin sen tulla, tulin suoraan Tanjan kauniille rinnoille. Tanja tuntui pitävän tästä ja imi viimeiset pisarat suuhunsa.

         Tanja siirtyi alas lauteilta ja alkoi pesemään itseään. ”Haluatko pestä selkäni?” Tanja kysyi. Siirryin alas lauteilta ja aloin valelemaan Tanjan kaunista kehoa vedellä. Pesin spermat pois Tanjan rinnoilta ja annoin hänelle kunnon kielarin. Tanja työnsi minut hellästi kauemmas ja siirtyi lauteille makaamaan. ”Tule tänne” Tanja pyysi ja hyväili itseään samalla. ”Haluan että tulet nuolet minua ja sen jälkeen tulet sisälleni.” Hän jatkoi ja hieroi klitoristaan. Menin hänen luokseen ja Tanja levitti haaransa minulle että minun olisi helpompi toteuttaa hänen toiveensa. Aloin hyväillä Tanjaa kädellä pitkin ja hitain vedoin, työnsin välillä sormeni sisään jolloin Tanjalta pääsi pieni voihkaisu. Tunsin kuinka Tanjan paikat alkoivat kostua. Pyörittelin sormiani hänen sisällä ja aloin nuolla hänen klitorista. Tanjan alkoi liikkua kieleni tahtiin ja pian hän alkoi voihkimaan. ”Työnnä se sisään” Tanja pyysi voihkien. Kiusasin hieman hieromalla peniksen kärkeä Tanjan pillua vasten kunnes työnsin sen voimakkaasti sisään. Tanjalta pääsi voihkaisu ja hänen selkänsä meni hiukan kaarrelle. Aloin työnnellä hitaasti edes takaisin niin että otin sen välillä pois kokonaan ja työnsin sen takaisin sisään. Tanja voihki allani kun lisäsin vauhtia yhä nopeammaksi. ”Nopeammin!” Tanja pyysi voihkien. Nopeutin vauhtiani entistä nopeammaksi. ”Aah! nopeammin! Nopeammin!” Tanja huusi ”Mulla tulee kohta!” hän jatkoi. Tanjan selkä meni kokonaan kaarrelle orgasmin valloissa. ”Aaahh! Tanja huusi saadessaan orgasmin. Minunkin orgasmi alkoi lähennellä ja päätin tulla Tanjan kasvoille. Siirryin hänen kasvojen eteen ja annoin itseni tulla. Tanjan kasvot peittyivät spermaani ja Tanja nuoli spermat pois mitkä hän kielellään yletti. Pesin häneltä loput pois hänen kauniilta kasvoilta, Tanja nousi ylös ja puki vaatteet päälleen. ”Kiitos, ehkä meidän pitää käydä useamminkin saunassa kahdestaan.” Tanja sanoi hymyillen ja lähti kohti mökkiänsä. Minäkin puin vaatteet ylleni ja menin nukkumaan, huomenna loppuisi loma ja minun pitäisi palata takaisin koulun penkille.

         

3

11580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karpela

      reijällä

      • lll

        Harmittaako Totti-poika? Pelasit sitten aikanas kortit väärin ja Tanjaa panee ihan muut.


      • Sauli
        lll kirjoitti:

        Harmittaako Totti-poika? Pelasit sitten aikanas kortit väärin ja Tanjaa panee ihan muut.

        Jättäkää Tanja rauhaan ¤$*§!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe