Lopettakaa aivan heti tuollainen jonnijoutava suunsoitto Kainuun pitäjien rääsysuut ja toiset suunsoittajat ja paskanpuhujat KIITOS.
lopettakaa heti
Puhu asiallisesti
6
259
Vastaukset
- ei saa pilkata!
Kirjoita edes oikein, sinä onnettomista onnettomin.
- Siiiiiiiiis...
Noo, Norsu nussi Elefanttia.... Vai mites seny menikään...
- Linnut viisampia
Heikkoa,heikkoa! Jätä jo ne eläimet rauhaan.
- Ukkomehto" se
Linnut viisampia kirjoitti:
Heikkoa,heikkoa! Jätä jo ne eläimet rauhaan.
Polokoo koppelot ja sillä siistí... Joutsenet kyllä valihtoo kenen kans nuss...parihtelloo ja sil viissii...
- Häppie perkeleh
kun tuommosta sontoa suustas peästät! Toesen puhheisiin puutut vaekka leuvvat jaohaa paskoa itellä.
- no olipas jo
taas kummoo puhetta, otappa tuosta selvää edes apteekissakaan,,,,mistähän lienee kyse puhheessa/tai kiistassa tms. alunperin olunna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980