Mistä löytyisi lastenvaatteita, jotka on valmistettu Suomessa? Jos laittaa nettiin hakusanaksi kotimaiset lastenvaatteet tms. niin tuntuu että suurin osa on vaatteita, jotka on suunniteltu Suomessa, mutta valmistettu jossain muualla.
Vinkkejä ja suosituksia?
Suomessa valmistettuja lastenvaatteita?
10
411
Vastaukset
- ap.
Tarkennuksena vielä, että sellaisia 4-5-vuotiaan kokoja etsiskelen...
- itisi
Kimperi valmistaa oman merkkinsä vaatteet Suomessa. Suosittelen!!
- Epe
Wenja wekkuli Kuopiosta
- ?????
Tämä kun on näemmä lopettanut niin, olisiko mitään uusia takuulla kotimaisia merkkejä jotka myös tehdään suomessa tullut lisää??
- supisuomalainen
www.ainola.eu , ihanan värisiä vaatteita ja valmistetaan kokonaan Suomessa. Kankaitakin näyttää olevan saatavilla.
- velmu
www.ainola.eu ihanan värisiä vaatteita! Ja tehdään kokonaan Suomessa. Tuolla näyttää olevan kankaitakin myynnissä.
- -Miimi-
Nyt saa suomessa valmistettuja lastenvaatteita myös Majapuulta! Jopa osa kankaista on valmistettu Suomessa ja kuosit on tosi kivoja :)
- -Miimi-
siis www.majapuu.fi
- Näinpä.
Suomen vaateteollisuus on kokolailla ajettu alas.
Tämä on ollut suomalaisten kuluttajien valinta. - Anonyymi
https://www.ihanaclothing.com/ihanat-lastenvaatteet/
Ihana Clothing, valmistettu Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181