Miten hoidetaan potenssiongelmaa akupuktiolla ja hinta ?
Piikit pippeliin ... vain mikä on juttu toimita, apua ongelmaan auttaako pian.
potenssi ongelma
mies 45
4
299
Vastaukset
- Merja-49
No ei piikkejä pippeliin :)
Akupunktion hintoja on erilaisia, käyttämäni hoitaja, josta muuten oli juttu tuoreimmassa Voi Hyvin lehdessä, velottaa 40e. Tiedän tosin vain yhden miehen joka on käynyt akupunktiossa tuon vaivan takia ja tiedän myös varsin hyvin, että hoito häneen tehosi ;) Käynikertoja en enää muista mutta jo kerran jälkeen oli vaikutusta. - Helokki
Juu, voi auttaa hyvinkin pian mutta hyvät tulokset vaativat pidempiaikaista hoitoa. Tsemppiä!
- Martti7
Mulla kanssa hyviä kokemuksia akusta tässä yhteydessä.
- xixs
toinen hyvä vaihtoehto ongelmaasi on magneettirumpu hoito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698